Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin juuri paistaa pitsaa pelkällä valolla. Mitä VÄSYMYSMOKIA teille on tapahtunut?

Vierailija
16.09.2024 |

Olisi ollut helpompi vaan tilata pitsa kun aivotoiminta ei enää riitä edes uunin käyttämisen..

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nukahdin autoa ajaessani ja ajoin päin punaisia törmäten autoon. Ei henkilövahinkoja mutta taisi mennä vastapuolen kääntynyt auto lunastukseen. Sain toki sakot mutta ajokiellosta en muista. Auton korjaamisessa meni kyllä hetki aikaa.

Vierailija
22/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin pizzan uuniin ja menin nukkumaan. Palohälytin alkoi jossain vaiheessa hälyttämään ja naapuri tuli ovelle soittelemaan..

Miksi ihmeessä menit nukkumaan, jos laitoit pitsan uuniin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein etätöitä kotona, väsyneenä laitoin pakasteesta lapsen minipizzat uuniin kun teki mieleni herkkuja. Sinne jäivät kärtsäämään kun uppouduin takaisin töihin, havahduin palaneen käryyn.

Vierailija
24/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kans niin, että en huomannut bussissa jäädä pois kotipysäkillä. Ajelin bussin kyydissä sellaiset 3 kilometriä ohi.

Kerran ajoin autolla omaan kotiini kääntyvän tiehaaran ohi jotain neljä km ennen kuin välähti.

Vierailija
25/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienten lasten äitinä tein puuroa mikrossa ilman vettä. Hiutaleet meni keskikohdasta mustaksi ja savu alkoi nousta.

Yövuoron jälkeen olen jäänyt liikenneympyrään pyörimään, kun en yhtään muistanut, minne piti mennä. 

Tuo liikenneympyräjuttu naurattaa jostain syystä ihan älyttömästi. :D

Vierailija
26/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on sähkölukot, avain piippaa kun ovi aukeaa. On tullut useamman kerran työpäivän jälkeen odoteltua omalla kotiovella avaimen piippausta.

Vierailija
27/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli korvat tukossa aika pahasti ja olin sitten nukahtanut sänkyyn kaukosäätimen päälle niin että stereot oli täysillä. Poliisi tuli sislle herättelemään ja vähän tilannetta säikähdin etät mitä helvettiä. Yritin siinä selittää että en oikein kuule mitään. Seuraavana päivänä oli hississä joku lappu metelöinnistä. Työkaveri katsoi sitten korvat ja nehän oli ihan täynnä vaikkua. Kuulo parani kummasti kun aloitin huuhtelut ruiskulla.

Vierailija
28/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin pizzan uuniin ja menin nukkumaan. Palohälytin alkoi jossain vaiheessa hälyttämään ja naapuri tuli ovelle soittelemaan..

Ajattelin vain torkahtaa hetken ja herään kun pizza on valmis..

Vierailija
29/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lämmitin mikrossa jotain ruokaa ja ihmettelin, kun ei lämmennyt ja luulin, että mikro hajosi , kun varmaan kolme kertaa yritin lämmittää 2-5 minuuttia eli yhteensä 10 - 15 minuuttia niin sitten lopulta aloin lämmittää ruokaa paistinpannulla ja verensokerit oli tässä vaiheessa jo aika alhaalla ja ärsytti kun oli menkat ja olisin halunnut päästä helpolla ja vähällä vaivalla.

No ei siinä sain syötyä kunnes menin tiskaamaan sotkuni kunnes vilkaisin mikroani ja huomasin, että minulla oli jäänyt sulatus asetus päälle 🤭

Vierailija
30/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivänä kauppamatkalla ajoin työpaikan pihaan. Ihan muina naisina uukkarit ja jatkoin matkaa. 

Vierailija
31/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin eilen laittaa kahvipannun jääkaappiin 

Vierailija
32/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä on sähkölukot, avain piippaa kun ovi aukeaa. On tullut useamman kerran työpäivän jälkeen odoteltua omalla kotiovella avaimen piippausta.

Meillä on töissä valot mitkä syttyvät automaattisesti huoneisiin ja automaattiovet. Monesti olen sitten muualla seisonut odottelemassa miksi ovi ei aukea tai valo syty.

Käyn kotona vessassa aina ovi auki enkä ihan aina meinaa muistaa julkisella paikalla sulkea ovea vaan saattaa jäädä levälleen.

Vierailija
33/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin kerran likapyykin pyykkikorin sijaan vessanpyttyyn ja mietin hetken että "noh miksi ne nyt ei kaikki sinne mahdu" ennen kuin hoksasin että se on vessanpytty eikä suinkaan likapyykkikorini.

Kahvinkeittimeni ollessa rikki turvauduin pikakahviin ja keitin vedenkeittimellä vettä, kuppiin laitoin pikakahvimurujen lisäksi teepussin ja maidon sijaan kaadoin sinne kahviteen sekaan appelsiinimehua.

Vierailija
34/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sairasti viikonloppuna (oksensivat viikonloppuyöt). Ja tunnollisena tein etätöitä tänään sairaan lapsen kanssa. Just tajusin, että ohjasin yhtä asiakasta hoitamaan asian mutkan kautta. No asia hoituu, mutta mulla välähti liian myöhään, että olisin saanut sen ratkaistua siinäkin. Äsken tulin kaupasta, ja tajusin,  että mullahan on pyjamahousut jalassa. 

Ehkä seuraavan kerran unohdan sairaan lapsen kanssa sen tunnollisuuden/velvollisuuden tunnon, ja ilmoitan etten ole käytettävissä sinä päivänä. 

Vierailija
35/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt kauppaan roskapussi vaunujen alaosassa. Hieman ihmettelin, että onpa kaupassa paha haju, kunnes hupmasin sen tulevan meistä....

Ajanut aamulla melkein työpaikalle asti kunnes lapsi on takapenkiltä ihmetellyt että eikö tänään mennäkään päiväkotiin.

Laittanut kahvi purujen tilalle koiran nappuloita. Koiran kuivamuonapurkki on kahvinkeittimen vieressä...

Vierailija
36/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantrasin puoliunessa soijakastiketta kun piti tehdä mehua. Muistan vieläkin miten kamalalta maistui

Vierailija
37/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kirjoittelet ketjuun lukematta ketjun aihetta?

Vai sattuiko tässä ja nyt itsellesi tämän ketjun aiheen mukainen moka ?

Vierailija
38/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin iltavuorosta tunnin myöhemmin, kuin piti. Tajusin, kun työkaveri tuli kysymään, että eikö työvuoroni päättynyt jo :D

Vierailija
39/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin siskon lasten kanssa laivan Tax Freessä,lapset osti karkkia ja minä tupakkaa. Sanoin "muistakaa ottaa ostokset mukaan" ja jätin itse tupakat kassalle.

- Olin keittänyt aamulla  kahvia liikaa ja jättänyt puoli pannullista keittimeen. Tulin töistä ja aloin keittää kahvia,tuore kahvi  valui  vanhan päälle  ja  tietenkin se tulvi yli. Huusin sukat kahvissa "voi vi""u!" ja aloin hädissäni kaataa sitä mukeihin,lopulta minulla oli vissiin 10 mukia täynnä juomakelvotonta kahvia.

- Koetin sytyttää tupakkaa bussipysäkillä ja ihmettelin jotkut teinit nauroivat ja yksi otti videota. Tajusin että punaisen sytkärini asemasta pitelin punaista legopalikkaa! Joku lapsista oli laittanut laukkuuni.

- Ostin halloweenkoristeen,keraamisen kurpitsan ja laitoin sen hetkeksi auton katolle. En muistanut enää koko kurpitsaa kun lähdin ajamaan ja sieltähän se lensi iloisesti hajoten pitkin parkkipaikkaa..ei sentään osunut kenenkään päähän!

- Olin menossa labraan verikokeisiin ja puin vanhan valkoisen,läpikuultavan olkaintopin ilman rintaliivejä aluspaidaksi,tarkoitus oli pukea neule siihen päälle. Sitten tajusin että nyt muuten tulee kiire bussiin ja vedin takin päälle. Pysäkillä ihmettelin miksi käsivarsissa tuntuu oudon vilpoisalta ja syy selvisi odotushuoneessa,kun riisuin takin. Oli helmikuu  ja  sain melko pitkiä katseita.

Vierailija
40/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on auto ja ajelet bussilla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän