Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei ilmeisesti lue naisten profiileita deittisovelluksissa

Vierailija
15.09.2024 |

Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.

No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?

Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä. 

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa naisen fyysinen eikä henkinen puoli.

Vierailija
62/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä.  Joku voi olla myös lomamatkalla.  

Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.

Ap

En välitä aluerajoituksista tai ikärajoituksista. Toivon vain, että nainen tekisi minun kohdalla poikkeuksen vaatimuksistaan.

Mä en todellakaan tee poikkeusta kenenkään kohdalla. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vaikutelma on parempi kuin ei vaikutelmaa ollenkaan.

Vierailija
64/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä.  Joku voi olla myös lomamatkalla.  

Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.

Ap

En välitä aluerajoituksista tai ikärajoituksista. Toivon vain, että nainen tekisi minun kohdalla poikkeuksen vaatimuksistaan.

Ap

Aina kannattaa yrittää. Vastauksen kirjoittaminen ei montaa minuuttia vie.

Vierailija
65/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee etten halua lapsia (kahdessa kohtaa) ja että olen radikaalivela ja etten tapaile miehiä joilla on tai jotka haluavat lapsia. Olen 44v eli en tietenkään edes onneksi voisi enää tulla raskaaksi. 95% tykkäyksistä tulee miehiltä joilla on lapsia tai jotka haluavat lapsia... Ei ne todellakaan lue, ollenkaan. (loput 5% on muuten täysin epäsopivia, esim 20v nuorempia tai asuvat satojen km päässä). 

Vierailija
66/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin naisilla edes on mitään tekstiä. Ainakaan yhtä lausetta pidempää.

Vierailija
67/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Aina kannattaa yrittää. Vastauksen kirjoittaminen ei montaa minuuttia vie.

En todellakaan vastaa ihmiselle joka ei osaa lukea mun profiiilia. Ihan turha yrittää mua. En jousta asiassa.

Ap

Vierailija
68/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee etten halua lapsia (kahdessa kohtaa) ja että olen radikaalivela ja etten tapaile miehiä joilla on tai jotka haluavat lapsia. Olen 44v eli en tietenkään edes onneksi voisi enää tulla raskaaksi. 95% tykkäyksistä tulee miehiltä joilla on lapsia tai jotka haluavat lapsia... Ei ne todellakaan lue, ollenkaan. (loput 5% on muuten täysin epäsopivia, esim 20v nuorempia tai asuvat satojen km päässä). 

Ei tuo ikä vielä takaa sitä, että et voi tulla raskaaksi.

Ap

Vierailija
69/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti niitä lyhyitäkään tekstejä ette kykene lukemaan? Paremminhan sen ymmärtäisi jos pitkästä tekstistä jää jokin yksityiskohta huomaamatta, mutta jos tekstit on kerran lyhyitä, miksi niitäkään ei jaksa lukea? 

Vierailija
70/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti niitä lyhyitäkään tekstejä ette kykene lukemaan? Paremminhan sen ymmärtäisi jos pitkästä tekstistä jää jokin yksityiskohta huomaamatta, mutta jos tekstit on kerran lyhyitä, miksi niitäkään ei jaksa lukea? 

Ketkä "te"? Tunnetko sinä muka minut? 

Vierailija
71/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ikä vielä takaa sitä, että et voi tulla raskaaksi.

Ap

No kyllä se takaa etten ole hyvä vaihtoehto kenellekään joka "haluaa lapsia joka päivä", haloo! Todella todella harva tulee enää 44v raskaaksi luomusti, saatikka vapaaehtoisesti lapseton nainen joka tekee Kaikkensa ehkäisyn eteen. 

Vierailija
72/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.

Tinderissä voi asettaa etäisyydelle rajan kilometreinä. Se ei toimi ilmaisversiolla täydellisesti, ja ihmiset käyttävät Tinderiä myös matkustellessaan, mutta pääasiallisesti se toimii aika hyvin. Jos asuinpaikkaa tai työpaikkaa on listattu, niin niistäkin voi päätellä jotain.

Suomi24 Treffit toimii paremmin, koska siellä voi valita rajan suoraan paikkakunnan mukaan. Toki sieltäkin löytyy paljon tyhjiä profiileita ja huijareita.

Yleisestikin, jos et saa laadukkaita pareja, niin yrität kilpailla samoista miehistä kuin kaikki muutkin naiset. Kyseisillä miehillä ei ole mitään intressejä sitoutua sinuun tai edes kohdella sinua kunnioittavasti. Tarkastele kriittisesti omaa toimintaasi, koska se on ainoa asia, johon voit itse vaikuttaa.

Tulee vähän sellainen olo, että AP ei ole koskaan mitään seuranhakupalvelua käyttänytkään, kun ei tiedä näitä perusasioita.

Vierailija
73/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lue. Mulla oli biossa tieto kahdesta lapsesta, silti tykkäili ihmiset joilla omana tekstinä ei lapsia kiitos. No koitas päättää. Tai no päätin sit heidän puolesta.

Onneksi yksi hyvä löytyi ja muuta ei tarvitakaan. 

Vierailija
74/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä voi asettaa etäisyydelle rajan kilometreinä. Se ei toimi ilmaisversiolla täydellisesti, ja ihmiset käyttävät Tinderiä myös matkustellessaan, mutta pääasiallisesti se toimii aika hyvin. Jos asuinpaikkaa tai työpaikkaa on listattu, niin niistäkin voi päätellä jotain.

Suomi24 Treffit toimii paremmin, koska siellä voi valita rajan suoraan paikkakunnan mukaan. Toki sieltäkin löytyy paljon tyhjiä profiileita ja huijareita.

Yleisestikin, jos et saa laadukkaita pareja, niin yrität kilpailla samoista miehistä kuin kaikki muutkin naiset. Kyseisillä miehillä ei ole mitään intressejä sitoutua sinuun tai edes kohdella sinua kunnioitt

No kyllä olen käyttänyt ja tiedän miten ne toimii. Mä en voi silti mitään sille, että jostakin kaukaa joku laittaa mulle viestin tai tykkäyksen vaikka itse olen rajannut alueen pieneksi. 

Ap

Vierailija
75/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue, vaan yritän houkutella naisen kerran käymään seksin merkeissä. Jotkut naiset valehtelee haluavansa pelkästään pitkäaikaista suhdetta.

#pimppiwolt

Woltistakin sentään täytyy maksaa. 

Vierailija
76/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisestikin, jos et saa laadukkaita pareja, niin yrität kilpailla samoista miehistä kuin kaikki muutkin naiset. Kyseisillä miehillä ei ole mitään intressej

No kyllä olen käyttänyt ja tiedän miten ne toimii. Mä en voi silti mitään sille, että jostakin kaukaa joku laittaa mulle viestin tai tykkäyksen vaikka itse olen rajannut alueen pieneksi.

Sitten et vain vastaa. Onko liian vaikeaa? Samalla tavalla homma toimii naamatustenkin.

Vierailija
77/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen ihan jokaisen profiilin mikä kiinnostaa mua. 

Tuo välimatka ei oikeasti ole este,jos kaikki muu menee hyvin. Sitähän voi jompikumpi muuttaa tulevaisuudessa sinne toiselle paikkakunnalle. Siksi laittavat tykkäyksiä.

Mä en ole muuttamassa Helsingistä mihinkään pienemmälle paikkakunnalle enää. En myöskään halua muuttaa yhteen. Etäsuhteet ei toimi. Tän takia mulla lukee profiilissa, missä asun ja miltä alueelta etsin seuraa. Silti jotkut heinähatut tulee inttämään. Antaa tosiaan aika tollon kuvan.

Vierailija
78/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luettavaa niissä profiilissa muka on? 

Vierailija
79/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit ja perseet tsekataan! T: M65+

hyi yrjö tätä 65+ pappaa. Sairasta.

Vierailija
80/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut tinderistä aiemmin naisia hyvin. Joskus toisesta kaupungista tai jopa toisesta maasta. Kyllä jotkut naiset tulee ihan lyhytaikaisen huvin vuoksi pitkiäkin matkoja. En ikinä unohda niitä kokemuksia. Jos haet jotain parisuhdetta, niin voi olla aika nihkeää saada Suomesta sellaista miestä, jota haluat, koska niillä on yllättäen kysyntää.

Olen saanut Venäjältä yli 10 eri naista tulemaan kotiini ensitreffeille. Pitää vain ensin tehdä vaikutus naiseen somessa. Se vie jonkin verran aikaa.

taidat asua ihan itärajalla?