Miehet ei ilmeisesti lue naisten profiileita deittisovelluksissa
Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.
No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?
Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä.
Kommentit (141)
Eivät ne lue. Ja tarjoavat säälistä seksiä jos satut olemaan ylipainoinen rillipää.
Poistuin Tinderistä koska en halunnut olla mikään säälipano. Pidän seksistä mutta valitsen itse, kenen kanssa nain. En todellakaan lämpene jos mies luulee tekevänsä palveluksen.
Toki tuota samaa tekee naiset eli olisiko enemmän kyse yksilöstä kuin sukupuolesta?
Ymmärrän myös, että osa ei jaksa käyttää aikaa profiilien lukemiseen, jos sovellus kertoo sinun saaneen 5-40 tykkäystä tuhansien käyttäjien joukossa. Paukutat päivittäiset tykkäykset parissa minuutissa ja aika näyttää osuiko jotain haaviin.
Miehet sitä, miehet tätä.
Naiset ulvovat kuinka tinderissä on vain saastaa, unohtaen että ovat itse niin heikkoa parisuhdemateriaalia että jopa naisena joutuvat etsimään sieltä miestä itselleen.
Ne harvat hyvät naiset ovat jo parisuhteessa eikä siihen tinderiä tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne lue. Ja tarjoavat säälistä seksiä jos satut olemaan ylipainoinen rillipää.
Poistuin Tinderistä koska en halunnut olla mikään säälipano. Pidän seksistä mutta valitsen itse, kenen kanssa nain. En todellakaan lämpene jos mies luulee tekevänsä palveluksen.
Moniko oikeasti luulee tekevänsä naiselle palveluksen? Montaako kertapanoa hakevaa kiinnostaa alkuunkaan toisen ihmisen tunteet?
Eihän ne lue.
Todiste siitä tekee töihinlähtöä (nimelläni varustetun vihkisormuksen) kanssa... hyvä ettei lukenut mun tiukkoja kriteereitä, vaan otti yhteyttä.
Voi herttainen sentään ap. Ei miestä kiinnosta mitä sinä ajattelet tai teet, kunhan peset pillusi, tosin kaikki ei sitäkään toivo vaan päinvastoin.
Mulla on profiilissa ei kiitos, lapsille ja lemmikeille. Kyllä sä mun lapsesta/koirasta opit tykkäämään. Eli ei naisetkaan lue.
Vierailija kirjoitti:
No, miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta. Ei siinä mistään säälistä ole kyse. Mutta hyvä, jos saat siitä ajatuksesta jotain girl poweria.💪
Niiltä miehiltä jotka lukevat tylsän tekstisi... ei tule vastauksia.
Lukeeko nainen miehen tekemän ostoslistan vai tekeekö hän kaupassa kuten itse haluaa?
Kummasti jää miehelle tärkeät asiat huomioimatta koska ne ovat naisen papereissa tarpeettomia.
Palvokaa miehet vulvaa :D
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko nainen miehen tekemän ostoslistan vai tekeekö hän kaupassa kuten itse haluaa?
Kummasti jää miehelle tärkeät asiat huomioimatta koska ne ovat naisen papereissa tarpeettomia.
Palvokaa miehet vulvaa :D
Miehen tekemä ostoslista? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.
Tinderissä voi asettaa etäisyydelle rajan kilometreinä. Se ei toimi ilmaisversiolla täydellisesti, ja ihmiset käyttävät Tinderiä myös matkustellessaan, mutta pääasiallisesti se toimii aika hyvin. Jos asuinpaikkaa tai työpaikkaa on listattu, niin niistäkin voi päätellä jotain.
Suomi24 Treffit toimii paremmin, koska siellä voi valita rajan suoraan paikkakunnan mukaan. Toki sieltäkin löytyy paljon tyhjiä profiileita ja huijareita.
Yleisestikin, jos et saa laadukkaita pareja, niin yrität kilpailla samoista miehistä kuin kaikki muutkin nai
Oletko vähän yksinkertainen? Se on oikeasti ärsyttävää kun lähestytään kun ei sen vertaa viitsitä profiilia lukea tai ei välitetä mitä siellä lukee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä voi asettaa etäisyydelle rajan kilometreinä. Se ei toimi ilmaisversiolla täydellisesti, ja ihmiset käyttävät Tinderiä myös matkustellessaan, mutta pääasiallisesti se toimii aika hyvin. Jos asuinpaikkaa tai työpaikkaa on listattu, niin niistäkin voi päätellä jotain.
Suomi24 Treffit toimii paremmin, koska siellä voi valita rajan suoraan paikkakunnan mukaan. Toki sieltäkin löytyy paljon tyhjiä profiileita ja huijareita.
Yleisestikin, jos et saa laadukkaita pareja, niin yrität kilpailla samoista miehistä kuin kaikki muutkin nai
Mikä sulla on hätänä? Onko sun äitisikin sperma ämpäri?
Badoossa ja Suomi24 treffeillä pystyy laittamaan viestiä ilman matchia.
Ap
Sain matchin pirteän ja sosiaalisen pirkanmaalaisen kanssa. Kirjoitin hänelle viestin ja vastausta ei koskaan tullut. Eli valehteli itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Sain matchin pirteän ja sosiaalisen pirkanmaalaisen kanssa. Kirjoitin hänelle viestin ja vastausta ei koskaan tullut. Eli valehteli itsestään.
Miten hän sulle valehteli?
miksi olisin niitä lukenut? 2 vuodessa en saanut yhtään matchia, vaikka pyyhin kaikki naiset oikealle. olisi ollut ajan haaskausta lukea niitä.
Vierailija kirjoitti:
Tissit ja perseet tsekataan! T: M65+
Kyllä vaan, M65+ on naisten keskuudessa kuuma saalis. Not.
Jokainen mies aloittaa Tinder-uransa tms. antamalla tykkäyksiä valikoiden ja panostaa kirjoituksiin.
Sitten huomaa, että ei saa vittujakaan ja lopulta optimoi ajankäytön siten, että pyyhkii kaikki oikealle ja katsoo jääkö yhtään kalaa verkkoon loton tavoin. Miesmallit ovat sitten kolmas sukupuoli, jotka elävät omaa elämäänsä naisten kanssa .
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies aloittaa Tinder-uransa tms. antamalla tykkäyksiä valikoiden ja panostaa kirjoituksiin.
Sitten huomaa, että ei saa vittujakaan ja lopulta optimoi ajankäytön siten, että pyyhkii kaikki oikealle ja katsoo jääkö yhtään kalaa verkkoon loton tavoin. Miesmallit ovat sitten kolmas sukupuoli, jotka elävät omaa elämäänsä naisten kanssa .
Kysykää tutuilta naisilta vinkkejä profiilin tekoon. Heti (samalla viikolla) kun eksä vaihtoi kuvansa siihen mitä minä hänelle sanoin (vaikka marmatti vastaan) niin hän sai kaksi mätchiä ja toiselta heistä pillua. Hänen aiempi menestyksensä? Yli 3 kuukautta, eikä yhtään mätchiä.
Miten te spérmaämpärít saatte viestejä ilman matchiä?