Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei ilmeisesti lue naisten profiileita deittisovelluksissa

Vierailija
15.09.2024 |

Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.

No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?

Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä. 

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.

Tinderissä voi asettaa etäisyydelle rajan kilometreinä. Se ei toimi ilmaisversiolla täydellisesti, ja ihmiset käyttävät Tinderiä myös matkustellessaan, mutta pääasiallisesti se toimii aika hyvin. Jos asuinpaikkaa tai työpaikkaa on listattu, niin niistäkin voi päätellä jotain.

Suomi24 Treffit toimii paremmin, koska siellä voi valita rajan suoraan paikkakunnan mukaan. Toki sieltäkin löytyy paljon tyhjiä profiileita ja huijareita.

Yleisestikin, jos et saa laadukkaita pareja, niin yrität

Halveksuntaahan se on, että ei lueta edes sitä profiilia.

Vierailija
102/141 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies aloittaa Tinder-uransa tms. antamalla tykkäyksiä valikoiden ja panostaa kirjoituksiin.

Sitten huomaa, että ei saa vittujakaan ja lopulta optimoi ajankäytön siten, että pyyhkii kaikki oikealle ja katsoo jääkö yhtään kalaa verkkoon loton tavoin. Miesmallit ovat sitten kolmas sukupuoli, jotka elävät omaa elämäänsä naisten kanssa .

Kysykää tutuilta naisilta vinkkejä profiilin tekoon. Heti (samalla viikolla) kun eksä vaihtoi kuvansa siihen mitä minä hänelle sanoin (vaikka marmatti vastaan) niin hän sai kaksi mätchiä ja toiselta heistä pillua. Hänen aiempi menestyksensä? Yli 3 kuukautta, eikä yhtään mätchiä. 

Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita kohta kuusi vuotta. Osaan niistä tein itse profiilini ja osaan profiilini laativat naispuoliset työkaverini. Yksi heistä oli silloin naimisissa ja toinen oli löytänyt puolisonsa Tinderistä. Kuvissani ei ole kaloja tai kaljaa, vaan ensimmäinen on asiallinen kasvokuva, toinen on urheilukuva, josta näkee koko kehoni, kolmas on rento kuva kotisohvalta, neljäs on hassuttelukuva, viides on kuva koiran kanssa ja viimeinen on retkeilykuva.

En saa juuri koskaan tykkäyksiä tai vastauksia viesteihini. Esimerkiksi tänä vuonna en ole saanut yhtäkään paria eli en ole edes saanut tilaisuutta lähettää sitä ensimmäistä viestiä. Taustoistani voin kertoa sen verran, että olen treenattu, siisti, korkeakoulutettu ja sosiaalisesti aktiivinen mies. Käyn vakituisissa töissä ja minulla on oma talo. Kaikki muu elämässäni on hyvin, paitsi että puoliso puuttuu ja tulee näillä näkymin puuttumaan jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lue kyllä naisetkaan. Profiilissa lukee isolla että ei ylipainoisia ja ei lapsen hankkineita mutta joka toinen match on ylipainoinen ja joka toinen paljastaa että hänellä on kyllä lapsi

Vierailija
104/141 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet deittiapeissa eivät ole lukutaitoisia?

Vierailija
105/141 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen huomannut tämän. Miehet ei usein ollenkaan kerro itsestään tai kommentoi mitä mulla lukee profiilissa. Ehdottavat vain tapaamista. Yleensä vielä heillä ihan tyhjä profiili. En ikinä vastaa näille mitään. Harmittaa kuitenkin, että näitä tapauksia on niin paljon, ja he vievät mun aikaa ja hermoja. Siksi yleensä jaksan pitää profiilia vain viikon tai pari kerrallaan. 

Sä kuitenkin matchääy niiden kanssa? Miksi?

Onhan se ikävää, etteivät tajua, miten arvokasta sun aika on. 

Vierailija
106/141 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve nainen ei varmaan osaa etsiä hyvää miestä? Kuka hyvä mies olisi tinderissä?

Vierailija
107/141 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve nainen ei varmaan osaa etsiä hyvää miestä? Kuka hyvä mies olisi tinderissä?

Sellainen, joka asuu pääkaupunkiseudun ulkopuolella, on töissä IT-alalla ja harrastaa vaikka kiipeilyä ja maastopyöräilyä. Tämä johtaa siihen, että hän ei yksinkertaisesti tapaa naisia missään.

Vierailija
108/141 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet deittiapeissa eivät ole lukutaitoisia?

Tässä pitää tietää, että Tinder tarjoaa aina pakan päällä suosituimpia miehiä, jotka pysyvät markkinoilla sitoutumatta tai maksavat paljon premium-jäsenyyksistä. Jos etsit jotain kestävämpää, niin tarvitset kärsivällisyyttä, koska joudut pyyhkimään mahdollisesti tuhansia profiileja ensiksi pois alta, ennen kuin löydät tavallisemmat palvelun käyttäjät. Jos suurin osa profiileista vaikuttaa liian hyviltä ollakseen todellisia, niin ne myös ovat sitä; lue aina profiilitekstit tarkasti.

Monet pitävät sitä ongelmana, että naisilla on liikaa valinnanvaraa, mutta se on ennemminkin resurssi, joka pitää hyödyntää harkiten. En valittaisi yhtään, jos minulla olisi liikaa vaihtoehtoja, vaan käyttäisin nöyrästi niiden läpikäymiseen niin monta tuhatta tuntia kuin se vaatisi. Puolison löytäminen on kuitenkin tärkein asia elämässä. Jos minulla olisi puoliso ja lapsia, niin viettäisin varmasti tuhansia tunteja heidän kanssaan joka vuosi. Niin kauan kuin minulla ei ole kumpaakaan, käytän niille varaamani ajan puolison etsimiseen.

Vierailija
109/141 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tyhmiä.

Itseasiassa eivät ole. Me vain ajattelemme täysin eri tavalla kuin naiset. Kumpikaan ei voi toista ymmärtää vaikka vaikuttaa siltä että osa jengistä luulee ymmärtävänsä ;)

Vierailija
110/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen huomannut tämän. Miehet ei usein ollenkaan kerro itsestään tai kommentoi mitä mulla lukee profiilissa. Ehdottavat vain tapaamista. Yleensä vielä heillä ihan tyhjä profiili. En ikinä vastaa näille mitään. Harmittaa kuitenkin, että näitä tapauksia on niin paljon, ja he vievät mun aikaa ja hermoja. Siksi yleensä jaksan pitää profiilia vain viikon tai pari kerrallaan. 

Tämä. Ja lisäksi kun aikanaan hain velanaisena lapsetonta miestä niin ette usko kuinka moni isä mulle vastasi. Jäi mieleen yksi tohtorismieskin. Vastasin hänelle että haen lapsetonta. Hän vastasi anteeksi en huomannut. Ok. Mutta häh... Ja mulla oli kuvaton profiili ettei ne ole voineet ihastua mun kuviinkaan. 

Jopa yksi isoisä vastasi. Koki ettei ole isä kun lapset aikuiset. Hohhoijaa. 

Vierailija
111/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies aloittaa Tinder-uransa tms. antamalla tykkäyksiä valikoiden ja panostaa kirjoituksiin.

Sitten huomaa, että ei saa vittujakaan ja lopulta optimoi ajankäytön siten, että pyyhkii kaikki oikealle ja katsoo jääkö yhtään kalaa verkkoon loton tavoin. Miesmallit ovat sitten kolmas sukupuoli, jotka elävät omaa elämäänsä naisten kanssa .

Kysykää tutuilta naisilta vinkkejä profiilin tekoon. Heti (samalla viikolla) kun eksä vaihtoi kuvansa siihen mitä minä hänelle sanoin (vaikka marmatti vastaan) niin hän sai kaksi mätchiä ja toiselta heistä pillua. Hänen aiempi menestyksensä? Yli 3 kuukautta, eikä yhtään mätchiä. 

Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita kohta kuusi vuotta. Osaan niistä tein itse profiilini ja osaan profiilini laativat naispuoliset työkaverini. Yksi heistä oli silloin naimisissa ja toinen oli löytänyt puolisonsa Tinderistä. Kuvissani ei ole kaloja tai kaljaa, vaan ensimmäinen on asiallinen kasvokuva, toinen on urheilukuva, josta näkee koko kehoni, kolmas on rento kuva kotisohvalta, neljäs on hassuttelukuva, viides on kuva koiran kanssa ja viimeinen on retkeilykuva.

En saa juuri koskaan tykkäyksiä tai vastauksia viesteihini. Esimerkiksi tänä vuonna en ole saanut yhtäkään paria eli en ole edes saanut tilaisuutta lähettää sitä ensimmäistä viestiä. Taustoistani voin kertoa sen verran, että olen treenattu, siisti, korkeakoulutettu ja sosiaalisesti aktiivinen mies. Käyn vakituisissa töissä ja minulla on oma talo. Kaikki muu elämässäni on hyvin, paitsi että puoliso puuttuu ja tulee näillä näkymin puuttumaan jatkossakin.

Aha, ja tämän tarinasi turisit, koska...? Ei noi sun kuvien kuvailut mitään kerro. Kasvokuviakin on monenlaisia ja monet miehet ei osaa tuoda parhaita piirteitään esiin, tai eivät edes tiedä mikä heidän ulkonäössään voisi mahdollisesti viehättää naisia. 

Vierailija
112/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä kiinnosta mitä siellä naisen profiilissa lukee. Kiinnostaa ainoastaan mitä siellä näkyy.

Tämä ei pidä ihan paikkaansa. Itse olen puolisoni tavannut myöhemmin siten, että hän kommentoi profiilissani olevassa esittelyssä mainittua asiaa. Häntä kiinnosti kuulla harrastuksesta ja sitä kautta aloimme tutustua. Parisuhdetta on takana nyt noin 7 vuotta ja edelleen mennään.. :)

Vierailija
113/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lue kyllä naisetkaan. Profiilissa lukee isolla että ei ylipainoisia ja ei lapsen hankkineita mutta joka toinen match on ylipainoinen ja joka toinen paljastaa että hänellä on kyllä lapsi

Jaa, itselläni meni sitten vähän toisinpäin. Eli profiilissani luki, että minulla on lapsi. Kun katselin profiilistani tykänneitä, niin löytyi sellaisia, joilla oli omassa profiilissaan maininta "minulla ei ole lapsia, ja toivon ettei ole sinullakaan".

Vierailija
114/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet välillä treffisovelluksissa ja välillä poistat ne. Etkä ole vieläkään löytänyt sitä oman maakunnan unelmien prinssiä? Uskomatonta! Kuinka tyhmä täytyy olla, että palaa aina uudelleen treffisovelluksiin pettymään?

Vierailija
115/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan lue niitä ennen svaippaamista.

Annan tykkäyksen kaikille sellaisille naisille, joiden ulkonäkö viehättää, ja luen vain niiden profiilit, joilta saan tykkäyksen takaisin.

Noin yksi sadasta antamastani tykkäyksestä johtaa mätsiin, joten kaikkien profiilitekstien lukeminen olisi aivan täyttä ajan haaskausta. 

Vierailija
116/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luekaan, koska samantekeviä.

Jos nainen haussa, sillä ON se pillu.

Sitä haetaan.

Vierailija
117/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita kohta kuusi vuotta. Osaan niistä tein itse profiilini ja osaan profiilini laativat naispuoliset

N45 vastaa. Voisiko olla tuo oma talo? Tulee kaupunkilaisten mieleen että olet jumahtanut sinne Äänekosken taloosi, ehkä joku sukutalo tai aikanaan eksän kanssa ostettu. Se on pitkä miinus. 

En tiedä mikä talosi tarina on mutta näitä miehiä on paljon jotka eivät sieltä lähde. Edes eka treffeille kaupunkiin kahville vaan ruinaavat tuntematonta naista kahville sinne taloon. Ethän kuulu tähän porukkan? Palstallakin kulkee käsite Kotitreffimies. 

Onko lapsia? 

Vierailija
118/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sopivaa miestä löydy tavallisesta elämästä??

Vierailija
119/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja sitten valittavat kun naisia on Tinderissä niin paljon vähemmän kuin miehiä. 

Ystäväni on vegaani. Hän mainitsee sen profiilissaan, koska se on monelle miehelle ongelma, eikä ystäväni halua tuhlata kenenkään aikaa. Silti aina valikoituu niitä, jotka melkein avaavat keskustelun valittamalla asiasta jonka lukivat profiilista siinä vaiheessa kun match tuli, kertomalla millainen turn off se on, tai valittavat siitä sitten treffeillä. 

Vierailija
120/141 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa voit saada mätsin ylipainoisen tai lapsellinen kanssa, ellet ole itse sellaisesta tykännyt =)