Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin juuri paistaa pitsaa pelkällä valolla. Mitä VÄSYMYSMOKIA teille on tapahtunut?

Vierailija
16.09.2024 |

Olisi ollut helpompi vaan tilata pitsa kun aivotoiminta ei enää riitä edes uunin käyttämisen..

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuni on kyllä yllättävän vaikea. Joskus vuorotyöaikoina hukkasin pellillisen ranskalaisia, jastimen piipattua ja etsintöjen jälkeen löytyivät uunin alalaatikosta.

Meillä juotiin pitkään pikakahvia sen jälkeen, kun toinen vuorotyöläinen keitti kahvin ilman pannua. Kokeiltu on myös ilman vettä, ilman puruja ja ilman suodatinpussia.

Nyt jo aikuinen tytär lähti aikanaan suihkusta vain toinen jalka sheivattuna. En edes tietäisi tästä, ellei olisi ollut niin vihainen käytyään uudelleen suihkussa ja sheivattuaan saman säären toisen kerran. Hänellä on kirjainyhdistelmä, varmaan meilläkin pitäisi olla.

Vierailija
2/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin keittäminenkin on vaikeaa. Olen

- keittänyt kahvia ilman vettä

- ilman puruja

- unohtanut töpselin seinästä

- unohtanut napsauttaa keittimen päälle

- lähtenyt tekemään jotain muuta kesken kahvinkeiton

- unohtanut juoda kahvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin pizzaa ja uuni ei ollut päällä.

Kurkkailin monesti uuniin ja en edes tajunnut mitään ennenkuin 15 min päästä :)

Vierailija
4/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein munakasta ja  oli jotenkin oudon näköistä,tajusin että mullahan on pannulla munien kuoret

Annoin lapsen nokkamukiin frezza lattea ja omaan mukiin maitoa,havahduin kun 2 v sanoi onnellisena nam nam

Otin kissan matolääkkeen allergialääkkeen sijasta

Epäilen että mulla on adhd.

Vierailija
5/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että kiehuupa vesi hitaasti. En ollut laittanut levyä päälle. 

Vierailija
6/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut junassa töistä kotiin tullessani ja ajanut oman asemani ohi. En siis ollut edes nukahtanut, olin vaan niin väsynyt ja tuijottelin ikkunasta kunnes tajusin, ettei maisema näytä enää tutulta ja kohta ollaan jo naapurikylässä. 

Vierailija
7/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin väsyneenä töistä kotiin,uuni päälle ja Pirkan kinkkupasteijat uuniin. Lasiin kokista ja netflix auki. Heräsin kuola poskella ja rillit vinossa palovaroittimen ulinaan. Opin että työpäivän jälkeen uupuneena ruokaa VAIN mikroon.

Vierailija
8/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin alushoususillani. Oli onneksi vaihtovaatteet takapenkillä, niin tempaisin siitä housut jalkaan ja luultavasti kukaan ei edes nähnyt, koska ei kuulunut kettuilua tai tirskuntaa. Olisi ollut talvi, niin ehkä olisin huomannut aiemmin.

Vierailija
9/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötöissä kun olin ja opiskelin, niin kerran nukahdin kesken kusemisen seisaaltani. Havahduin kun olin putoamassa vessan lattiaa kohti.

Vierailija
10/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaatanut tuttipulloon kahvia. :D Olen laittanut kaurahiutaleet kahvinpurujen tilalle.

Vierailija
11/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttanut kolme kuukautta aiemmin, mutta ajoin vanhan kotini pihaan töistä tullessani.

Vierailija
12/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein munakasta ja  oli jotenkin oudon näköistä,tajusin että mullahan on pannulla munien kuoret

Annoin lapsen nokkamukiin frezza lattea ja omaan mukiin maitoa,havahduin kun 2 v sanoi onnellisena nam nam

Otin kissan matolääkkeen allergialääkkeen sijasta

Epäilen että mulla on adhd.

Toi oli hauska tuo kaksivuotiaan reaktio. :D

Vierailija
13/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama:unohdan välillä uunin päälle. Varsinkin, jos olen vain avustamassa muita keittiössä en siis tee ruokaa tai leivo itse. Olen keittänyt kahvia laittamatta kahvikannua alle -> kahvit pöydällä. Eilen ostaessani perunoita sanoin mukana olleelle teinille 'otetaan näitä porkkanoita'. Koira seuraa minua khh:hen ja lähtiessäni sieltä itse lukitsen oven. Hetken päästä ihmettelen missä koira. Koira on niin hiljainen ja tyytyväinen missä sattuu olemaankaan.

Vierailija
14/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin röökille ja minulla oli penkkinä jakkara. Nukahdin palava röööki kädessä ja heräsin kun tipuin  jakkkaralta ja jalkaa poltti pirusti kun tulipää kärvensi farkkujen läpi,satutin olkapääni ja olin myöhemmin täynnä komeita mustelmia. Ni kiva oli selittää että iha selvinpäin tipuin ja poltin ja kohlin itseni!

Myöhemmin toistin saman nukahtamalla vessanpytylle ja iskemällä pääni lavuaariin. Ja taas vakuuttelua  että ei mulla ole alko-ongelmaa,teen vain yövuoroja. Tosin  lopulta löytyi uniapea eli syy ei ollut pelkästään työssä.

Vierailija
15/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muuttanut kolme kuukautta aiemmin, mutta ajoin vanhan kotini pihaan töistä tullessani.

Toki nämä asunnot sijaitsivat samoilla suunnilla, mutta oli silti hieman outo ja nolostunut olo, kun tajusin asian alkaessani nousta autosta.

Vierailija
16/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita. Itse laitoin ranet uuniin ja nukahdin. Hyvin ruskettuivat...

Vierailija
17/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin lähikaupan pihaan ja nukahdin kaupan parkkipaikalle sammutettuani auton.

Vierailija
18/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin aamulla mökillä kaniksia. Vesi unohtui kattilasta.

Ostin askin tupakkaa ja kahvia. Tupakat jäi kassalle.

Vierailija
19/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pizzan uuniin ja menin nukkumaan. Palohälytin alkoi jossain vaiheessa hälyttämään ja naapuri tuli ovelle soittelemaan..

Vierailija
20/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten äitinä tein puuroa mikrossa ilman vettä. Hiutaleet meni keskikohdasta mustaksi ja savu alkoi nousta.

Yövuoron jälkeen olen jäänyt liikenneympyrään pyörimään, kun en yhtään muistanut, minne piti mennä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi