Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se tarkoittaa, kun usein vanhemmat naiset sanoo " muutuin näkymättömäksi iän myötä"?

Vierailija
14.09.2024 |

Itse nuorena naisena mietin tuota, että ei minua ainakaan kukaan huomaa ulkonakaan, vaikka olen nuori ja ihan normaalin näköinen(hoikka, pitkät hiukset). Tai kukaan ei varsinaisesti Suomessa jää katsomaan tai tuijottamaan. Enkä kyllä edes katso ihmisiä jatkuvasti, että apua, huomasiko tuo nyt minut.

Että onko nämä vanhemmat naiset olleet jotain superkaunottaria, että nyt vanhempana heitä ei enää huomata ollenkaan? Jos on, niin outoa, että ne piirteet yhtäkkiä katoaisi sitten vanhempana? Ja mistä te olette huomanneet nuorempana, että ihmiset teidät huomasi ja katseli?

Kommentit (249)

Vierailija
41/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä palstahan on täynnä kaikensorttista kateellista kaakattajaa, mutta kerronpahan silti. XDDDDD Olen aina saanut miekkosen ja poikasten (yhh... xdddddd) huomion. Toisaalta kyllä naikkosetkin ja lapset katsovat paljon.

Minua vain kyylätään. Kaipa sen jokainen näkökykyinen huomaa, kun osuu kohdalle. Monesti ihan tuijotetaan. Ja olkaa huoleti, kannan aina peiliä mukana xddddd

Monesti kun kaupassa vaikka tutkailen jotain ja nostan katseen, joku tuijottaa minua. Eräänä kauniina päivänä, ehkä alle viikko sitten seisoskelin kotitalon edessä ja joku vanhahko naikkonen katsoi todella pitkään. Siinä ei ollut ketään muita lähistöllä ja epäilen ettei ulko-ovi ollut niin kiinnostava, että olisi ollut syy kyyläämiseen. 

Kun kävelen miekkosten ohi, näen usein sen erittäin läpitunkevan tuijotuksen. Jotkut ovat ulk., jotkut suom. Pikkuvauverot kyyläilevät usein.

Kun menen pariskuntien ohi, monesti naikkososapuoli

Miekkosten*

Niin ja poikaset huomioivat esim. tulemalla juttelemaan jotain. Tätä tapahtuu aika harvoin onneksi, on vähän kiusallista XDDDD kerran eräät poikaset alkoivat kommentoimaan puhelintani ja kävelivät vieressäni kaupassa xdddd 

Automobiilia ajaessa poikaset pelleilevät tien ylittäessään xddd hassuja.

Kännimiekkoset alkavat juttelemaan kadulla. Sellaiset nuoremman sorttiset. En tarkoita puistospurguja.

Vierailija
42/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään suomenkielisiä iskuvinkkejä, on varma merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Olen mielestäni ollut nätti aina, hoikka, meikannut, myös nuorempana, eikä silloinkaan kukaan tuijottanut/tsekannut tms. vaikka olen hyvin tietoinen ympäristöstäni ja huomaan, jos muille kuitenkin tehdään niin. Ehkä liittyy tosiaan pukeutumiseen, tai sitten pitäisi olla jotenkin superkaunotar. 

Resting bitchface? Harmaahiirulaisen vaatteet ja olemus? 

Rbf kaupungilla kulkiessani joo, mutta en näe syytä hymyillä vastaantulijoille. Ei se tarkoita, että olisin huonolla tuulella. Ja eikö suurimmalla osalla ole aika rbf? Ja riippuu, miltä näyttää harmaahiirulainen?

Harmaahiirulaisen vaatteet ja olemus = pukeudut tylsiin rumiin vaatteisiin jotka ei korosta naisellisuuttasi. Välttelevä katsekontakti vakavalla naamalla, seinäruusu joka katoaa tapettiin.

Tähän päälle vielä resting bitchface niin ei ole ihme että et houkuttele miehiä lähestymään, vaikka kuinka olisit nätti omasta mielestäsi

Vierailija
44/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miljoona vuotta sitten minulla oli huono päivä ja lähdin kavereille tai kauppaan. En muista. Kadulla oli jotain minua nuorempia poikasia, joista toinen sanoi että kauneuteni sokaisee hänet XDDDDD se piristi kummasti päivää.

Vierailija
45/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Olen mielestäni ollut nätti aina, hoikka, meikannut, myös nuorempana, eikä silloinkaan kukaan tuijottanut/tsekannut tms. vaikka olen hyvin tietoinen ympäristöstäni ja huomaan, jos muille kuitenkin tehdään niin. Ehkä liittyy tosiaan pukeutumiseen, tai sitten pitäisi olla jotenkin superkaunotar. 

Rbf kaupungilla kulkiessani joo, mutta en näe syytä hymyillä vastaantulijoille. Ei se tarkoita, että olisin huonolla tuulella. Ja eikö suurimmalla osalla ole aika rbf? Ja riippuu, miltä näyttää harmaahiirulainen?

Harmaahiirulaisen vaatteet ja olemus = pukeudut tylsiin rumiin vaatteisiin jotka ei korosta naisellisuuttasi. Välttelevä katsekontakti vakavalla naamalla

Pukeudun juuri noin kun en halua huomiota. On jo mies, niin mitä minä sillä huomiolla teen??

Vierailija
46/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole superkaunotar ollut koskaan, mutta kyllähän miehet nuorena aina välillä tuijotti, joskus (tosin harvoin) huuteli ja jopa ahdisteli. Nyt saan olla aivan rauhassa. Niin ja en ole provosoivasti pukeutunut koskaan. 

Vierailija
47/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla kukaan ei puhu enää muusta kuin työasioista.

Terveydenhuoltoa ei kiinnosta terveysasiani, koska en enää ole potentiaalinen lisääntyjä.

En kiinnosta miehestäni saati ketään muutakaan.

Kukaan ei kysy shoppaillessa, tarvitsisinko apua. 

no mutta,, Luuletko että nuoret naiset saa hyvää tervydenhuoltoa? varsinkin suurin osa vaan kuitataan naisten vaivoiksi

Vierailija
48/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon just tuollainen harmaahiirulainen ja saan olla ihan näkymöttämänä kaupungilla ja muualla.

Elät siis vauvapalstafeministien suurinta unelmaa. Saat olla täysin rauhassa miehiltä. Eikö ole ihanaa?

Vierailija
49/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vain herättävät miesten kiinnostuksen (nuorena) ja saavat paljon huomiota miehiltä. Näitä naisia on kuitenkin melko vähän.

Olen tämän huomannut, kun ollaan liikenteessä miesporukalla niin tietyt naiset ovat sellaisia, jotka seurueen jokainen mies panee merkille. Riittää että sanoo toiselle - katso - ja kaikki tietävät ketä kuuluu katsoa. 

Vanhemmiten nämä naiset sitten sekoittuvat naisten harmaaseen massaan.

Huomasitteko näitä naisia, jos he lähtisivät suoraan sängystä ulos omina itseinään? Meikillä ne laittaa väripilkut naamaan ja tuhertaa että huomattas. Ripset muovia ym.

Vierailija
50/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pukeudun mustaan, mielestäni katsotaan paljom vähemmän kun jos pukeudun valkoiseen. Jos pukeudun kireisiin ja paljastaviin vaatteisiin, katsotaan enemmän kun jos pukeudun todella peittäviin vaatteisiin.

Vierailija
51/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pukeudun mustaan, mielestäni katsotaan paljom vähemmän kun jos pukeudun valkoiseen. Jos pukeudun kireisiin ja paljastaviin vaatteisiin, katsotaan enemmän kun jos pukeudun todella peittäviin vaatteisiin.

Niin onko nämä aloituksen kaltaiset naiset pukeutuneet aina tiukkoihin, jos ovat saaneet nuoruudessa niin paljon huomioo....?

Vierailija
52/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon just tuollainen harmaahiirulainen ja saan olla ihan näkymöttämänä kaupungilla ja muualla.

Elät siis vauvapalstafeministien suurinta unelmaa. Saat olla täysin rauhassa miehiltä. Eikö ole ihanaa?

On, mutta miksi veetuilet?

-eri-

Vierailija
53/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaahiirulaisen vaatteet ja olemus = pukeudut tylsiin rumiin vaatteisiin jotka ei korosta naisellisuutta..

Pukeudun juuri noin kun en halua huomiota. On jo mies, niin mitä minä sillä huomiolla teen??

Miksi sitten ihmettelet että miksi et saa miesten huomiota?

Vierailija
54/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. En ollut mikään superkaunotar mutta nätti blondi joka sai aina seuraa, juomaa ja huomiota jokaisella baarireissulla. En oikein ymmärtänyt silloin "markkina-arvoani" mutta muistan edelleen miten kiva oli kävellä baariin ja tuntea miesten huomio. Tätä kesti noin 42-45-vuotiaaksi saakka 

No nyt..55-vuotiaana olen totaalisen näkymätön. Seuraani ei tule kukaan ja olen kuin ilmaa. Vaikea tätä on sulattaa. Mutta mikäs voit.Ikä näkyy naamasta ja tyylikin on tätimäinen. Näillä vuosirenkailla en enää edes yritä.

Toki 7-kymppiset papparaiset joskus flirttailevat mutta he taas ovat näkymättömiä minulle. 

Nauti nuoruudestasi ! 

Olen 22v nainen ja ei mun seuraan kukaan ole koskaan halunnut. Olen nätti, estynyt ja ujo. 

Onko naama aina tympääntynyt?

:D

Vierailija
55/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ei sit kai kukaan tuu enää roikkuu tisseihin kiinni ja koko elämä & itsetunto siitä kiinni

Älä ole idiootti. Ei kukaan halua tulla ahdistelluksi. Tuijotuksen loppuminenkin on positiivista. 

Vierailija
56/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaahiirulaisen vaatteet ja olemus = pukeudut tyl

No mietin sitä, millaisia nämä naiset ovat nuoruudessaan sitten olleet, jos huomaavat tälläisen eron, että yhtäkkiä muuttuvat näkymöttämäksi.

Vierailija
57/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on ja varmaan siitä kärsisi, jos olisi rakentanut elämänsä vain ulkonäön varaan. Olen itsekin ollut nuorena näyttävä, nyt tuskin enää. Mutta minulla on sellainen asema työelämässä, että minua ei voi oikein jättää noteeramatta. Kun määrää ihmisten palkoista ja työpaikoista, niin ei kovin näkymätön ole, sen voin luvata. Että opiskelkaa nuoret naista ja pyrkikää elämässä pitkälle! Elämä kantaa kyllä, kun yrittää.

Vierailija
58/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se. Olen vain tyytyväinen huomion vähenemisestä, joskin tänään taas sai ihmetellä, että miksi tuijotetaan. Ajattelin, että onko jotain jäänyt syömisistä naamaan tai vetoketju auki. Vaatteet kuitenkin farkut ja paitapusero.

En enää käy baareissa, mutta kun vielä kävin, niin aina oli joku yrittämässä. Enkä ole mikään kaunotar enkä edes runsas rintavarustukseltani.

N66

Vierailija
59/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ei sit kai kukaan tuu enää roikkuu tisseihin kiinni ja koko elämä & itsetunto siitä kiinni

Älä ole idiootti. Ei kukaan halua tulla ahdistelluksi. Tuijotuksen loppuminenkin on positiivista. 

Miksi sitten naiset haluaa näyytää nuoremmalta? ??? Monikin on täällä sanonut, että kaipaa sitä että oli "näkyvä"... Vitsi kun on ristiriitaista??? En kyllä ymmärrä naisia.()

Vierailija
60/249 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se. Olen vain tyytyväinen huomion vähenemisestä, joskin tänään taas sai ihmetellä, että miksi tuijotetaan. Ajattelin, että onko jotain jäänyt syömisistä naamaan tai vetoketju auki. Vaatteet kuitenkin farkut ja paitapusero.

En enää käy baareissa, mutta kun vielä kävin, niin aina oli joku yrittämässä. Enkä ole mikään kaunotar enkä edes runsas rintavarustukseltani.

N66

Nämä vastaukset ei kyllä antaneet yhtään mitään, siihen mitä kysyin, mutta olkoon nyt sitten. Ilmeisesti moni käsitti väärin ja ei ymmärtänyt lukemaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi