Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se tarkoittaa, kun usein vanhemmat naiset sanoo " muutuin näkymättömäksi iän myötä"?

Vierailija
14.09.2024 |

Itse nuorena naisena mietin tuota, että ei minua ainakaan kukaan huomaa ulkonakaan, vaikka olen nuori ja ihan normaalin näköinen(hoikka, pitkät hiukset). Tai kukaan ei varsinaisesti Suomessa jää katsomaan tai tuijottamaan. Enkä kyllä edes katso ihmisiä jatkuvasti, että apua, huomasiko tuo nyt minut.

Että onko nämä vanhemmat naiset olleet jotain superkaunottaria, että nyt vanhempana heitä ei enää huomata ollenkaan? Jos on, niin outoa, että ne piirteet yhtäkkiä katoaisi sitten vanhempana? Ja mistä te olette huomanneet nuorempana, että ihmiset teidät huomasi ja katseli?

Kommentit (585)

Vierailija
581/585 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yhdistä sanontaa niinkään ulkonäköön vaan siihen, että olet jotenkin väliinputoaja: työelämässä alat olla menneen talven lumia (vaikka et oikeasti olisi), mikään puolue ei aja sinun asiaasi edes juhlapuheissa (koska et enää ole lapsiperheellinen mutta et vielä eläkeläinenkään), yksikään firma ei mainosta sinulle mitään (vaikka ostovoimaa olisi), mediassa et näe kaltaisiasi (paitsi jos artikkeli koskee vaihdevuosia), elokuvissa ja tv-sarjoissa ikäisiäsi naisia ei ole (tai heitä näyttelevät kolmekymppiset) jne.

Vierailija
582/585 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 82. Nuorena todella kaunis. Nautin huomiosta. Nyt  vanhempana en sitä enää kaipaa, mutta muisot on vielä !!!Aika aikaa kutakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/585 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some ja instafilsut naurettavia. Ei ollakkaan niin hehkeitä livenä. Sellainen luonnonkaunis nainen on paras. 

Vierailija
584/585 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että kyseinen nainen on aiemmin "elänyt" miesten huomiosta. Näin ei käy naisille, jotka ovat aina perustaneet olemassaolonsa jollekin muulle kuin ulkonäölle.

Vierailija
585/585 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko nuoruuteni haluttu, ihailtu, palvottu... 

Olin vaalea, hoikka ja pitkä. Urheilullinen, iloinen ja keimaileva.

Elämä oli välillä aika raskastakin. Koko ajan piti blokata, kieltäytyä, kärsiä siitä että

koko ajan joku kyttää ja yrittää. Siihen kyllä välillä tottui ja joskus siitä nauttikin. 

Kun tulin 45-48 vuotiaaksi, tilanne muuttui. Minäkin, tosiaan, muutuin näkymättömäksi. Se oli aluksi

tosi erikoista ja vähän surullistakin. Toisaalta välillä tuli helpotuskin.  Ehkä naisilla tämä johtuu hormoonitason

muutoksesta, miehet vaistoavat tai tuntevat sen, että nainen ei enää ole hedelmällinen. Kiinnostus loppuu.

Näin se biologia toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi