Keiden kanssa tanssija Saana Akiola on tanssinut TTK:ssa?
Eli ketkä häntä on potentiaalisesti ahdistelleet?
Kommentit (1617)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei epäile Jahangiria? Äijä heittää jatkuvasti täysin törkeetä läppää ja olis voinut hyvin heittää Saanalle "vitsinä" jotain tyyliin, että oon ihastunut suhun ja lähetä mulle bikinikuvia.
Koomikot, kuten vaikka nyt eräskin pitkään jo julkisuudesta pois ollut, ovat luottaneet siihen, että kuka loukkaantuu tai ahdistuu, niin on tilannetajuton hölmö. Läpän avulla voi kokeilla rajoja, ns. kepillä jäätä.
Vierailija kirjoitti:
^ Rasila käy kyllä parhaiten tuohon pitkäaikaisen häiritsijän kuvaukseen.
Miksi hän sitten valehteli kommenteissaan? Useammassa tämän ketjun viestissä on jo sanottu, että valehtelu on tavanomainen reaktio, kun syytetään jostakin rikoksesta tai väärinteosta. Vaikka tuotannossa ja ehkä alan piireissä tapahtuneesta tiedettiin, on eri asia myöntää se julkisesti valtakunnallisessa mediassa koko kansan ruodittavaksi. Mainehaitta on melkoinen.
Rasilan ensimmäinen kommentti IS:lle oli aikamoisen sekava:
"Näyttelijä Jukka Rasila osallistui Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan vuonna 2010. Hän oli Saana Akiolan ensimmäinen tanssipari ohjelmassa. Rasila epäilee, ettei ole saanut Akiolalta lauantaina viestiä.
En ole ollut Saanan kanssa yhteydessä, hän kertoo.
En tiedä, olenko saanut viestiä. Olen ollut viikonlopun Turussa frisbeegolf-kisoissa. En ole ollut yhteydessä kehenkään, Jukka Rasila kerto
Toisaalta Saana kertoi vaihtaneensa usein puhelimia. Hänen sanojen mukaan kaikkiin ei pystynyt ottamaan yhteyttä, koska kaikkien numerot eivät olleet tallentuneet. On minullekin käynyt niin, osa katoaa uuden puhelimen ostettua, niitä sitten joutunut kyselemään perheenjäsenten/ tuttavien kautta.
Miksi jotkut ovat huolissaan muutamista syyttömistä miehistä? Miksi ette ole huolissanne kaikista lukemattomista naisista, joita jatkuvasti häirikoidään ja ahdistellaan? Miksi ette ole huolissanne tanssinopettajasta, joka on joutunut vakavasti häirityksi? Ettekö ymmärrä logiikkaa, että jos kaksi TTK:ssa tanssinutta miestä ei olisi häiriköinyt tanssiopettajaa, nyt meillä ei olisi häirintätapausta, eikä silloin syyttömät joutuisi syytetyiksi, joten tämä kaikki on kahden häiriköijän syytä, ei kenenkään muun syytä!!
"Toisaalta Saana kertoi vaihtaneensa usein puhelimia. Hänen sanojen mukaan kaikkiin ei pystynyt ottamaan yhteyttä, koska kaikkien numerot eivät olleet tallentuneet. On minullekin käynyt niin, osa katoaa uuden puhelimen ostettua, niitä sitten joutunut kyselemään perheenjäsenten/ tuttavien kautta."
Somen kautta saa helposti lähetettyä yksityisviestin. Jos Saana olisi halunnut lähettää varoitusviestin kaikille, puhelinnumeron puuttuminen ei olisi estänyt. Minä ainakin tulkitsen, että Saana on vain kommentoinut noin, kun selvisi, ettei ainakaan Jukka (ja todennäköisesti Kristo) saanut varoitusviestiä, kun Saanahan ei halunnut tuoda nimiä julkisuuteen.
Sitä paitsi, syyttömät miehet ovat kaikki julkisuuden henkilöitä ja heille olisi mediassa tarjolla yllin kyllin palstatilaa, mikäli he vain sitä mahdollisuutta päättäisivät käyttää, joten MIKSI nämä syyttömät miehet eivät jaa keskenään tietojaan ja paljasta syyllisiä? Sillähän pääsisivät pälkähästä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut ovat huolissaan muutamista syyttömistä miehistä? Miksi ette ole huolissanne kaikista lukemattomista naisista, joita jatkuvasti häirikoidään ja ahdistellaan? Miksi ette ole huolissanne tanssinopettajasta, joka on joutunut vakavasti häirityksi? Ettekö ymmärrä logiikkaa, että jos kaksi TTK:ssa tanssinutta miestä ei olisi häiriköinyt tanssiopettajaa, nyt meillä ei olisi häirintätapausta, eikä silloin syyttömät joutuisi syytetyiksi, joten tämä kaikki on kahden häiriköijän syytä, ei kenenkään muun syytä!!
Hyvin kirjoitettu.
Niin mitä se Kristo Salminen on kommentoinut? En jaksa lukea koko ketjua. Hänestä tulee sellainen fiilis, kun eikös se aloittanut Jonnan kanssa suhteen ollessaan naimisissa. Siis Sarkolan vaimon kanssa.
Siis mistä te näette, ketkä on lopettaneet seuraamisen instassa?
Ei taida kyseinen Saana olla penaalin terävin...
Vierailija kirjoitti:
Miikkael Gabriel pyytää varmaan kaikista biksukuvan. Kyllä se taitaa olla Mikael.
No ei ole. Sillä on upea puoliso. Eilen oltiin keikalla ja sen tyyli niin eri ettei jotkut Saanat kiinnosta.
"Jos ei Rasila, niin kuka sitten?
Monta muutakin vaihtoehtoa. Ennemmin veikkaisin Tammea."
Saana on kylläkin Tammen mukaan sanonut hänelle jo ekoissa treeneissä, ettei p*rseeseen ja rintoihin kosketa, ja Saana sanoi podissa, että hän rupesi jouduttuaan tämän pitkäaikaisen häirinnän kohteeksi sanomaan heti uusille pareille, missä rajat menee ja muuttamaan myös itseään ärsyttävämmäksi, jotta välttäisi parien rakastumisia, ihastumisia ja ei-toivottuja lähestymisiä.
En siis usko, että Tammi oli tämä pitkäaikainen häirikkö, vaan Rasila. Tämä kuvakin puhuu puolestaan - käsi Saanan pakaralla.
https://images.app.goo.gl/fHAQ246fasZo8yUW6
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot jotain julkisuustyrkkyä joka mainostaa podcastiaan ja varmaan kohta ilmestyvää kirjaa kun työpaikka lähti alta?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tosi huolissani kaikista naisista ja miehistä, joita jatkuvasti häiriköidään ja ahdistellaan. Olen tosi järkyttynyt, että tanssinopettaja on työssään joutunut kokemaan häirintää. Näiden lisäksi olen huolissani myös siitä, että muutaman ihmisen joukko asetetaan julkisesti kyseenalaiseen valoon. Nämä kaikki asiat ovat aivan perseestä ja paheksuttavaa toimintaa, ja näin toimivat ovat syyllisiä jokainen. Etkö ymmärrä logiikkaa, ettei toinen huoli mitätöi toista?
^ Ihan puhtoinen Tammi ei kuitenkaan ole. Tämä olkapään näykkäisy on ällöttävä:
Ihastumisestakin Tammi kommentoi näin:
"Jos kanssakilpailijalla ei ole ollut asiat kotona kunnossa. Siinä ollaan suhteellisen tiiviissä kanssakäymisessä fyysisestikin, on sitten saattanut se ihastumisen poikanen käydä. Ollaan ehkä lähempänä kuin omaa vaimoa välillä"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/71d14384-a3e0-4f38-8c26-524408…
Tuo ihastunut parisuhteessa elävä viestittelijä Tammi voisi ollakin. Tai sitten hän ja ehkäpä joku (useampikin) muu on liikkunut Saanan rajoilla, mutta ei ollut noiden kahden häiritsijän joukossa, joista Saana puhui podissa.
Ei taida olla Saana Akiolalla lemmenasiat kohdillaan, kun pitää vanhoja pieruja haistella.
Toivotaan hänelle hyvää syksyä ja romantiikkaa elämään. Että pääsisi tunkion tonkimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot jotain julkisuustyrkkyä joka mainostaa podcastiaan ja varmaan kohta ilmestyvää kirjaa kun työpaikka lähti alta?
Siis mitä hölynpölyä tämä on, että Saanalta olisi lähtenyt työpaikka alta? Hän on halunnut lopettaa TTK: ssa ihan itse.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/85ba0f0d-e8b3-4da5-b143-4ebf1f…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei epäile Jahangiria? Äijä heittää jatkuvasti täysin törkeetä läppää ja olis voinut hyvin heittää Saanalle "vitsinä" jotain tyyliin, että oon ihastunut suhun ja lähetä mulle bikinikuvia.
Koomikot, kuten vaikka nyt eräskin pitkään jo julkisuudesta pois ollut, ovat luottaneet siihen, että kuka loukkaantuu tai ahdistuu, niin on tilannetajuton hölmö. Läpän avulla voi kokeilla rajoja, ns. kepillä jäätä.
Mikä törkeintä Jahinger on ahdistelijan värinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä törkeintä Jahinger on ahdistelijan värinen!
Tärkeintä siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hölynpölyä tämä on, että Saanalta olisi lähtenyt työpaikka alta? Hän on halunnut lopettaa TTK: ssa ihan itse.
Joo meinasi lopettaa kun joutui tanssimaan ällöttävien setämiesten kanssa. Mutta lykkäsi sittenkin päätöstään, kun tarjolle tuli Huff. Hänen kanssaan on naureskellut niitä ällöjä setämiehiä.
^ Rasila käy kyllä parhaiten tuohon pitkäaikaisen häiritsijän kuvaukseen.
Miksi hän sitten valehteli kommenteissaan? Useammassa tämän ketjun viestissä on jo sanottu, että valehtelu on tavanomainen reaktio, kun syytetään jostakin rikoksesta tai väärinteosta. Vaikka tuotannossa ja ehkä alan piireissä tapahtuneesta tiedettiin, on eri asia myöntää se julkisesti valtakunnallisessa mediassa koko kansan ruodittavaksi. Mainehaitta on melkoinen.
Rasilan ensimmäinen kommentti IS:lle oli aikamoisen sekava:
"Näyttelijä Jukka Rasila osallistui Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan vuonna 2010. Hän oli Saana Akiolan ensimmäinen tanssipari ohjelmassa. Rasila epäilee, ettei ole saanut Akiolalta lauantaina viestiä.
En ole ollut Saanan kanssa yhteydessä, hän kertoo.
En tiedä, olenko saanut viestiä. Olen ollut viikonlopun Turussa frisbeegolf-kisoissa. En ole ollut yhteydessä kehenkään, Jukka Rasila kertoo.
Rasila kuulee Ilta-Sanomilta Akiolan podcastissa esittämistä väitteistä, seksuaalisesta häirinnästä ja vuosia jatkuneesta
En millään muotoa tunnista itseäni, hän sanoo.
En hyväksy sellaista käytöstä, ja se on ihan hirvittävää. Olin Saanan ensimmäinen tanssipari. Onhan tuo aivan älyttömän hirvittävää, että noin on tapahtunut, hän sanoo."
Se, että Saana ei lähettänyt hänelle varoitusviestiä podista on paljon puhuvaa, varsinkin kun Aki Linnanahde kommentoi tuossa samassa jutussa: Hän halusi kertoa kaikille meille kivoille pareille, että tällainen on tulossa.
Nyt puhuvat Saana Akiolan TTK-parit tanssiopettaja varoitti osallistujia ulostulostaan
https://www.is.fi/viihde/art-2000010703593.html
Rasilan myöhempi kommentointi IL:lle vaikuttaa damage controlilta epäuskottavan IS:lle kommentoinnin jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/71d14384-a3e0-4f38-8c26-524408…
Tuo kommentti: "Meillä on Saanan kanssa hyvät välit. En ole se henkilö", haiskahtaa pahasti valheelta, kun hän samalla lopettaa Saanan seuraamisen instassa.
Se tosin voi ihan hyvin olla totta, että hän on ottanut Saanaan yhteyttä ja keskustellut hänen kanssaan asiasta. Voi olla, että Saana on jopa sanonutkin hänelle, että hän voi ihan itse päättää, myöntääkö vai kieltääkö hän asian. Eihän Saana itsekään halunnut tuoda nimiä esille.