Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ei seuraa minua takaisin instagramissa, vaikka seuraa muita työkavereita

Vierailija
11.09.2024 |

Joo, on varmasti jonkun mielestä lapsellista, mutta minua harmittaa. 

Olen tuntenut tämän työkaverin kanssa jo vuosia. Luulin olevani tämän työkaverin kanssa melko läheinen työkaveriksi, olemme lähentyneet viimeisen vuoden aikana. Juttelemme usein töissä, meillä on hauskaa ja olen sanonut työkaverille, että hän on tosi mukava. Olemmekin joskus käyneet yhdessä kahvilla.

Aloin seuraamaan tätä työkaveria instagramissa. Hän on tietoinen siitä, että olen alkanut seuraamaan häntä.Kyse ei ole siitä, että hän ei instagramissa seuraisi työkavereita, koska hänellä on kavereissa paljon työkavereita. Jostain syystä ei alkanut seuraamaan minua takaisin ja nyt minua hävettää ja surettaa. Miksi en kelpaa toiselle somessa, kun kasvokkain tulemme hyvin juttuun?

M

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit on vain _TYÖ_kavereita. Pakolliset pienet small talkit ja työasioista puhuminen. Ei muuta, niin kaikilla on kivaa.

Ootpa ankea. Työkavereiden kanssa vietetään merkittävä osa elämästä. Kyllä niihin kannattaa tutustua jo ihan oman selustansa turvaamiseksi.

Vierailija
102/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole instagrammissa, mutta jos olisin, pahoittaisin mieleni varmasti ihan samalla tavalla.  Kuitenkin, mikä pointti tuossa seuraamisessa on?  Miksi siellä pitää seurata ihmisiä?  Ja jos itse haluaa seurata jotakin, ei kai voi olettaa että toinen seuraa takaisin?   Mitä siitä seuraamisesta saa/ hyötyy?

No yleisesti ottaen ihmiset jotka ovat esimerkiksi ystäviä seuraavat toisiaan henkilökohtaisilla tileillään. Eri asia, jos sinulla on tili, joka keskittyy johonkin tiettyyn asiaan ja seuraat vain sen aihepiirin tilejä. Tai jos sinulla on sellainen periaate, että seuraat vain ja ainoastaan mielenkiintoista sisältöä eikä tosielämän tuttuja. Mutta tästähän ei ap:n työkaverilla ole kyse, koska hän seuraa muita työkavereita.

Ne julkaisuthan voi piil

Ei ihme, että ihmisillä on paha olla ja työpaikoilla on klikkejä ja eripuraa. Tällaista käytöstä voisi kutsua jo työpaikkakiusaamiseksi, kun yksi jätetään tarkoituksella ulos eikä olla kiinnostuneita hänestä. Kotikasvatus jäänyt vaillinaiseksi monella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa nämä pakkoseuraamiset. Mulle Insta on vaan kuvien katselua eikä ihmissuhteita. 

Olet eri aikakaudelta. Jäänyt jälkeen ajasta. PEt ymmärrä sosiaalista mediaa, joka on nykyään suurin ja merkittävin väline yhteydenpitoon.

Vierailija
104/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa nämä pakkoseuraamiset. Mulle Insta on vaan kuvien katselua eikä ihmissuhteita. 

Olet eri aikakaudelta. Jäänyt jälkeen ajasta. PEt ymmärrä sosiaalista mediaa, joka on nykyään suurin ja merkittävin väline yhteydenpitoon.

Ehkä teille huomionkipeille addikteille muttei meille joilla omat aivot vielä edes jotenkin toimivat ja sosiaaliset taidot ovat tallella ja pärjäämme oikeassa elämässä. 

Vierailija
105/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit on vain _TYÖ_kavereita. Pakolliset pienet small talkit ja työasioista puhuminen. Ei muuta, niin kaikilla on kivaa.

Ootpa ankea. Työkavereiden kanssa vietetään merkittävä osa elämästä. Kyllä niihin kannattaa tutustua jo ihan oman selustansa turvaamiseksi.

No eipä ole haitannut vaikka en ole tutustunut. Viiden vuoden päästä eläkkeelle. Olen kuitenkin tosi hyvissä väleissä työkavereiden kanssa töissä, mutta vapaa-ajalla en ole heihin yhteydessä. Ei mulla ole hajuakaan joistakin työkavereista, että ovatko naimisissa ja onko lapsia ja mitä heidän yksityiselämään kuuluu. 

Vierailija
106/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tosi feikkiä. Ei siitä henkilöstä oikeasti ole kiinnostunut, jos lopetaan seuraaminen, jos toinen ei seuraa. Kaikki vaan seuraa kaikkia vaikka ei välitetä hevon paskaakaan siitä ihmisestä. Kunhan nyt seurataan, kun kuuluu seurata. 

Vierailija
107/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla olla kovin mielenkiintoinen ihminen työkaverisi mielestä

Vierailija
108/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on välttämätöntä tulla toimeen sen rasittavimmankin työkaverin kanssa ja kohdella häntä tasavertaisena mutta työajan ulkopuolella ei ole mikään pakko muistaa edes olemassaoloaan. Siinähän pahoittaa mielensä ja syöksyy vaikka kivi kaulassa järveen järkytyksessään. 

Vierailija
109/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teille huomionkipeille addikteille muttei meille joilla omat aivot vielä edes jotenkin toimivat ja sosiaaliset taidot ovat tallella ja pärjäämme oikeassa elämässä. 

Viestintätavastasi päätellen oikeassa elämässä pärjääminen ja sosiaaliset taidot eivät lukeudu vahvuuksiisi. On tervettä olla avoin erilaisuudelle ja kehittää itseään.

Vierailija
110/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole haitannut vaikka en ole tutustunut. Viiden vuoden päästä eläkkeelle. Olen kuitenkin tosi hyvissä väleissä työkavereiden kanssa töissä, mutta vapaa-ajalla en ole heihin yhteydessä. Ei mulla ole hajuakaan joistakin työkavereista, että ovatko naimisissa ja onko lapsia ja mitä heidän yksityiselämään kuuluu. 

Surullista. Yksinäinen vanhuus odottaa. Myusta ettei läheiset voi korvata tätä vajetta.

Vierailija
111/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on välttämätöntä tulla toimeen sen rasittavimmankin työkaverin kanssa ja kohdella häntä tasavertaisena mutta työajan ulkopuolella ei ole mikään pakko muistaa edes olemassaoloaan. Siinähän pahoittaa mielensä ja syöksyy vaikka kivi kaulassa järveen järkytyksessään. 

Melkoista toisista ihmisistä piittaamattomuutta. Toivottavasti alat ymmärtämään muita ihmisiä ja myrkyllistä käyttäytymistäsi siinä vaiheessa, kun itse joudut saman kohtalon uhriksi. Kenties tulevaisuudessa sinua hoitava henkilö ajattelee samoin sinusta. Noin synkkä ihminen väistämättä joutuu kohtaamaan oman käytöksensä tuotokset.

Vierailija
112/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista toisista ihmisistä piittaamattomuutta. Toivottavasti alat ymmärtämään muita ihmisiä ja myrkyllistä käyttäytymistäsi siinä vaiheessa, kun itse joudut saman kohtalon uhriksi. Kenties tulevaisuudessa sinua hoitava henkilö ajattelee samoin sinusta. Noin synkkä ihminen väistämättä joutuu kohtaamaan oman käytöksensä tuotokset.

Tiedätkö kun mulle aivan herttaisen yhdentekevää mitä joku teistä someriippuvaisista, huomionkipeistä ja alati hyväksyntää kerjäävistä mielenterveyspotilaista on. Te olette itse silkkaa myrkkyä muille ihmisille ettekä edes itse sitä tajua sillä eihän teillä ole minkäänlaista sairaudentuntoa. Te olette itse omasta mielestänne aina uhreja ja viattomia kaikkeen ja muut niitä syyllisiä jne. Hypätkää kaivoon! 

Vierailija
113/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestintätavastasi päätellen oikeassa elämässä pärjääminen ja sosiaaliset taidot eivät lukeudu vahvuuksiisi. On tervettä olla avoin erilaisuudelle ja kehittää itseään.

Pärjään oikeassa elämässä varsin mainiosti eikä ole tähän päivään mennessä tullut moitteita sosiaalisista taidoistakaan. Sinun mielestäsi ehkä asia toisin kun ei ole samanlainen mielenkiinto eikä pakkomielle someen tmv. kuin sinulla. Yhdentekevää minulle. 

Vierailija
114/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun eka kommentti taisi olla ketjun paras myös. Some on oikeasti nykyajan paskuutta tiivistettynä. Tuo tuollainen kukamuaseuraa sometus ainakin.

Vierailija
115/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, voi älä hukkaa energiaa tällaiseen. Tee kuten minä. Luovu sosiaalisesta mediasta kokonaan. Elämänlaatu paranee. Uskalla kokeilla! Onnea matkaan😊

Elämänlaatu paranisi vielä moninkerroin, jos jättäis tämänkin. Täytät somen aukon tällä paskalla. Minä tiedän, koska teen itse samoin.

Vierailija
116/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, voi älä hukkaa energiaa tällaiseen. Tee kuten minä. Luovu sosiaalisesta mediasta kokonaan. Elämänlaatu paranee. Uskalla kokeilla! Onnea matkaan😊

Elämänlaatu paranisi vielä moninkerroin, jos jättäis tämänkin. Täytät somen aukon tällä paskalla. Minä tiedän, koska teen itse samoin.

Tääkin on kyllä varmaan totta... Itsekään en ole somessa, mutta palstalla vierähtää aikaa kunnolla. No tämä ei sentään ulotu oikeaan elämään, kuten some vaikka ap:n tapauksessa, mutta ei täältä järin hyvä fiilis yleensä jää päälle.

Vierailija
117/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paukannut päälle todellinen First World Problem! Kiittele itseäsi siitä että somen seuraamiset jaksavat pilata päiväsi. Muun elämän täytyy olla silkkiä ja timanttia tuossa vaiheessa.

Vierailija
118/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun jollakin on tällaisia "ongelmia". 

Vierailija
119/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ilmeisesti ihminen, joka haluaa kaiken huomion ja jos sinua ei huomioida, niin ei ketään muutakaan saada huomioida, ja siitä kateus työkavereita kohtaan.

Huono itsetunto.

Vierailija
120/123 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääkin on kyllä varmaan totta... Itsekään en ole somessa, mutta palstalla vierähtää aikaa kunnolla. No tämä ei sentään ulotu oikeaan elämään, kuten some vaikka ap:n tapauksessa, mutta ei täältä järin hyvä fiilis yleensä jää päälle.

Olethan, täällä!!