Yritin juuri paistaa pitsaa pelkällä valolla. Mitä VÄSYMYSMOKIA teille on tapahtunut?
Olisi ollut helpompi vaan tilata pitsa kun aivotoiminta ei enää riitä edes uunin käyttämisen..
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on auto ja ajelet bussilla?
Varmaan ihan fiksu valinta, jos pää on noin hatara.
Tuo kahvinkeitto tuntuu olevan klassikko.
Luulenpa, että nykyajassa tästä tulee klassikko myös: etsin puhelinta puhelin kädessä. Vähän sama kuin silmälasien etsiminen silmälasit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin pizzan uuniin ja menin nukkumaan. Palohälytin alkoi jossain vaiheessa hälyttämään ja naapuri tuli ovelle soittelemaan..
Miksi ihmeessä menit nukkumaan, jos laitoit pitsan uuniin?
Miksi ihmeessä kirjoittelet ketjuun lukematta ketjun aihetta?
Vai sattuiko tässä ja nyt itsellesi tämän ketjun aiheen mukainen moka ?
Ymmärtäisin jos nukahtaisi vahingossa, mutta tietoisesti nukkumaan meneminen ei kuulosta miltään mokalta.
Suodatinpussi kahvipannuun, maito kuivakaappiin... Siis paljon pikkujuttuja, ei (vielä) mitään vakavampaa
Vierailija kirjoitti:
Kahvin keittäminenkin on vaikeaa. Olen
- keittänyt kahvia ilman vettä
- ilman puruja
- unohtanut töpselin seinästä
- unohtanut napsauttaa keittimen päälle
- lähtenyt tekemään jotain muuta kesken kahvinkeiton
- unohtanut juoda kahvin
Kaikki muut kokeiltu, paitsi tuo kahvin juomatta jättäminen. Kertaakaan sitä en ole tehnyt. Tosin olen keittänyt itselleni kahvit joskus niin, etten saanut siitä tilkkaakaan itselleni. Ei taida tosin täyttää aloituksen vaatimusta.
Vierailija kirjoitti:
Tein munakasta ja oli jotenkin oudon näköistä,tajusin että mullahan on pannulla munien kuoret
Annoin lapsen nokkamukiin frezza lattea ja omaan mukiin maitoa,havahduin kun 2 v sanoi onnellisena nam nam
Otin kissan matolääkkeen allergialääkkeen sijasta
Epäilen että mulla on adhd.
Tuliko tosta kissan lääkkeestä mtään reaktiota? Oletko siis madotettu?
Vierailija kirjoitti:
Olen kaatanut tuttipulloon kahvia. :D Olen laittanut kaurahiutaleet kahvinpurujen tilalle.
Ei ehkä ihan noin nuorta kannata kahvinjuontiin opettaa. Odota nyt edes muutama vuosi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein munakasta ja oli jotenkin oudon näköistä,tajusin että mullahan on pannulla munien kuoret
Annoin lapsen nokkamukiin frezza lattea ja omaan mukiin maitoa,havahduin kun 2 v sanoi onnellisena nam nam
Otin kissan matolääkkeen allergialääkkeen sijasta
Epäilen että mulla on adhd.
Toi oli hauska tuo kaksivuotiaan reaktio. :D
On varmaan maailmanennätys. Mä olin jo ainakin 5-vuotias, kun ekaa kertaa kahvia yritin juoda.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama:unohdan välillä uunin päälle. Varsinkin, jos olen vain avustamassa muita keittiössä en siis tee ruokaa tai leivo itse. Olen keittänyt kahvia laittamatta kahvikannua alle -> kahvit pöydällä. Eilen ostaessani perunoita sanoin mukana olleelle teinille 'otetaan näitä porkkanoita'. Koira seuraa minua khh:hen ja lähtiessäni sieltä itse lukitsen oven. Hetken päästä ihmettelen missä koira. Koira on niin hiljainen ja tyytyväinen missä sattuu olemaankaan.
Nyt ei sytytä. Mikä on khh?
Jätin 2 kj vanhan vauvan vaunuissa postiin (olin pakettia lähettämässä ja siuhrn piti kirjoittaalappu sivupöydällä). Koiran otin pyörätelinerstä ja kävelin kilometrin ennen kuin tajusin, ettei ole vaunuja tai vauvaa.
Olen kuvitellut laittaneeni saunan päälle, odotellut sitten sen lämpiämistä sopivan ajan, mennyt saunaan ja istunut lauteilla ainakin 10 minuuttia tajuamatta, että jokin saunomisessa mättää.
Silmälaseja etsinyt kaikkialta, sitten tuli mieleen että onneksi sentään on lasit päässä että näkee etsiä...hetkinen?
Vaikka mitä.. Työjalkineet olin laittavinaan jalkaan, vaan en kuitenkaan. Otin siis ulkokengät jalasta ja laitoin ne takas jalkaan. Laitoin kahvinkeittimen päälle ja tajusin että pannu puuttuu. Avatun mehupurkin laitoin kyljelleen jääkaapin hyllylle, ei mitään muistikuvaa. Mehu tuli siis vastaan kun avasi jääkaapin oven
Otan osaa ap, mä paistoin kerran joulukinkun valolla.😒.
Kerran heitin pikkuhousut vessanpönttöön, kun pyykkikori oli siknä.lähellä.😅
Yksi tuttu unohti lapsen stockan leluosastolle ja muisti vasta ulkona, että jotain puuttui.
Etsin kerran kännykkää ympäri asuntoa jo ihan paniikissa kun sitä ei löytynyt. Sitten yllättäen ymmärsin, että olin koko ajan pitänyt kännykkää toisessa kädessä ja etsiessäni sitä siirtelin tavaroita pöydiltä vapaalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Kävellyt kauppaan roskapussi vaunujen alaosassa. Hieman ihmettelin, että onpa kaupassa paha haju, kunnes hupmasin sen tulevan meistä....
Ajanut aamulla melkein työpaikalle asti kunnes lapsi on takapenkiltä ihmetellyt että eikö tänään mennäkään päiväkotiin.
Laittanut kahvi purujen tilalle koiran nappuloita. Koiran kuivamuonapurkki on kahvinkeittimen vieressä...
Mulle kanssa jäi roskapussi käteen, kun lähdin töihin. Bussipysäkin lähellä poikkesin yhden talon pihaan heittämään sen roskikseen.
Lähdin töihin ja oli tarkoitus viedä roskat samalla. Seisoessani pysäkillä huomasin yllättäen, että roskapussi on yhä kädessä.
Vein lasta hoitoon aamulla. Kotikadun alamäessä tuntui oudon viileältä. Minulla ei ollut hametta, paita ja trenssi kyllä... Selitys: puklua jne hameella muuten aina aamuisin, joten laitoin sen aina viimeiseksi päälle. Väsymys... huoh. Myös tuota pizzaa on 'paistettu'. :D
Laitoin kahvin keittymään. Hetken päästä huomasin, että olin unohtanut laittaa keittimeen vettä.