Työkaveri ei seuraa minua takaisin instagramissa, vaikka seuraa muita työkavereita
Joo, on varmasti jonkun mielestä lapsellista, mutta minua harmittaa.
Olen tuntenut tämän työkaverin kanssa jo vuosia. Luulin olevani tämän työkaverin kanssa melko läheinen työkaveriksi, olemme lähentyneet viimeisen vuoden aikana. Juttelemme usein töissä, meillä on hauskaa ja olen sanonut työkaverille, että hän on tosi mukava. Olemmekin joskus käyneet yhdessä kahvilla.
Aloin seuraamaan tätä työkaveria instagramissa. Hän on tietoinen siitä, että olen alkanut seuraamaan häntä.Kyse ei ole siitä, että hän ei instagramissa seuraisi työkavereita, koska hänellä on kavereissa paljon työkavereita. Jostain syystä ei alkanut seuraamaan minua takaisin ja nyt minua hävettää ja surettaa. Miksi en kelpaa toiselle somessa, kun kasvokkain tulemme hyvin juttuun?
M
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Huutista digikeharille, olet degeneraatti, ei voi muuta sanoo
Mulla on duunissa aggregaatti.
Mulla on lievästi vainoharhanen luonne, ei mitään tilejä, konnttoja somessa.
Ihan ok kaikille. Joskus oi joku udella, mutta lopettaa kun sanon että olen paranoidi.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tyypin seuraaminen. Eräs tuttava mykisti tarinani, mikä tein lopulta samoin hänelle. Todennäköisesti lähden somesta piakkoin kokonaan. Aika paska mesta :D
No onhan se paska paikka, jos pitää tuollaisia ihme pelejä pelata.
Jankkaajamiehen instagram on varmaan täynnä jotain vakavia sierainselfieitä, poliittisia meemejä ja jotain oluttölkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus näitä ap:n kaltasia uniikkeja lumihiutaleita🤦🏻😂 Jos sosiaalinen media tekee niistä noin rasittavia niin kuinka rasittavia ne on ihan oikeassa elämässä?🤔🤣
Ei ap:n ongelma ole uniikki, vaan ihan tätä päivää. Et taida olla somekulttuuriin kasvanut, sillä tietäisit, että sosiaaliset suhteet ulottuvat myös someen. Somessa ulkopuolelle jättäminen on vain yksi uusi ikävä tapa ihmissuhteissa.
Se, että ei seuraa toista, ei kyllä ole ulkopuolelle jättämistä. Kaikki ei ole narsisteja, joille huomionhaku on elämän tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tyypin seuraaminen. Eräs tuttava mykisti tarinani, mikä tein lopulta samoin hänelle. Todennäköisesti lähden somesta piakkoin kokonaan. Aika paska mesta :D
Miksi minun pitäisi katsoa hänen juttujaan, jos hänkään ei katso minun? Sitä ihmettelen, miksi ei ole lopettanut seuraamistani. Ei haittaisi yhtään, itse en kehtaa häntä poistaa.
Jos sun somejutut on ihan peestä, niin miksi ihmeessä niitä pitäisi seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi katsoa hänen juttujaan, jos hänkään ei katso minun? Sitä ihmettelen, miksi ei ole lopettanut seuraamistani. Ei haittaisi yhtään, itse en kehtaa häntä poistaa.
No hän ei edes muista sinua eikä sen takia poista. Olet vaan siellä kavereissa. En minäkään kaikkia kavereita muista, mutta en jaksa nähdä vaivaa alkaa siivota kaverilistaa. Siellä olkoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään typerää, sehän nimenomaan on tätä päivää. Noin sanovat vain ne jotka ovat kateellisia tai joilla on jotakin ongelmia. Ihan epälooginen ajatus. Kivikaudelleko olet matkalla takaisin?
Kateellisia? Mistä ja kenelle? Ja mitä ongelmia? Taidat olla aika rajoittunut?
Tuolla ulkomaailmassa näkee kuinka ihan nuoresta saakka kävellään nenä kiinni kännykässä katsomatta eteensä ollenkaan, samoin lähikaupan kassalla osuu aika useinkin nuorison edustaja joka ei näytä välittävän tuon taivaallista sen enempää asiakkaiden palvelemisesta kuin muistakaan työtehtävissä. Kännykkänsä sille sen sijaan vaikuttaa kasvaneen käteen kiinni eikä siitä voi mitenkään katsettaan irrottaa hetkeksikään, sehän on suunnilleen maailmanloppu, samoin kävellessään nenä kiinni luurissaan hälläkin eikä katso mihin kävelee.
Tänään kun kun tulin kaupasta kotiin, niin suojatien ylitti pariskunta, jotka molemmat tuijotti kännykkää, sitten on tää nuorempi sukupolvi, joka ajaa niillä sähköpotkulaudoilla ihan minne sattuu ja osa niistäkin varmaan tuijottaa vaan kännykkää.
Pidän noita "ihmisiä" äärimmäisen v a j a a ä l y i s i n ä. Sori siitä, mut joo, en ole edes pahoillani. Suck my nuts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista digikeharille, olet degeneraatti, ei voi muuta sanoo
Mulla on duunissa aggregaatti.
Ootko töissä jossain timanttikaivoksella, missä ei ole sähköjä, mitä v i t t u a?
Somessa seurataan kiinnostavia asioita. Ei ole tarkoitus pakolla seurata omia seuraajia, vaan heitä, joita haluaa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten katso. Olet jostain syystä halunnut seurata häntä. Se ei tarkoita, että hänen pitää seurata sinua.
On se varmaan rankkaa kun elämä ja onnellisuus on kiinni jossain seuraajien määrässä.
Olen itse herkkä ihminen, joten siitä syystä olen karsinut elämästäni asioita, joista saattaisi koitua minulle ylimääräistä ja turhaa mielipahaa. Esimerkiksi juuri tuollainen tilanne.
Jos on heikko sietämään pettymystä, älkää menkö instaan.
Itse poistaisin ko. työkaverin seurattavien joukosta ja unohtaisin koko asian.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse herkkä ihminen, joten siitä syystä olen karsinut elämästäni asioita, joista saattaisi koitua minulle ylimääräistä ja turhaa mielipahaa. Esimerkiksi juuri tuollainen tilanne.
Jos on heikko sietämään pettymystä, älkää menkö instaan.
Ja kun oikein miettii miksi ap ylipäätään on instagrammissa, paljastuu, että hänen mielikuvansa siitä on kokea jotain normaalia, saada muilta hyväksyntää eli seuraamisia. Tunne tasavertaisuudesta. Mutta tämä fantasiakuva pirstaloituu nyt kun työkaveri ei seuraakkaan. Koko ideologia pettää. Ap:n rakentama identiteetti ei toimikaan todellisuudessa. Tai siltä se vaikuttaa kun seikkailee somessa väärin perustein.
Mutta hei. Kaikkihan siellä on hakemassa hyväksyntää ja yhteisöön kuulumista.
Kuinka moni kysyy itseltään: Onko tästä enemmän hyötyä vai haittaa ?
Vierailija kirjoitti:
Itse poistaisin ko. työkaverin seurattavien joukosta ja unohtaisin koko asian.
Minkä takia on alun perinkään alkanut sitten seurata? Ihme touhua, että sitten pitäisi toisen seurata takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jostain syystä sinä hänen juttujaan olen alkanut katsoa? Eikö ne muka ole enää kiinnostavia, kun toinen ei ole kiinnostunut sinun jutuista?
Todella outoa nämä pakkoseuraamiset. Mulle Insta on vaan kuvien katselua eikä ihmissuhteita.