Miehet ei ilmeisesti lue naisten profiileita deittisovelluksissa
Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.
No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?
Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä.
Kommentit (141)
No en tosiaan lue, kun en käytä sellaisia.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tyhmiä.
Itseasiassa eivät ole. Me vain ajattelemme täysin eri tavalla kuin naiset. Kumpikaan ei voi toista ymmärtää vaikka vaikuttaa siltä että osa jengistä luulee ymmärtävänsä ;)
Profiilitekstin lukeminen ei vaadi paljoa. Sen lukematta jättäminen ei ole sama asia kuin profiilitekstin eri tavalla ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve nainen ei varmaan osaa etsiä hyvää miestä? Kuka hyvä mies olisi tinderissä?
Sellainen, joka asuu pääkaupunkiseudun ulkopuolella, on töissä IT-alalla ja harrastaa vaikka kiipeilyä ja maastopyöräilyä. Tämä johtaa siihen, että hän ei yksinkertaisesti tapaa naisia missään.
Eli siis sellainen joka ei viitsi nähdä mitään vaivaa tai omaa kaveriporukkaa, jossa olisi naisia tai edes ihmisiä jotka tuntevat naisia. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lue kyllä naisetkaan. Profiilissa lukee isolla että ei ylipainoisia ja ei lapsen hankkineita mutta joka toinen match on ylipainoinen ja joka toinen paljastaa että hänellä on kyllä lapsi
Miten kummassa voit saada mätsin ylipainoisen tai lapsellinen kanssa, ellet ole itse sellaisesta tykännyt =)
Porukka valehtelee ja käyttää vanhoja kuvia, siten.
Badoo ja tinder näyttävät paikakseen sen missä on menossa jos on antanut luvan sijainnin jakamiseen, sehän ei kerro ollenkaan missä asuu jos etäisyyttä on 300km, on voinut eilen olla kotona 3km päässä. Jos sen perusteella päättelee kysymättä että ei lue profiilia kun noin kaukana jää todella paljon kokeilematta.
Eivät kylläkään lue. Sen takia kuvia eri kulmista ja tykkäyksiä tulee noin 80 päivässä...
No ei näytä naisetkaan lukevan. Tein kaksi profiilia 2kk väliä, jossa toisessa pelkät kuvat ja toisessa oli samat kuvat paitsi vielä panostin tekstiin jonka pidin kevyenä ja hauskana. Tulos oli että kummatkin sai saman verran tykkäyksiä. Sitten vielä sanotaan että kannattaa panostaa profiiliin. Onko tämä vinkki sitten rumille koska ei tämä parantanut/huonontanut tuloksia. Naama ja niihin kuviin kun panostaa niin paljon enemmän tykkäyksiä kun jollain tyhjänpäiväsellä p*skanjauhannalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei näytä naisetkaan lukevan. Tein kaksi profiilia 2kk väliä, jossa toisessa pelkät kuvat ja toisessa oli samat kuvat paitsi vielä panostin tekstiin jonka pidin kevyenä ja hauskana. Tulos oli että kummatkin sai saman verran tykkäyksiä. Sitten vielä sanotaan että kannattaa panostaa profiiliin. Onko tämä vinkki sitten rumille koska ei tämä parantanut/huonontanut tuloksia. Naama ja niihin kuviin kun panostaa niin paljon enemmän tykkäyksiä kun jollain tyhjänpäiväsellä p*skanjauhannalla.
Yksittäistapauksista ei loppujen lopuksi voi päätellä paljoakaan. Niin moni asia vaikuttaa, päällimmäisenä tietysti algoritmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies aloittaa Tinder-uransa tms. antamalla tykkäyksiä valikoiden ja panostaa kirjoituksiin.
Sitten huomaa, että ei saa vittujakaan ja lopulta optimoi ajankäytön siten, että pyyhkii kaikki oikealle ja katsoo jääkö yhtään kalaa verkkoon loton tavoin. Miesmallit ovat sitten kolmas sukupuoli, jotka elävät omaa elämäänsä naisten kanssa .
Kysykää tutuilta naisilta vinkkejä profiilin tekoon. Heti (samalla viikolla) kun eksä vaihtoi kuvansa siihen mitä minä hänelle sanoin (vaikka marmatti vastaan) niin hän sai kaksi mätchiä ja toiselta heistä pillua. Hänen aiempi menestyksensä? Yli 3 kuukautta, eikä yhtään mätchiä.
Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita kohta kuusi vuotta. Osaan niistä tein itse p
N45 vastaa. Voisiko olla tuo oma talo? Tulee kaupunkilaisten mieleen että olet jumahtanut sinne Äänekosken taloosi, ehkä joku sukutalo tai aikanaan eksän kanssa ostettu. Se on pitkä miinus.
En tiedä mikä talosi tarina on mutta näitä miehiä on paljon jotka eivät sieltä lähde. Edes eka treffeille kaupunkiin kahville vaan ruinaavat tuntematonta naista kahville sinne taloon. Ethän kuulu tähän porukkan? Palstallakin kulkee käsite Kotitreffimies.
Onko lapsia?
Talo on rikkaalta alueelta vain parin kilometrin päässä kaupungin keskustasta. En ole koskaan seurustellut, joten ei ole lapsiakaan. Treffit järjestän yleensä keskustassa tai sen lähistöllä, paitsi että tänä vuonna ne ole päässyt vielä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve nainen ei varmaan osaa etsiä hyvää miestä? Kuka hyvä mies olisi tinderissä?
Sellainen, joka asuu pääkaupunkiseudun ulkopuolella, on töissä IT-alalla ja harrastaa vaikka kiipeilyä ja maastopyöräilyä. Tämä johtaa siihen, että hän ei yksinkertaisesti tapaa naisia missään.
Eli siis sellainen joka ei viitsi nähdä mitään vaivaa tai omaa kaveriporukkaa, jossa olisi naisia tai edes ihmisiä jotka tuntevat naisia. Kiva.
Vaivaa on nähty vaikka kuinka paljon, mutta se ei saa naisia ilmaantumaan tyhjästä omiin sosiaalisiin piireihin. Kun seuranhakupalvelut eivät toimi ja naisten lähestyminen kadulla saa heidät lähinnä ahdistumaan, tässä ei ole enää juuri mitään tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies aloittaa Tinder-uransa tms. antamalla tykkäyksiä valikoiden ja panostaa kirjoituksiin.
Sitten huomaa, että ei saa vittujakaan ja lopulta optimoi ajankäytön siten, että pyyhkii kaikki oikealle ja katsoo jääkö yhtään kalaa verkkoon loton tavoin. Miesmallit ovat sitten kolmas sukupuoli, jotka elävät omaa elämäänsä naisten kanssa .
Kysykää tutuilta naisilta vinkkejä profiilin tekoon. Heti (samalla viikolla) kun eksä vaihtoi kuvansa siihen mitä minä hänelle sanoin (vaikka marmatti vastaan) niin hän sai kaksi mätchiä ja toiselta heistä pillua. Hänen aiempi menestyksensä? Yli 3 kuukautta, eikä yhtään mätchiä.
Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalv
Talo on rikkaalta alueelta vain parin kilometrin päässä kaupungin keskustasta. En ole koskaan seurustellut, joten ei ole lapsiakaan. Treffit järjestän yleensä keskustassa tai sen lähistöllä, paitsi että tänä vuonna ne ole päässyt vielä treffeille.
Joskus ainoa järkevä selitys on huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapauksista ei loppujen lopuksi voi päätellä paljoakaan. Niin moni asia vaikuttaa, päällimmäisenä tietysti algoritmi.
Tinderin kaltaiset kusetukset pilaavat algoritmien maineen. Toivoisin, että asioita kutsuttaisiin niiden oikeilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita kohta kuusi vuotta. Osaan niistä tein itse profiilini ja osaan profiilini laativat naispuoliset
Itse swaippaan vasemmalle kaikki, joilla on koira. Pelkään koiria enkä pidä niistä. Myös oma talo voi olla vähän ongelma - onko oletuksena, että nainen muuttaa jossain vaiheessa sinne taloon? Kaikki eivät sellaista halua. Ja talot yleensä sijaitsevat vähän kauempana keskustasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita kerrot ilmoituksessasi? Jos sinusta saa tietää lähinnä koiran ja talon, niin eihän tuo vielä ketään kiinnosta. Mitä harrastat ja kerrotko profiilissasi muuten, millainen ihminen olet? Kerrotko, mitä etsit?
Vierailija kirjoitti:
Miten te spérmaämpärít saatte viestejä ilman matchiä?
Jos tarkoittaa supertykkäystä? Itsekin sain sitä kautta viestejä miehiltä, jotka eivät kiinnostaneet minua lainkaan. Vasemmalle toki menivät.
Olen joutunut sairastuneen lemmikin takia olemaan pois töistä. Eläinlääkäriin oli mentävä. Käytin vuosilomaani.
Vierailija kirjoitti:
Ei lue kyllä naisetkaan. Profiilissa lukee isolla että ei ylipainoisia ja ei lapsen hankkineita mutta joka toinen match on ylipainoinen ja joka toinen paljastaa että hänellä on kyllä lapsi
Miehet kertovat jälikasvustaan vasta treffeillä. Mitäs et kysynyt aiemmin!
Miks mä lukisin joidenkin lohnakkeiden treffi-ilmoituksia tai ylipäätään haluaisin niiden kanssa treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita kerrot ilmoituksessasi? Jos sinusta saa tietää lähinnä koiran ja talon, niin eihän tuo vielä ketään kiinnosta. Mitä harrastat ja kerrotko profiilissasi muuten, millainen ihminen olet? Kerrotko, mitä etsit?
Kerron luonteestani, harrastuksistani ja siitä mitä etsin. Merkkimäärään ei mahdu juuri muuta.
Erikoista. Minkä ikäisiä deittailet? Mietin vaan kun monella alle 35-vuotiaalla ei kuitenkaan ole lapsia, sitä nuoremmalla vielä harvemmin. Että miksi sinulle valikoituu sitten ne joilla on. Tuo painosta valehtelu on kyllä tyhmää, se tulee esille joka tapauksessa.