Miehet ei ilmeisesti lue naisten profiileita deittisovelluksissa
Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.
No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?
Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä.
Kommentit (141)
Niin, onhan se niinkin että varmasti moni fiksu mies lukee mutta jos ei osu niihin naisen toiveisiin niin jättää tykkäämättä. Ne jotka eivät lue tai eivät välitä sitten tykkäävät kaikista ja antavat naisillekin sellaisen kuvan että kaikki miehet toimii tietyllä tavalla.
Ja onhan moni nainenkin sanonut että ei välttämättä tykkää profiilista vaikka vastaisikin kaikkea siinä toivottua.
Ja voihan joskus joku mies asua siellä sun maakunnassa mutta on poikkeuksellisesti sitten kauempana silloin kun sinä sen hänen profiilinsa näet?
Ja vielä yksi: sun ei ole pakko tykätä Tinderissä niistä kauempana olevien miesten profiileista. Tällöin vältyt myös heidän viesteiltään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se niinkin että varmasti moni fiksu mies lukee mutta jos ei osu niihin naisen toiveisiin niin jättää tykkäämättä. Ne jotka eivät lue tai eivät välitä sitten tykkäävät kaikista ja antavat naisillekin sellaisen kuvan että kaikki miehet toimii tietyllä tavalla.
Ja onhan moni nainenkin sanonut että ei välttämättä tykkää profiilista vaikka vastaisikin kaikkea siinä toivottua.
Ja voihan joskus joku mies asua siellä sun maakunnassa mutta on poikkeuksellisesti sitten kauempana silloin kun sinä sen hänen profiilinsa näet?
Ja vielä yksi: sun ei ole pakko tykätä Tinderissä niistä kauempana olevien miesten profiileista. Tällöin vältyt myös heidän viesteiltään.
Joillakin lukee siellä profiilissa missä asuvat. Badoossa mulle ovat laittaneet viestiä nekin joista en ole tykännyt takaisin. Suomi24treffeillä kuka tahansa voi laittaa viestiä.
Mulla on nyt Badoo kolmatta päivää ja viidettä kertaa. Taitaa mennä poistoon. Tinderiä mulla ei tällä hetkellä ole. Sen olen ladannut ja poistanut viisi kertaa. Olisi varmaan parempi unohtaa nuo kaikki deittisovellukset ja sivustot. Ei niistä mitään löydy.
Ap
Taas oli Suomi24 treffeillä tullut viesti mieheltä joka ihan eri suunnalta kuin mä. Laitan siellä nykyään estoon kaikki tuollaiset jotka ei osaa lukea profiilin tekstiä. Voisi kyllä poistaa kaikki profiilit. Ihan turhaan nettideittailu kun ei tunnu muutenkaan olevan mun juttu.
Ap
Mä olen saanut tinderistä aiemmin naisia hyvin. Joskus toisesta kaupungista tai jopa toisesta maasta. Kyllä jotkut naiset tulee ihan lyhytaikaisen huvin vuoksi pitkiäkin matkoja. En ikinä unohda niitä kokemuksia. Jos haet jotain parisuhdetta, niin voi olla aika nihkeää saada Suomesta sellaista miestä, jota haluat, koska niillä on yllättäen kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut tinderistä aiemmin naisia hyvin. Joskus toisesta kaupungista tai jopa toisesta maasta. Kyllä jotkut naiset tulee ihan lyhytaikaisen huvin vuoksi pitkiäkin matkoja. En ikinä unohda niitä kokemuksia. Jos haet jotain parisuhdetta, niin voi olla aika nihkeää saada Suomesta sellaista miestä, jota haluat, koska niillä on yllättäen kysyntää.
Vai niin. Että mua näkemättä ja tuntematta päätit, että mä en miehille kelpaa ja mä olen häntäpäässä kun miehet etsivät naista.
Ap
En lue profiilitekstejä. Annan tykkäyksen ulkonäön pohjalta.
T. Mies
Miehiä ei kiinnosta sinun "tykkään matkustelusta ja viinistä"- paskasi vaan se miltä näytät.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen huomannut tämän. Miehet ei usein ollenkaan kerro itsestään tai kommentoi mitä mulla lukee profiilissa. Ehdottavat vain tapaamista. Yleensä vielä heillä ihan tyhjä profiili. En ikinä vastaa näille mitään. Harmittaa kuitenkin, että näitä tapauksia on niin paljon, ja he vievät mun aikaa ja hermoja. Siksi yleensä jaksan pitää profiilia vain viikon tai pari kerrallaan.
miksi edes mätsäät tyhjiä profiileja?
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Venäjältä yli 10 eri naista tulemaan kotiini ensitreffeille. Pitää vain ensin tehdä vaikutus naiseen somessa. Se vie jonkin verran aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta sinun "tykkään matkustelusta ja viinistä"- paskasi vaan se miltä näytät.
Et sitten tajunnut mun aloituksen pointtia joka oli se, että ei osata lukea miltä alueelta etsin seuraa. Mitään mulla ei lue matkustelusta tai viinistä.
Ap
Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä. Joku voi olla myös lomamatkalla.
Vierailija kirjoitti:
En lue profiilitekstejä. Annan tykkäyksen ulkonäön pohjalta.
T. Mies
Tuollaiset menee mulla hylkyyn jos ovat liian kaukaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Että mua näkemättä ja tuntematta päätit, että mä en miehille kelpaa ja mä olen häntäpäässä kun miehet etsivät naista.
Ap
Parhaat naiset saa parhaat miehet. Niin se menee. Loput jakojäännökset tyytyy valintaan nro kaksi tai on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä. Joku voi olla myös lomamatkalla.
Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.
Ap
Mikään ei ole tylsempää kuin;
- Peiliselfie salilta
- Viinilasi kädessä joku juhlamekko päällä
- Ravintolasta kuva ruoka-annoksen kera
- Bikinikuva hiekkarannalta
oikeesti.....naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Parhaat naiset saa parhaat miehet. Niin se menee. Loput jakojäännökset tyytyy valintaan nro kaksi tai on yksin.
Sä et edelleenkään tiedä miltä näytän jne. Eli mene muualle siitä pätemään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.
Ap
No, karsi sitten itse pois, jos henkilö ei ole esim. muuttamassa pysyvästi lähelle. Ei kannata heti polttaa hihojaan, jos toinen ei osaa olla täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, karsi sitten itse pois, jos henkilö ei ole esim. muuttamassa pysyvästi lähelle. Ei kannata heti polttaa hihojaan, jos toinen ei osaa olla täydellisesti.
No alkaa tympiä melko tavalla kun tämä toistuu jatkuvasti. Ei sen vertaa miehet älyä, että voisi lukea sen tekstin.
Ap
Epätoivo. Kokeillaan kaikkia ajatuksella että jospa se nyt kumminkin onnistuisi.
Minäkin olen huomannut tämän. Miehet ei usein ollenkaan kerro itsestään tai kommentoi mitä mulla lukee profiilissa. Ehdottavat vain tapaamista. Yleensä vielä heillä ihan tyhjä profiili. En ikinä vastaa näille mitään. Harmittaa kuitenkin, että näitä tapauksia on niin paljon, ja he vievät mun aikaa ja hermoja. Siksi yleensä jaksan pitää profiilia vain viikon tai pari kerrallaan.