Työkaveri ei seuraa minua takaisin instagramissa, vaikka seuraa muita työkavereita
Joo, on varmasti jonkun mielestä lapsellista, mutta minua harmittaa.
Olen tuntenut tämän työkaverin kanssa jo vuosia. Luulin olevani tämän työkaverin kanssa melko läheinen työkaveriksi, olemme lähentyneet viimeisen vuoden aikana. Juttelemme usein töissä, meillä on hauskaa ja olen sanonut työkaverille, että hän on tosi mukava. Olemmekin joskus käyneet yhdessä kahvilla.
Aloin seuraamaan tätä työkaveria instagramissa. Hän on tietoinen siitä, että olen alkanut seuraamaan häntä.Kyse ei ole siitä, että hän ei instagramissa seuraisi työkavereita, koska hänellä on kavereissa paljon työkavereita. Jostain syystä ei alkanut seuraamaan minua takaisin ja nyt minua hävettää ja surettaa. Miksi en kelpaa toiselle somessa, kun kasvokkain tulemme hyvin juttuun?
M
Kommentit (123)
Huonoa käytöstä on loukkaantua kaikesta mahdollisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kiinnosta. Ette ole selkeästi läheisiä. Annappa siis olla. Älä lopeta seuraamista, mutta ehkä kannattaa vähentää odotuksia ja toiveita teidän ystävyydestä. Olette vain hyvänpäiväntuttuja.
Voi olla hyvinkin läheinen, mutta jos toisen postaukset eivät kiinnosta, niin eihän se sitä tarkoita, ettei ole läheinen?
En minä ainakaan jaksa katsoa läheisen ihmisen toistuvia naamakuvia vaikka muuten hänestä pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä, että pitää automaattisesti seurata takaisin. Miten hemmetin itsekäs ihminen olet, kun ajattelet, että kaikkien pitää seurata sinua ketä sinä seuraat?
Jonkin sortin mielenterveysongelmainen jolla kauhea tarve hakea huomiota ja hyväksyntää joka saamarin paikasta ja tilanteesta ja auta armias jos sitä ei saa niin koko maailmansa romahtaa ja murskaantuu tuhannen pirstaleiks.. Rasittavia ihmisinä ja aivan hemmetin rasittavia työkavereina..
Teinit mäkkärin töissä vai?
Aikuiset ei seuraile toisiaan instagrameissa...
Miksi kukaan seuraisi ketään instassa jos ei ole 13-vuotias pissis?
"Tietenkin asetetaan, kuten kaikissa ihmissuhteissa niin tehdään. Jos ei osaa sosiaalisia normeja, niin voi joutua näpäytetyksi. Itsestä se on paljon kiinni, että oppiiko vai ei."
Erikoinen ajatusmaailma. Tietty jos olet tottunut sätkyttelemään toisten tahdon mukaisesti, niin on ymmärrettävää, että ajattelet noin. Itse toimin asiallisen ystävällisesti, mutta jos se ei riitä, niin se ei ole minun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että hän tietää, että seuraan häntä. Jätin hänelle kommentin, luokkaa "Löysin sinut täältä ja ryhdyin seuraamaan, hienoja kuvia" ja hän kommentoi kiitos. Eli tietää kyllä, mutta ei itse seuraa takaisin.
M
Keski-ikäisiä.
M
Minkä ikäisiä olette?
No ehkä se syy on tässä. Kun aikoinaan lähdin someen niin face oli kavereille ja instaan menin myöhemmin ja päätin pitää sen erillään, ettei molemmissa ole samaa. Kun moni jakoi samat jutut molemmissa. Eli facessa henkilökohtainen elämä ja Insta harrastuskuvia yms varten. Ja koska olen myös keski-iköinen niin olen tuohon jumittunut. Käyn instassa päivittäin, mut katson jotain tiettyjä ja harvoin julkaisen mitään. Olen ymmärtänyt, että nykyään Insta olisi suositumpi, mut en mä ole sitä oikein oppinut ikinä käyttämään sosiaalisena juttuna.
Oletko jonkin sortin narsisti, josta kaikkien on pidettävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kiinnosta. Ette ole selkeästi läheisiä. Annappa siis olla. Älä lopeta seuraamista, mutta ehkä kannattaa vähentää odotuksia ja toiveita teidän ystävyydestä. Olette vain hyvänpäiväntuttuja.
Voi olla hyvinkin läheinen, mutta jos toisen postaukset eivät kiinnosta, niin eihän se sitä tarkoita, ettei ole läheinen?
En minä ainakaan jaksa katsoa läheisen ihmisen toistuvia naamakuvia vaikka muuten hänestä pidänkin.
Oletpa outo. Läheiset ihmiset yleensä haluavat tietää toistensa elämästä, jota somessakin jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä, että pitää automaattisesti seurata takaisin. Miten hemmetin itsekäs ihminen olet, kun ajattelet, että kaikkien pitää seurata sinua ketä sinä seuraat?
Jonkin sortin mielenterveysongelmainen jolla kauhea tarve hakea huomiota ja hyväksyntää joka saamarin paikasta ja tilanteesta ja auta armias jos sitä ei saa niin koko maailmansa romahtaa ja murskaantuu tuhannen pirstaleiks.. Rasittavia ihmisinä ja aivan hemmetin rasittavia työkavereina..
Tää on toinen, jonka juna on jättänyt jo kauan sitten asemalle. Koittaisit edes vähän tsemoata. Olisi muilla helpompaa seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
"Tietenkin asetetaan, kuten kaikissa ihmissuhteissa niin tehdään. Jos ei osaa sosiaalisia normeja, niin voi joutua näpäytetyksi. Itsestä se on paljon kiinni, että oppiiko vai ei."
Erikoinen ajatusmaailma. Tietty jos olet tottunut sätkyttelemään toisten tahdon mukaisesti, niin on ymmärrettävää, että ajattelet noin. Itse toimin asiallisen ystävällisesti, mutta jos se ei riitä, niin se ei ole minun ongelmani.
Meniköhän nyt vähän yli? Et ymmärtänyt yhtään mitä tuossa kirjoitettiin 😄
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kyse olla kateudesta? Minulle eräs tuttu sanoi tuollaisessa tilanteessa, ettei seuraa takaisin, kun "sinulla näyttää olevan seuraajia jo valmiiksi niin paljon, ettet minua mihinkään tarvitse".
Ootko ihan aikuinen ihminen ? Menet kysymään miksei joku seuraa sinua ja keksii jotain luulet että on kateellinen ? Ei kukaan sano päin naamaa ettei vois vähempää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on toinen, jonka juna on jättänyt jo kauan sitten asemalle. Koittaisit edes vähän tsemoata. Olisi muilla helpompaa seurassasi.
Teidän somepaviaanien jorinoita ei kukaan selväjärkinen ota kovinkaan tosissaan. Todellisessa elämässä kun te ette pärjää lainkaan ja siksi some henki ja elämä 24/7. Eli mitäpä jos tsempaat ihan itse ja keskityt vaikka katselemaan sitä todellista elämää jos sinulla sellaista ylipäänsä on ja unohdat vaikka sen somen vähäksi aikaa. Tulisi sinulle selvästikin tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että hän tietää, että seuraan häntä. Jätin hänelle kommentin, luokkaa "Löysin sinut täältä ja ryhdyin seuraamaan, hienoja kuvia" ja hän kommentoi kiitos. Eli tietää kyllä, mutta ei itse seuraa takaisin.
M
Keski-ikäisiä.
M
Minkä ikäisiä olette?
No ehkä se syy on tässä. Kun aikoinaan lähdin someen niin face oli kavereille ja instaan menin myöhemmin ja päätin pitää sen erillään, ettei molemmissa ole samaa. Kun moni jakoi samat jutut molemmissa. Eli facessa henkilökohtainen elämä ja Insta harrastuskuvia yms varten. Ja koska olen myös keski-iköinen niin olen tuohon jumittunut. Käyn instassa päivittäin, mut katson jotain tiettyjä ja harvoin julkaisen mitään. Olen ymmärtän
Hyvää itsereflektointia, mitä monella täällä puuttuu. Jos et ymmärrä tai halua ymmärtää, niin on oikein sanoa se. Monelle nuoremmalle (alle 45 v) sukupolvelle taas Insta on henkilökohtaisempi ja Facebook sellainen hautausmaa, jossa on nimelle paikka, mutta siellä käydään harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa käytöstä on loukkaantua kaikesta mahdollisesta.
Eikä ole. Harva loukkaantuu turhaan. Kannattaa katsoa peiliin, että mitä voisit tehdä, että muilla olisi miellyttävämpää seurassasi.
Minullekin on käynyt noin ja se tuntui aika ikävältä. Tämä tyyppi kuitenkin seurasi nuoria ja kauniita työkavereita, mutta mun lisäksi oli jättänyt listoiltaan pois muutaman muunkin epäedustavan henkilön. Joillain on pakkomielle siitä, että seuraajien lukumäärä on oltava reilusti suurempi kuin seurattavien, ja näin he kuvittelevat näyttävänsä kai suositummilta.
Ja tiedoksi teille, jotka ihmettelette, että miksi pitäisi edes seurata, niin se kuuluu etikettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän somepaviaanien jorinoita ei kukaan selväjärkinen ota kovinkaan tosissaan. Todellisessa elämässä kun te ette pärjää lain
Somessa pärjääminen on tänä päivänä elämässä pärjäämistä, josta siellä ei ole kirjoittamasi perusteella tietoakaan. Jos veikkaan oikein, niin alkaa olemaan jo haastavaa työelämässä pärjäämisessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa outo. Läheiset ihmiset yleensä haluavat tietää toistensa elämästä, jota somessakin jaetaan.
No ei kiinnosta toisten jatkuvat naamakuvat. Mulle Instagram on vain pelkästään mielenkiintoisia kuvia varten eikä kaveri- ja sukulaissuhteita varten. Facebook on enemmän muuten vaan kuulumisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän somepaviaanien jorinoita ei kukaan selväjärkinen ota kovinkaan tosissaan.
Höpönpöpö ja huomenna lisää🙂 Oikeassa elämässä pärjäämisellä ei ole mitään tekemistä somepärjäämisten kanssa. Kaikki eivät kovinkaan paljoa viihdy sosiaalisessa mediassa eikä se hallitse elämää vaan viihtyminen on tuolla ihan oikeassa elämässä ja siellä pärjää ilman somen pakkomielteistä palvomistakin. Vaikuttaa enemmänkin siltä että mitä enemmän viihtyy somessa ja on siitä riippuvainen, sitä enemmän haasteita on tuolla oikeassa elämässä.
Tietenkin asetetaan, kuten kaikissa ihmissuhteissa niin tehdään. Jos ei osaa sosiaalisia normeja, niin voi joutua näpäytetyksi. Itsestä se on paljon kiinni, että oppiiko vai ei.