Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ei seuraa minua takaisin instagramissa, vaikka seuraa muita työkavereita

Vierailija
11.09.2024 |

Joo, on varmasti jonkun mielestä lapsellista, mutta minua harmittaa. 

Olen tuntenut tämän työkaverin kanssa jo vuosia. Luulin olevani tämän työkaverin kanssa melko läheinen työkaveriksi, olemme lähentyneet viimeisen vuoden aikana. Juttelemme usein töissä, meillä on hauskaa ja olen sanonut työkaverille, että hän on tosi mukava. Olemmekin joskus käyneet yhdessä kahvilla.

Aloin seuraamaan tätä työkaveria instagramissa. Hän on tietoinen siitä, että olen alkanut seuraamaan häntä.Kyse ei ole siitä, että hän ei instagramissa seuraisi työkavereita, koska hänellä on kavereissa paljon työkavereita. Jostain syystä ei alkanut seuraamaan minua takaisin ja nyt minua hävettää ja surettaa. Miksi en kelpaa toiselle somessa, kun kasvokkain tulemme hyvin juttuun?

M

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinusta on tullut tuollainen itsekäs kuspää, josta kaikki pitäisi tykätä? 

Vierailija
62/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole instagrammissa, mutta jos olisin, pahoittaisin mieleni varmasti ihan samalla tavalla.  Kuitenkin, mikä pointti tuossa seuraamisessa on?  Miksi siellä pitää seurata ihmisiä?  Ja jos itse haluaa seurata jotakin, ei kai voi olettaa että toinen seuraa takaisin?   Mitä siitä seuraamisesta saa/ hyötyy?

No yleisesti ottaen ihmiset jotka ovat esimerkiksi ystäviä seuraavat toisiaan henkilökohtaisilla tileillään. Eri asia, jos sinulla on tili, joka keskittyy johonkin tiettyyn asiaan ja seuraat vain sen aihepiirin tilejä. Tai jos sinulla on sellainen periaate, että seuraat vain ja ainoastaan mielenkiintoista sisältöä eikä tosielämän tuttuja. Mutta tästähän ei ap:n työkaverilla ole kyse, koska hän seuraa muita työkavereita.

Ne julkaisuthan voi piilottaa, ei sen kaverin tylsillä kuvilla ole pakko etusivuaan täyttää vaikka seuraisikin kohteliaisuussyistä takaisin. Noloahan se on, jos esimerkiksi samasta kaveriporukasta seuraa kaikkia muita paitsi yhtä, kun se on niin "tylsä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla tehdään töitä. Jos on aikaa, niin puhutaan autoista tai säästä tai muista asioista. Vapaa-ajalla ei tulisi mieleenkään ottaa yhteyttä työkavereihin, eikä se olisi mahdollistakaan kun ei ole heidän puhelinnumeroitaan. Sosiaalista mediaa en käytä.

Vierailija
64/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, yhyy. Työkaveri ei seuraa minua somessa. Yhyy. 

Vierailija
65/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla tehdään töitä. Jos on aikaa, niin puhutaan autoista tai säästä tai muista asioista. Vapaa-ajalla ei tulisi mieleenkään ottaa yhteyttä työkavereihin, eikä se olisi mahdollistakaan kun ei ole heidän puhelinnumeroitaan. Sosiaalista mediaa en käytä.

Panen vielä paremmaksi, minä en edes juttele työkavereiden kanssa mitään muuta kuin "moikka". Mutta ap:n työkaveri ei ole kuten sinä tai minä, vaan hän seuraa kyllä työkavereita somessa. Ei vaan ap:tä.

Vierailija
66/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan koskaan kyseenalaista sitä miten typerää on olla instagramissa yms.somessa?

Ei siinä ole mitään typerää, sehän nimenomaan on tätä päivää. Noin sanovat vain ne jotka ovat kateellisia tai joilla on jotakin ongelmia. Ihan epälooginen ajatus. Kivikaudelleko olet matkalla takaisin?

Vierailija
67/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel! Meillä ihan riittää että työt hoidetaan.

Vierailija
68/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole instagrammissa, mutta jos olisin, pahoittaisin mieleni varmasti ihan samalla tavalla.  Kuitenkin, mikä pointti tuossa seuraamisessa on?  Miksi siellä pitää seurata ihmisiä?  Ja jos itse haluaa seurata jotakin, ei kai voi olettaa että toinen seuraa takaisin?   Mitä siitä seuraamisesta saa/ hyötyy?

No yleisesti ottaen ihmiset jotka ovat esimerkiksi ystäviä seuraavat toisiaan henkilökohtaisilla tileillään. Eri asia, jos sinulla on tili, joka keskittyy johonkin tiettyyn asiaan ja seuraat vain sen aihepiirin tilejä. Tai jos sinulla on sellainen periaate, että seuraat vain ja ainoastaan mielenkiintoista sisältöä eikä tosielämän tuttuja. Mutta tästähän ei ap:n työkaverilla ole kyse, koska hän seuraa muita työkavereita.

Ne julkaisuthan voi piilottaa, ei sen kaverin tylsillä kuvilla ole pakko etusivuaan täyttää vaikka seuraisikin kohteliaisuus

Ihan uskomatonta paskaa, että pitäisi seurata kohteliaisuuden vuoksi. 

Vierailija
69/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun postaukset eivät kiinnosta, niin vattu ei sitten kiinnosta. Onko elämä noin vaikeaa ettei kestä totuutta? 

Vierailija
70/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit on vain _TYÖ_kavereita. Pakolliset pienet small talkit ja työasioista puhuminen. Ei muuta, niin kaikilla on kivaa.

Vierailija
71/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään typerää, sehän nimenomaan on tätä päivää. Noin sanovat vain ne jotka ovat kateellisia tai joilla on jotakin ongelmia. Ihan epälooginen ajatus. Kivikaudelleko olet matkalla takaisin?

Kateellisia? Mistä ja kenelle? Ja mitä ongelmia? Taidat olla aika rajoittunut?

Vierailija
72/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia? Mistä ja kenelle? Ja mitä ongelmia? Taidat olla aika rajoittunut?

Tuolla ulkomaailmassa näkee kuinka ihan nuoresta saakka kävellään nenä kiinni kännykässä katsomatta eteensä ollenkaan, samoin lähikaupan kassalla osuu aika useinkin nuorison edustaja joka ei näytä välittävän tuon taivaallista sen enempää asiakkaiden palvelemisesta kuin muistakaan työtehtävissä. Kännykkänsä sille sen sijaan vaikuttaa kasvaneen käteen kiinni eikä siitä voi mitenkään katsettaan irrottaa hetkeksikään, sehän on suunnilleen maailmanloppu, samoin kävellessään nenä kiinni luurissaan hälläkin eikä katso mihin kävelee. 

Vierailija
73/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne julkaisuthan voi piilottaa, ei sen kaverin tylsillä kuvilla ole pakko et

"Ihan uskomatonta paskaa, että pitäisi seurata kohteliaisuuden vuoksi. "

Ei kenenkään pidä tehdä mitään! Mutta yksinkertaisesti älä ihmettele, jos Mari loukkaantuu, että seuraat samasta porukasta kyllä Liisaa, Sannaa ja Leenaa, mutta et Maria, kun sillä on niin tylsät kuvat.

Eihän sinun ole mikään pakko viettää aikaasikaan tylsien ihmisten kanssa. Seuransa saa valita, niin oikeassa elämässä kuin somessakin. Ja siitä ulkopuolelle jäämisestä saa tehdä myös johtopäätöksensä.

Ap:n ei tietysti kannata loukkaantua tässä tapauksessa, vaan ymmärtää, että tuo työkaveri ei pidä häntä kaverina työpaikan ulkopuolella.

Vierailija
74/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole pääasia, että tulee kasvokkain juttuun eikä vain somessa? Miksi sulle some-elämä on tärkeämpää kuin itse elämä?

Vierailija
75/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään pidä tehdä mitään! Mutta yksinkertaisesti älä ihmettele, jos Mari loukkaantuu, että seuraat samasta porukasta kyllä Liisaa, Sannaa ja Leenaa, mutta et Maria, kun sillä on niin tylsät kuvat.

Eihän sinun ole mikään pakko viettää aikaasikaan tylsien ihmisten kanssa. Seuransa saa valita, niin oikeassa elämässä kuin somessakin. Ja siitä ulkopuolelle jäämisestä saa tehdä myös johtopäätöksensä.

Ap:n ei tietysti kannata loukkaantua tässä tapauksessa, vaan ymmärtää, että tuo työkaveri ei pidä häntä kaverina työpaikan ulkopuolella."

Ihan hulluksi on mennyt maailman somen takia. En ole missään tekemisissä työkavereiden kanssa somessa.

Vierailija
76/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näistä tietää, jotkut ihmiset käyttäytyvät somessa käsittämättömästi. Minut yksi lukioaikainen ystävä poisti aikoinaan Facebook-kavereista, eikä siinä mitään, kun emme olleet enää muuten tekemisissä. Lakkasin sitten samalla seuraamasta häntä Instassa, mutta hän seurasi minua siellä edelleen ja seuraa kai tänäkin päivänä. Koskaan ei kommentoinut mitään tai tykännyt mistään julkaisuistani, mutta storyni oli katsonut lähes poikkeuksetta.

Serkkuni (jonka kanssa en ollut mitenkään erityisen läheinen, mutta pidimme yhteyttä somessa) taas poisti minut kavereitaan, kun kommentoin "Tervetuloa tänne!" hänen julkaisuunsa, jossa ilmoitti muuttaneensa samaan kaupunkiin kuin minä 🤷

Vierailija
77/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista digikeharille, olet degeneraatti, ei voi muuta sanoo

Vierailija
78/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään pidä tehdä mitään! Mutta yksinkertaisesti älä ihmettele, jos Mari loukkaantuu, että seuraat samasta porukasta kyllä Liisaa, Sannaa ja Leenaa, mutta et Maria, kun sillä on niin tylsät kuvat.

Ap:n ei tietysti kannata loukkaantua tässä tapauksessa, vaan ymmärtää, että tuo työkaveri ei pidä häntä kaverina työpaikan ulkopuolella."

Ihan hulluksi on mennyt maailman somen takia. En ole missään tekemisissä työkavereiden kanssa somessa.

"Ihan hulluksi on mennyt maailman somen takia. En ole missään tekemisissä työkavereiden kanssa somessa."

Eikä sinun tarvitsekaan olla!! Mutta tuo ap:n kaveri on :D En tiedä millaisten tahallisten väärinymmärtäjien kokoontumisajot täällä oikein on. Minusta ap:n aloitus oli hyvinkin selkeä.

Vierailija
79/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini seuraa minua. 

En ole somessa. 

Vierailija
80/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ilmeisesti ihminen, joka haluaa kaiken huomion ja jos sinua ei huomioida, niin ei ketään muutakaan saada huomioida, ja siitä kateus työkavereita kohtaan.