Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei ilmeisesti lue naisten profiileita deittisovelluksissa

Vierailija
15.09.2024 |

Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.

No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?

Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä. 

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut tämän. Miehet ei usein ollenkaan kerro itsestään tai kommentoi mitä mulla lukee profiilissa. Ehdottavat vain tapaamista. Yleensä vielä heillä ihan tyhjä profiili. En ikinä vastaa näille mitään. Harmittaa kuitenkin, että näitä tapauksia on niin paljon, ja he vievät mun aikaa ja hermoja. Siksi yleensä jaksan pitää profiilia vain viikon tai pari kerrallaan. 

Vierailija
22/141 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se niinkin että varmasti moni fiksu mies lukee mutta jos ei osu niihin naisen toiveisiin niin jättää tykkäämättä. Ne jotka eivät lue tai eivät välitä sitten tykkäävät kaikista ja antavat naisillekin sellaisen kuvan että kaikki miehet toimii tietyllä tavalla. 

Ja onhan moni nainenkin sanonut että ei välttämättä tykkää profiilista vaikka vastaisikin kaikkea siinä toivottua. 

Ja voihan joskus joku mies asua siellä sun maakunnassa mutta on poikkeuksellisesti sitten kauempana silloin kun sinä sen hänen profiilinsa näet? 

Ja vielä yksi: sun ei ole pakko tykätä Tinderissä niistä kauempana olevien miesten profiileista. Tällöin vältyt myös heidän viesteiltään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se niinkin että varmasti moni fiksu mies lukee mutta jos ei osu niihin naisen toiveisiin niin jättää tykkäämättä. Ne jotka eivät lue tai eivät välitä sitten tykkäävät kaikista ja antavat naisillekin sellaisen kuvan että kaikki miehet toimii tietyllä tavalla. 

Ja onhan moni nainenkin sanonut että ei välttämättä tykkää profiilista vaikka vastaisikin kaikkea siinä toivottua. 

Ja voihan joskus joku mies asua siellä sun maakunnassa mutta on poikkeuksellisesti sitten kauempana silloin kun sinä sen hänen profiilinsa näet? 

Ja vielä yksi: sun ei ole pakko tykätä Tinderissä niistä kauempana olevien miesten profiileista. Tällöin vältyt myös heidän viesteiltään. 

Joillakin lukee siellä profiilissa missä asuvat. Badoossa mulle ovat laittaneet viestiä nekin joista en ole tykännyt takaisin. Suomi24treffeillä kuka tahansa voi laittaa viestiä. 

Mulla on nyt Badoo kolmatta päivää ja viidettä kertaa. Taitaa mennä poistoon. Tinderiä mulla ei tällä hetkellä ole. Sen olen ladannut ja poistanut viisi kertaa. Olisi varmaan parempi unohtaa nuo kaikki deittisovellukset ja sivustot. Ei niistä mitään löydy.

Ap

Vierailija
24/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli Suomi24 treffeillä tullut viesti mieheltä joka ihan eri suunnalta kuin mä. Laitan siellä nykyään estoon kaikki tuollaiset jotka ei osaa lukea profiilin tekstiä. Voisi kyllä poistaa kaikki profiilit. Ihan turhaan nettideittailu kun ei tunnu muutenkaan olevan mun juttu.

Ap

Vierailija
25/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut tinderistä aiemmin naisia hyvin. Joskus toisesta kaupungista tai jopa toisesta maasta. Kyllä jotkut naiset tulee ihan lyhytaikaisen huvin vuoksi pitkiäkin matkoja. En ikinä unohda niitä kokemuksia. Jos haet jotain parisuhdetta, niin voi olla aika nihkeää saada Suomesta sellaista miestä, jota haluat, koska niillä on yllättäen kysyntää.

Vierailija
26/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut tinderistä aiemmin naisia hyvin. Joskus toisesta kaupungista tai jopa toisesta maasta. Kyllä jotkut naiset tulee ihan lyhytaikaisen huvin vuoksi pitkiäkin matkoja. En ikinä unohda niitä kokemuksia. Jos haet jotain parisuhdetta, niin voi olla aika nihkeää saada Suomesta sellaista miestä, jota haluat, koska niillä on yllättäen kysyntää.

Vai niin. Että mua näkemättä ja tuntematta päätit, että mä en miehille kelpaa ja mä olen häntäpäässä kun miehet etsivät naista.

Ap

Vierailija
27/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue profiilitekstejä. Annan tykkäyksen ulkonäön pohjalta. 

T. Mies

Vierailija
28/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta sinun "tykkään matkustelusta ja viinistä"- paskasi vaan se miltä näytät.

Vierailija
29/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen huomannut tämän. Miehet ei usein ollenkaan kerro itsestään tai kommentoi mitä mulla lukee profiilissa. Ehdottavat vain tapaamista. Yleensä vielä heillä ihan tyhjä profiili. En ikinä vastaa näille mitään. Harmittaa kuitenkin, että näitä tapauksia on niin paljon, ja he vievät mun aikaa ja hermoja. Siksi yleensä jaksan pitää profiilia vain viikon tai pari kerrallaan. 

miksi edes mätsäät tyhjiä profiileja?

Vierailija
30/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Venäjältä yli 10 eri naista tulemaan kotiini ensitreffeille. Pitää vain ensin tehdä vaikutus naiseen somessa. Se vie jonkin verran aikaa.

Vierailija
31/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta sinun "tykkään matkustelusta ja viinistä"- paskasi vaan se miltä näytät.

Et sitten tajunnut mun aloituksen pointtia joka oli se, että ei osata lukea miltä alueelta etsin seuraa. Mitään mulla ei lue matkustelusta tai viinistä. 

Ap

Vierailija
32/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä.  Joku voi olla myös lomamatkalla.  

Vierailija
33/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue profiilitekstejä. Annan tykkäyksen ulkonäön pohjalta. 

T. Mies

Tuollaiset menee mulla hylkyyn jos ovat liian kaukaa.

Ap

Vierailija
34/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Että mua näkemättä ja tuntematta päätit, että mä en miehille kelpaa ja mä olen häntäpäässä kun miehet etsivät naista.

Ap

Parhaat naiset saa parhaat miehet. Niin se menee. Loput jakojäännökset tyytyy valintaan nro kaksi tai on yksin.

Vierailija
35/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä.  Joku voi olla myös lomamatkalla.  

Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.

Ap

Vierailija
36/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole tylsempää kuin;

- Peiliselfie salilta

- Viinilasi kädessä joku juhlamekko päällä

- Ravintolasta kuva ruoka-annoksen kera

- Bikinikuva hiekkarannalta

oikeesti.....naiset

Vierailija
37/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Parhaat naiset saa parhaat miehet. Niin se menee. Loput jakojäännökset tyytyy valintaan nro kaksi tai on yksin.

Sä et edelleenkään tiedä miltä näytän jne. Eli mene muualle siitä pätemään.

Ap

Vierailija
38/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.

Ap

No, karsi sitten itse pois, jos henkilö ei ole esim. muuttamassa pysyvästi lähelle.    Ei kannata heti polttaa hihojaan, jos toinen ei osaa olla täydellisesti.

Vierailija
39/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, karsi sitten itse pois, jos henkilö ei ole esim. muuttamassa pysyvästi lähelle.    Ei kannata heti polttaa hihojaan, jos toinen ei osaa olla täydellisesti.

No alkaa tympiä melko tavalla kun tämä toistuu jatkuvasti. Ei sen vertaa miehet älyä, että voisi lukea sen tekstin. 

Ap

Vierailija
40/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo.  Kokeillaan kaikkia ajatuksella että  jospa se nyt kumminkin onnistuisi.