Yritin juuri paistaa pitsaa pelkällä valolla. Mitä VÄSYMYSMOKIA teille on tapahtunut?
Olisi ollut helpompi vaan tilata pitsa kun aivotoiminta ei enää riitä edes uunin käyttämisen..
Kommentit (150)
Olin laittanut maksalaatikkoa lautaselle, ja siitä sitten piti laittaa ruoka mikroon lämmittääkseen, mutta laitoinkin jääkaappiin, ja menin jatkamaan siivousta. Hetken päästä mietin, että miksi mikro ei piippaa...
Laitin hiuslakkaa kainaloihin aamulla dödön sijasta. Ihmettelin kun tuli niin tahmaset kainalot.
Vierailija kirjoitti:
Laitin hiuslakkaa kainaloihin aamulla dödön sijasta. Ihmettelin kun tuli niin tahmaset kainalot.
Minä taas olen suihkuttanut hiuksiini mieheni dödöä. Myssy ei meinannut irrota päästä. Työkavereiden reaktiot.......hmm.
Menin kauppaan ostamaan kahvia, mukaan tarttui kaikkea muuta ja kahvi unohtui. Unohdin laittaa kissalle vettä, tajusin unohduksen vasta kun kissa yritti käpälillään saada vettä kukkien kastelukannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen suihkuttanut hiuksiini mieheni dödöä. Myssy ei meinannut irrota päästä. Työkavereiden reaktiot.......hmm.
Mä olen tehnyt tuon saman suihkutettavalla vessanraikastimella. Töihin menin niittykukkien tuoksuisena.
Olin just herännyt ja kissanruoka purkki kädessä ja toisessa maito, kahvikuppi pöydällä. Kissa maukui ja kaadoin kahvimaidon kippoon toisessa kädessä kissanruoka.
Lasten ollessa pieniä ja jatkuvassa flunssakierteessä (kiitos päiväkodin), otin kerran nenäliinan ja niistin pontevasti sen lapsen nenän, joka oli terveenä.
Kirjaston kirjat roskiin ja roskapussi kirjastolle🙈.
Laitoin tänään hevoseni harjan harjaboksin sijaan sen juomavesiämpäriin
Tämä tapahtui eilen. Mulla on limainen yskä, olin viemäs paitaa pesukoneeseen ja matkalla irtosi kunnon limaknööli, paita vessanpyttyyn ja lima pesukoneeseen pthyi.
Olen kaatanut jugurttia kahvimukiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän työpäivän jälkeen otin torkut, herätessäni vilkaisin kelloa: kahdeksaa näytti viisari. Nappasin oitis kännyn ja soitin esihenkilölle, että nyt "onnetonta, nukuin pommiin". Esihenkilö oli vaivautunut sanoessaan, että nyt on kyllä ilta.
Tälle nauroin ääneen, aivan hulvaton!
Mä näytin kerran bussikuskille avaimia...
Olin yövuoron jälkeen käymässä pikkukaupassa, jonka yhteydessä on muita liikkeitä ja yrityksiä. Olin eronnut joku aika sitten. Exän auto oli samassa pihassa, en tiedä missä oli asioimassa/en ainakaan siellä kaupassa nähnyt. Menin koomassa exän auton viereen odottamaan että se tulee autolle ja vie kotia. Hetken päästä tajusin mitä hommaan ja lähdin omaan autoon. Onneksi exä ei ainakaan siinä hetkessä tullut vastaan.
Mikropuuro ilman vettä. Jonkun ajan jälkeen ihmettelin missä palaa, kiersin ympäri kämppää, en nähnyt savua tai tulta missään. Sitten mikro piippasi ja käry tuli sieltä. Lautasella mustia hiutaleita. Armoton käry, haisi mikrossa pari viikkoa ennen kuin lopulta hävisi.
Aamuyöllä omalla autolla en enää muistanut kuinka vaihtaa lyhyille valoille. Ajoin sitten sivutielle ja nukuin takapenkillä 3 tuntia.
Menin aamulla töihin, laitoin normitossuni takaisin jalkaan työpäiväksi ja kotiin lähdin työkengillä.. huoh
Tapahtui nuorena. Maksoin ostokset kassalla ja poistuin kaupasta. Kassamyyjä juoksee perään ja huutaa että ostokset jäi. Myös nuorena, kävin kirjastossa lukemassa sarjakuvaa, laitoin sen vahingossa reppuun ja olin menossa ulos, portti hälytti. Vaksi otti tiedot ylös mutta ei tullut seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin keittäminenkin on vaikeaa. Olen
- keittänyt kahvia ilman vettä
- ilman puruja
- unohtanut töpselin seinästä
- unohtanut napsauttaa keittimen päälle
- lähtenyt tekemään jotain muuta kesken kahvinkeiton
- unohtanut juoda kahvin
Tai jos onnistut selviytymään kaikista näistä, niin huomaat kaataneesi kahvit murokulhoon.
Pitkän työpäivän jälkeen otin torkut, herätessäni vilkaisin kelloa: kahdeksaa näytti viisari. Nappasin oitis kännyn ja soitin esihenkilölle, että nyt "onnetonta, nukuin pommiin". Esihenkilö oli vaivautunut sanoessaan, että nyt on kyllä ilta.