Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei ilmeisesti lue naisten profiileita deittisovelluksissa

Vierailija
15.09.2024 |

Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.

No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?

Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä. 

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen huomannut tämän. Miehet ei usein ollenkaan kerro itsestään tai kommentoi mitä mulla lukee profiilissa. Ehdottavat vain tapaamista. Yleensä vielä heillä ihan tyhjä profiili. En ikinä vastaa näille mitään. Harmittaa kuitenkin, että näitä tapauksia on niin paljon, ja he vievät mun aikaa ja hermoja. Siksi yleensä jaksan pitää profiilia vain viikon tai pari kerrallaan. 

miksi edes mätsäät tyhjiä profiileja?

En minä mitään mätsää. En edes ole tinderissä, vaan käytän muita sivustoja.

Vierailija
42/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue profiilitekstejä. Annan tykkäyksen ulkonäön pohjalta. 

T. Mies

Ja sillä olet osa sitä ongelmaa, että naiset tuskastuvat nettitreffailuun, ja tuloksena siellä on paljon enemmän miehiä kuin naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä.  Joku voi olla myös lomamatkalla.  

Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.

Ap

En välitä aluerajoituksista tai ikärajoituksista. Toivon vain, että nainen tekisi minun kohdalla poikkeuksen vaatimuksistaan.

Vierailija
44/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa olen itse ihmetellyt että vaikka lukee isolleäa että en etsi naista jolla on jo lapsia niin vähän väliä paljastuu että matcheillä on lapsia jolle ne etsii vain elättäjää ja kasvattajaa

Vierailija
45/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli sulle uutinen ap? Hommahan on ollut jo vuosia kaikkien tiedossa ja "miehet" ajaa usein jopa satoja kilometrejä jos on vähänkään toosaa tiedossa ees kerran.. ja tinder on nimen omaan lihatiski.

Niinhän te miehet toivoisitte.

Sinäkin toitotat tätä, jotta saisit ihmiset lopettamaan Tinderin käytön, koska sinä et saa siellä Tinderissä mitään. Lisäksi yrität sanoa, että kaikki naiset Tiderissä ovat vaan pillujaan jakavia hu***, koska itse et saa seuraa missään, siksi pyrit alentamaan naisten arvoa, että sinusta ei tuntuisi niin pahalta, kun se, mitä sinä eniten haluat hylkii sinua.

Vierailija
46/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää etten lue. Ei kiinnosta naisen matkustelumieltymykset ym. paskat. Se on ulkonäkö mikä siellä sängyssä ratkaisee. 

Vierailija
47/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet toimittajat ovat jo testanneet että deittiprofiilissa ei tarvitse lukea mitään tai olla mitään kuvia, vaan riittää että selviää että kyseessä on narttu. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.

Johonkin se pitää pussit tyhjentää! T: M65+

Vierailija
48/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä Tinderissä ja Badoossa. Välillä poistan ne. No aina laitan profiiliin, että etsin seuraa omasta maakunnasta. Mä kun en halua mitään pitkänmatkan etäsuhdetta.

No silti tykkäyksiä ja viestejä tulee miehiltä jotka saattaa asua jopa satojen kilometrien päässä. Uskomatonta. Eivät lue profiilin tekstiä vai koittavat vain onneaan?

Antaa kyllä miehestä todella tyhmän kuvan jos ei tuon vertaa lue tekstiä tai ymmärrä sitä.

Tinderissä voi asettaa etäisyydelle rajan kilometreinä. Se ei toimi ilmaisversiolla täydellisesti, ja ihmiset käyttävät Tinderiä myös matkustellessaan, mutta pääasiallisesti se toimii aika hyvin. Jos asuinpaikkaa tai työpaikkaa on listattu, niin niistäkin voi päätellä jotain.

Suomi24 Treffit toimii paremmin, koska siellä voi valita rajan suoraan paikkakunnan mukaan. Toki sieltäkin löytyy paljon tyhjiä profiileita ja huijareita.

Yleisestikin, jos et saa laadukkaita pareja, niin yrität kilpailla samoista miehistä kuin kaikki muutkin naiset. Kyseisillä miehillä ei ole mitään intressejä sitoutua sinuun tai edes kohdella sinua kunnioittavasti. Tarkastele kriittisesti omaa toimintaasi, koska se on ainoa asia, johon voit itse vaikuttaa.

Vierailija
49/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ajaa satoja kilometrejä sinua kiksauttamaan, ei ongelmaa

Aika epätoivoista.

Vierailija
50/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Tinderissä olevista miehistä on roskaa. Jos annat niille tukkäyksen, niin seuraavassa viestissä aletaan jo mankumaam pilveen ja seuraavassa viestissä lähettävät krpänsä kuvan. Sen takia ei naisten kannata antaa Tinderissä tykkäyksiä, kuin vain niille miehille, joista itse oikeasti tykkää, koska sitä miesten annapilluaoersettä jauhamista ei vaan jaksa. Itse olette miehet toiminnallanne saaneet aikaan sen, että naiset ei halua tykätä teistä siellä Tinderissä.

Vierailija
51/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarjoaa lähialueiden jälkeen myös kauempaa, jos ihmiset loppuvat läheltä.  Joku voi olla myös lomamatkalla.  

Mitä sitten? Voisi sen verran lukea sitä profiilin tekstiä, että huomaisi aluerajoituksen.

Ap

En välitä aluerajoituksista tai ikärajoituksista. Toivon vain, että nainen tekisi minun kohdalla poikkeuksen vaatimuksistaan.

Niin, ja sun kaltaisia on pilvin pimein. Miksi luulet, että just sun kohdalla tehdään poikkeus? Varsinkin, kun tulee tunne, että tämä tollo ei osaa lukea. Miksi luulet, että joku valitsee tollon?

Vierailija
52/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet toimittajat ovat jo testanneet että deittiprofiilissa ei tarvitse lukea mitään tai olla mitään kuvia, vaan riittää että selviää että kyseessä on narttu. Satoja kiinnostuneita yhdessä yössä.

Tyhjennä kouriisi, kuten tähänkin asti. Noin vanhalla papalla ei edes toimi pipeli.Ja perse roikkuu myös. Sulle sopivia naisia löytyy sieltä lähikapakan pubiruusuosastolta.

Vierailija
53/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran luen että onko naisella eläimiä. En halua että panon aikana paskahännät ja hurtat loikkivat tielle. 

Vierailija
54/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ihan jokaisen profiilin mikä kiinnostaa mua. 

Tuo välimatka ei oikeasti ole este,jos kaikki muu menee hyvin. Sitähän voi jompikumpi muuttaa tulevaisuudessa sinne toiselle paikkakunnalle. Siksi laittavat tykkäyksiä.

Vierailija
55/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaset jotka ei kuulu ikähaarukkaan. On liian nuorta tai liian vanhaa. 🤢

Vierailija
56/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole tylsempää kuin;

- Peiliselfie salilta

- Viinilasi kädessä joku juhlamekko päällä

- Ravintolasta kuva ruoka-annoksen kera

- Bikinikuva hiekkarannalta

oikeesti.....naiset

Ohitan aina viininlipittäjät. Usein on juoppoja. 

Vierailija
57/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjennä kouriisi, kuten tähänkin asti. Noin vanhalla papalla ei edes toimi pipeli.Ja perse roikkuu myös. Sulle sopivia naisia löytyy sieltä lähikapakan pubiruusuosastolta.

Kyllä syksy on verevälle miehelle juhla-aikaa kun uudet fuksitytöt kaipaavat isällistä otetta ja suurta suonikasta! T: M65+

Vierailija
58/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se niinkin että varmasti moni fiksu mies lukee mutta jos ei osu niihin naisen toiveisiin niin jättää tykkäämättä. Ne jotka eivät lue tai eivät välitä sitten tykkäävät kaikista ja antavat naisillekin sellaisen kuvan että kaikki miehet toimii tietyllä tavalla. 

Ja onhan moni nainenkin sanonut että ei välttämättä tykkää profiilista vaikka vastaisikin kaikkea siinä toivottua. 

Ja voihan joskus joku mies asua siellä sun maakunnassa mutta on poikkeuksellisesti sitten kauempana silloin kun sinä sen hänen profiilinsa näet? 

Ja vielä yksi: sun ei ole pakko tykätä Tinderissä niistä kauempana olevien miesten profiileista. Tällöin vältyt myös heidän viesteiltään. 

Joillakin lukee siellä profiilissa missä asuvat. Badoossa mulle ovat laittaneet viestiä nekin joista en ole tykännyt takaisin. Suomi24treffeillä kuka t

Eikö tuo Badoo ole ainakin ihan kamala? Itse olen käyttänyt Tinderiä aiemmin, mutta viime kerralla kokeilin Bumblea ja sain heti paljon parempaa laatua. Deittiapeissa on todellakin eroja, kannattaa kokeilla niitä muitakin. Ja juuri sellaisia missä ei voi kuka tahansa viestittää vaikka ei vastaa hakemaasi.

Vierailija
59/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se niinkin että varmasti moni fiksu mies lukee mutta jos ei osu niihin naisen toiveisiin niin jättää tykkäämättä. Ne jotka eivät lue tai eivät välitä sitten tykkäävät kaikista ja antavat naisillekin sellaisen kuvan että kaikki miehet toimii tietyllä tavalla. 

Ja onhan moni nainenkin sanonut että ei välttämättä tykkää profiilista vaikka vastaisikin kaikkea siinä toivottua. 

Ja voihan joskus joku mies asua siellä sun maakunnassa mutta on poikkeuksellisesti sitten kauempana silloin kun sinä sen hänen profiilinsa näet? 

Ja vielä yksi: sun ei ole pakko tykätä Tinderissä niistä kauempana olevien miesten profiileista. Tällöin vältyt myös heidän viesteiltään. 

Joillakin lukee siellä profiilissa missä asuvat. Badoossa mulle ovat laittaneet viestiä nekin joista

Bumble vaatii nykyään miehiltä biometrisen tunnistautumisen (ainakin minulta vaati kun yritin kuukaisi sitten rekisteröityä), joten en suostu käyttämään sitä eikä kenenkään muunkaan pitäisi suostua.

Vierailija
60/141 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin lukee siellä profiilissa missä asuvat. Badoossa mulle ovat laittaneet viestiä nekin joista en ole tykännyt takaisin. Suomi24treffeillä kuka t

Kokeile huviksesi Ylilaudan Deitti-palstaa. Siellä saa itse ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa. Ainakin itse yllätyin positiivisesti ilmoitusten rehellisyydestä.