Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin juuri paistaa pitsaa pelkällä valolla. Mitä VÄSYMYSMOKIA teille on tapahtunut?

Vierailija
16.09.2024 |

Olisi ollut helpompi vaan tilata pitsa kun aivotoiminta ei enää riitä edes uunin käyttämisen..

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamuisin täysi zombie, joten lähes kaikki täällä mainitut kahvinkeitin sähellykset on tullut tehtyä.

Eräänä aamuna huomasin käveleväni pysäkille roskapussi kourassa. 

Toisena aamuna löysin työpaikalla repustani juuston eväsleivän sijaan (olivat samalla hyllyllä jääkaapissa).

Yksi aamu taasen olin pesemässä kasvojani hammastahnalla. Että onhan näitä.

Vierailija
82/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsymystä mutta ADHD:

Menin silmälasit päässä suihkuun

Laitoin tupakan väärin päin suuhun

Kaadoin kahviin kokista

Otin uunipellin kuumasta uunista paljain käsin

Jätin pankkikortin automaattiin

Jätin pullonpalautuskuitin automaattiin

Keitin kahvia ilman puruja

Olin ruokkinut kissan ja nuolaisin lusikkaa jolla olin ruuan kuppiin annostellut

Näytin kävellessä suuntamerkkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tuo pelkällä valolla pizzan paistaminen on meille pörssisähkön käyttäjille ihan arkipäiväistä.

Vierailija
84/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt avata omaa postilaatikkoani näyttämällä sille työpaikan avainlätkää. Ei auennut, vaikka kuinka yritin. 

Nukahdin lähikaupan pihassa ostosten tekemisen jälkeen siihen kuskin paikalle istahdettuani. Heräsin, kun joku tuli koputtelemaan ikkunaan ja tiedustelemaan, että onhan kaikki kunnossa.

Olen mennyt suihkuun vaatteet päällä. Ei vaan siinä väsymyksessä käynyt mielessä, että ne kannattaisi ottaa pois ennen suihkua. Muistan ajattelleeni vaan, että menevät kaikki pesuun kuitenkin, niin voin ottaa sitten suihkun jälkeen vasta pois ja heittää suoraan pyykkikoriin. 

Vierailija
85/150 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoiluni oli ihan järkyttävää kun  meillä oli 2v ja koliikkivauva,miehen piti palata töihin ja olin käytännössä yh.

Kerran ihmettelin outoa ääntä ja pahaa hajua,keitin kahvia ilman vettä ja pelottavaa on etten muista keittäneeni kahvia,

Viskasin vauvan bodyn vessanpönttöön enkä pesukoneeseen. 

Ajoin lasten kanssa työpaikan  pihaan enkä tiennyt yhtään miksi,hetken päästä muistin että meidän piti olla neuvolassa.

Jätin esikoisen kirppiksen  leikkipaikalle ja olin pelkkää vauvaa laittamassa autoon. Paniikissa hakemaan toinenkin mukaan.

Unohdin vauvan  neuvolaan ja  vein esikoisen autoon. Paniikissa taas hakemaan toinenkin lapsi.

Unohdin auton ja menin bussipysäkille vauvan kaukalon,ostosten ja karkuun pyrkivän esikoisen kanssa kiroillen,miksen ollut ottanut rattaita. Vasta kotona tajusin että saa tana se auto on muuten Prisman pihassa!

Koetin pukea  vauvan vaippaa esikoiselle jolla oli jo housuvaipat käytössä ja ihmettelin,miten "vauva" ei pysy makuulla ja pistää niin kovin vastaan.

Unohdin täysin miten  puhelimeen vastataan ja seisoin vain jähmettyneenä kännykkä kädessä  isäni huudellessa. että onko siellä papan kulta puhelimessa? Luuli esikoisen vastanneen kun en sanonut mitään.

Vierailija
86/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin pizzan uuniin ja menin nukkumaan. Palohälytin alkoi jossain vaiheessa hälyttämään ja naapuri tuli ovelle soittelemaan..

Miksi ihmeessä menit nukkumaan, jos laitoit pitsan uuniin?

Ajattelin vain torkahtaa hetken ja herään kun pizza on valmis..

Hyvä ettei tulipaloa kuitenkaan.

Vierailija
87/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin 2 kj vanhan vauvan vaunuissa postiin (olin pakettia lähettämässä ja siuhrn piti kirjoittaalappu sivupöydällä). Koiran otin pyörätelinerstä ja kävelin kilometrin ennen kuin tajusin, ettei ole vaunuja tai vauvaa. 

No jos vauvassa oli palautusosoite, niin tulee sitten lähimpään Postin jakeluautomaattiin.

Vierailija
88/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälaseja etsinyt kaikkialta, sitten tuli mieleen että onneksi sentään on lasit päässä että näkee etsiä...hetkinen?

Toi on oikeasti paras. Kun aivoissa jokin yrittää laskea 1+1 muttei millään saa mieleen, mitä on pielessä. Tuntee olonsa todella typeräksi jälkeen päin.

89/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kääntää lavan vivun, ja ihmettelin, miksei lava liiku 😅 Hoksasin kyllä muutaman sekunnin päästä, mikä mättää 😁

Vierailija
90/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoiluni oli ihan järkyttävää kun  meillä oli 2v ja koliikkivauva,miehen piti palata töihin ja olin käytännössä yh.

Kerran ihmettelin outoa ääntä ja pahaa hajua,keitin kahvia ilman vettä ja pelottavaa on etten muista keittäneeni kahvia,

Viskasin vauvan bodyn vessanpönttöön enkä pesukoneeseen. 

Ajoin lasten kanssa työpaikan  pihaan enkä tiennyt yhtään miksi,hetken päästä muistin että meidän piti olla neuvolassa.

Jätin esikoisen kirppiksen  leikkipaikalle ja olin pelkkää vauvaa laittamassa autoon. Paniikissa hakemaan toinenkin mukaan.

Unohdin vauvan  neuvolaan ja  vein esikoisen autoon. Paniikissa taas hakemaan toinenkin lapsi.

Unohdin auton ja menin bussipysäkille vauvan kaukalon,ostosten ja karkuun pyrkivän esikoisen kanssa kiroillen,miksen ollut ottanut rattaita. Vasta kotona tajusin että saa tana se auto on muuten Prisman pihassa!

Koetin pukea  vauvan vaippaa esikoiselle jolla oli jo housuvaipat käytössä ja ihmettelin,miten "vauva" ei pysy makuulla ja pistää niin kovin vastaan.

Unohdin täysin miten  puhelimeen vastataan ja seisoin vain jähmettyneenä kännykkä kädessä  isäni huudellessa. että onko siellä papan kulta puhelimessa? Luuli esikoisen vastanneen kun en sanonut mitään.

Ajattelin aina haluavani oman perheen (lapsineen), mutta näitä tarinoita lukiessa ehkä on vain hyvä, ettei sitä ole siunaantunut. Päätyisin varmaan laittamaan vauvan vessanpönttöön.

Vierailija
91/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sekoilu ei ole sidonnaista väsymykseen, mutta väsymys toki pahentaa sitä. Kaikenlaista on tullut tehtyä ja sanottua.

Viime viikolla tilasin kissalleni eläinlääkäriaikaa ja koska kissalla vähän hankala nimi, luettelin kirjaimet selvyyden vuoksi tyyliin K niin kuin Kalle. Ja sanoin sitten D nin kuin dildo. 

Menee vieläkin kylmät väreet häpeästä kun tuo tulee mieleen ja koko ajanhan se mieleen tulee. Miksi, siis miksi, mun aivot päätti lingota tuon sanan, eikä sitä perinteistä Daavidia?

Vierailija
92/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt päästä työpaikan ovesta kirjastokortilla sisään.

Vierailija
93/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta noloutta: Talvella imuroin ja meni sähkö ja samalla lakkasi lämmitys toimimasta. Sähkö pois pari tuntia ja kylmä rupesi tulemaan , sain idean että juon kuumaa teetä lämpimikseni,vesi pannu sähkölevylle ja levy päälle....Se vesi ei vain millään kiehunut..🥶

Vierailija
94/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastokortin käyttökelpoisuutta, minäkin olen kokeillut. Kävin ruokakaupassa töistä palatessani. Yritin maksaa kirjastokortilla. Huumorintajuinen kassa katteli hetken ja murjaisi sitten: "Lainaksiko ajattelit ottaa?"

Vierailija
95/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin hierontatuoliin prismassa, sitä sai kokeilla. Kuorsasin siinä hetken ja havahduin kuola poskella ostoskärryt vieressä. Ihmiset vähän huvittuneena vilkuili..

Vierailija
96/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töistä tullessa väärään rappukäytävään väärän oven taakse. Yritin tovin avata ovea avaimilla ja ihmettelin että miksi ihmeessä ei avain sovi lukkoon, sen jälkeen aloin painelemaan ovikelloa ja huhuilemaan postiluukusta. Täysin vieraan näköinen nainen tuli avaamaan ja vasta sitten klikkasi että olen ihan väärässä rapussa.

Vierailija
97/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sekoilu ei ole sidonnaista väsymykseen, mutta väsymys toki pahentaa sitä. Kaikenlaista on tullut tehtyä ja sanottua.

Viime viikolla tilasin kissalleni eläinlääkäriaikaa ja koska kissalla vähän hankala nimi, luettelin kirjaimet selvyyden vuoksi tyyliin K niin kuin Kalle. Ja sanoin sitten D nin kuin dildo. 

Menee vieläkin kylmät väreet häpeästä kun tuo tulee mieleen ja koko ajanhan se mieleen tulee. Miksi, siis miksi, mun aivot päätti lingota tuon sanan, eikä sitä perinteistä Daavidia?

Sehän sieltä tulee, mikä mielessä päällimmäisenä on. Nyt tiedämme, mikä sinulla on päällimmäisenä mielessä. Koko ajan.

Vierailija
98/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt päästä työpaikan ovesta kirjastokortilla sisään.

Minä yritin kirjautua erääseen työhöni liittyvään ohjelmistoon HSL-mobiilisovelluksella...

Vierailija
99/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin ja kuorsasin työpaikan palaverissa. Tämä tapahtui monta kertaa saman palaverin aikana. Onneksi esimies vinkkasi minut työterveyteen ja siltä tieltä minulta löytyi keskivaikea uniapnea. Tää oli silloin ennen koronaa.

t. paljon parempaa elämää nauttiva N37

Vierailija
100/150 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastokortin käyttökelpoisuutta, minäkin olen kokeillut. Kävin ruokakaupassa töistä palatessani. Yritin maksaa kirjastokortilla. Huumorintajuinen kassa katteli hetken ja murjaisi sitten: "Lainaksiko ajattelit ottaa?"

Höyläsin Prismassa (=S-ryhmä) Plussakorttia (=K-ketju) päätteeseen ja olin jo kiroamassa laitteen alimpaan manalaan, kun tajusin mokani. Selitin vaan jotain, että jääköön bonukset sitten saamatta, maksoin ostokseni ja lähdin naama häpeästä punaisena pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi