Työkaveri ei seuraa minua takaisin instagramissa, vaikka seuraa muita työkavereita
Joo, on varmasti jonkun mielestä lapsellista, mutta minua harmittaa.
Olen tuntenut tämän työkaverin kanssa jo vuosia. Luulin olevani tämän työkaverin kanssa melko läheinen työkaveriksi, olemme lähentyneet viimeisen vuoden aikana. Juttelemme usein töissä, meillä on hauskaa ja olen sanonut työkaverille, että hän on tosi mukava. Olemmekin joskus käyneet yhdessä kahvilla.
Aloin seuraamaan tätä työkaveria instagramissa. Hän on tietoinen siitä, että olen alkanut seuraamaan häntä.Kyse ei ole siitä, että hän ei instagramissa seuraisi työkavereita, koska hänellä on kavereissa paljon työkavereita. Jostain syystä ei alkanut seuraamaan minua takaisin ja nyt minua hävettää ja surettaa. Miksi en kelpaa toiselle somessa, kun kasvokkain tulemme hyvin juttuun?
M
Kommentit (123)
Onko sinulle sitten kuinka kiinnostavat julkaisut?
Itsellä on kanssa työkavereita (myös naispuoleisia), joita tykkään tavata myös vapaa-ajalla kahvilla, ja ovat facebookissa kavereita, mutta en seuraa heitä Instagramissa, ja syy on se, että heidän juttunsa siellä eivät kiinnosta minua. Ja hekään eivät seuraa minua siellä samoista syistä.
Se, että toista ei seuraa jossain tietyssä yksittäisessä somessa, ei tarkoita, etteikö hänen kanssa voisi olla ystävä, ja etteikö hän viihtyisi seurassasi.
Ei millään pahalla, mutta teet hiukan liian nopeita johtopäätöksiä.
Mies 36v
Siis sulle merkkaa enemmän, että seuraako hän Instassa vai onko mukava ihan livenä ja tulette hyvin toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus näitä ap:n kaltasia uniikkeja lumihiutaleita🤦🏻😂 Jos sosiaalinen media tekee niistä noin rasittavia niin kuinka rasittavia ne on ihan oikeassa elämässä?🤔🤣
Ei ap:n ongelma ole uniikki, vaan ihan tätä päivää. Et taida olla somekulttuuriin kasvanut, sillä tietäisit, että sosiaaliset suhteet ulottuvat myös someen. Somessa ulkopuolelle jättäminen on vain yksi uusi ikävä tapa ihmissuhteissa.
Kamalaa olisi, jos pitäisi kytätä muiden seuraamisia
Voi olla hyvinkin läheinen livenä, mutta ei se tarkoita, että pitää Instassa seurata. Voisitko nyt erottaa nämä kaksi maailmaan toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus näitä ap:n kaltasia uniikkeja lumihiutaleita🤦🏻😂 Jos sosiaalinen media tekee niistä noin rasittavia niin kuinka rasittavia ne on ihan oikeassa elämässä?🤔🤣
Ei ap:n ongelma ole uniikki, vaan ihan tätä päivää. Et taida olla somekulttuuriin kasvanut, sillä tietäisit, että sosiaaliset suhteet ulottuvat myös someen. Somessa ulkopuolelle jättäminen on vain yksi uusi ikävä tapa ihmissuhteissa.
Ei ulotu, jos ei ole somessa.
En jaksaisi moisella vaivata päätäni
Ymmärrän sinua, vaikkei tämä tietenkään maailmanloppu ole. Saattaa olla, että hän on luullut seuraavansa sinua, mutta ei seuraakaan.
Nyt kun ajattelee, tuntuuhan tuo varmasti hieman ikävältä, että muita työkavereitaan seuraa, muttei sinua. Yritä pitää töissä kaverisuhteet hyvinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onneksi ole kasvanut somen keskellä enkä mitenkään sinne aivopestynä että tekisin tuollaisen elämän ja kuoleman asian jos joku julkeaa olla seuraamatta vaikka minä seuraan😂 Tuollainen pakkomielle someen menee jo sairauden puolelle eikä ole tervettä. Minun sosiaaliset suhteeni ovat kaikki livenä. Joitain työkavereitani seuraan somessa, joitain taas en. Jotkut ovat kavereitani facessa ja jotkut eivät. Riippuu ihan siitä onko mitään yhteistä. Jos ei ole yhtään mitään yhteistä, muuta kuin sama työpaikka niin en jaksa esittää kohteliasta ja ottaa seurantaan tai lähettää kaveripyyntöä eikä minun maailmani hajoa heti tuhannen pirstaleiksi jos joku toimii samoin minun kohdallani. Some on some ja oikea elämä on oikea elämä.
Eikö tuollainen seurailu ole vähän teinien touhua.
En ole ehkä paras neuvomaan, koska mulle some ja oikea elämä ovat kaksi eroa asiaa, mutta silloin kun mulla oli ig niin seurasin vain tilejä, joiden sisältöä pidin tarpeeksi kiinnostavana halutakseni nähdä sitä feedissäni. Tämä tarkoitti sitä, että en vaan seurannut yhtään ketään sosiaalisen kanssakäymisen vuoksi, oli monia oikean elämän kavereita joiden tilejä en seurannut koska niiden sisältö ei ollut kiinnostavaa, vaikka ystävyys tai kaveruus heidän kanssaan olikin.
En ymmärrä oikein sellaisen päälle, että pitäis seurata vaan sen takia ettei toiselle tule paha mieli, kun mulla oli toisenlaiset motiivit käyttää somea. Mulle some on some ja ihmissuhteet ihmissuhteita. Somessa halusin seurata kiinnostavia aiheita ja perusihmisten perusjulkaisut eivät pääsääntöisesti ole kiinnostavia. Toki ymmärrän että monille ne voivat täydentää toisiaan ja olla vahvasti toisiinsa kytköksissä.
Kyllä tuo minulle merkkaisi paljonkin. Jos joku nainen ei seuraisi minua takaisin, niin loukkaantuisin hieman mutta jos joku läheinen miestyökaveri ei seuraisi minua takaisin, niin se olisi kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onneksi ole kasvanut somen keskellä enkä mitenkään sinne aivopestynä että tekisin tuollaisen elämän ja kuoleman asian jos joku julkeaa olla seuraamatta vaikka minä seuraan😂 Tuollainen pakkomielle someen menee jo sairauden puolelle eikä ole tervettä. Minun sosiaaliset suhteeni ovat kaikki livenä. Joitain työkavereitani seuraan somessa, joitain taas en. Jotkut ovat kavereitani facessa ja jo
Kelkasta pudonneena en täällä leuhkisi. Aika on mennyt ohitsesi. Ei kannata ottaa kantaa asioihin, joita ei ymmärrä ja joihin ei voi mitenkään samaistua. Monelle some on koko elämä, jopa elanto.
En pidä lainkaan siitä ajatuksesta, että asetetaan (työ)kaveria kohtaan kaikenlaisia odotuksia ja sitten petytään, kun hän ei käyttäydykään toivotulla tavalla. Pahimmillaan nämä pettyjät ja loukkaantuvat ryhtyvät vielä "näpäyttelemään" tai käyttäytymään muuten huonosti.
Vierailija kirjoitti:
En ole ehkä paras neuvomaan, koska mulle some ja oikea elämä ovat kaksi eroa asiaa, mutta silloin kun mulla oli ig niin seurasin vain tilejä, joiden sisältöä pidin tarpeeksi kiinnostavana halutakseni nähdä sitä feedissäni. Tämä tarkoitti sitä, että en vaan seurannut yhtään ketään sosiaalisen kanssakäymisen vuoksi, oli monia oikean elämän kavereita joiden tilejä en seurannut koska niiden sisältö ei ollut kiinnostavaa, vaikka ystävyys tai kaveruus heidän kanssaan olikin.
En ymmärrä oikein sellaisen päälle, että pitäis seurata vaan sen takia ettei toiselle tule paha mieli, kun mulla oli toisenlaiset motiivit käyttää somea. Mulle some on some ja ihmissuhteet ihmissuhteita. Somessa halusin seurata kiinnostavia aiheita ja perusihmisten perusjulkaisut eivät pääsääntöisesti ole kiinnostavia. Toki ymmärrän että monille ne voivat täydentää toisiaan ja olla vahvasti toisiinsa kytköksissä.
Suurin osa ajattelee toisin kuin sinä. Siksi täsyä tulee mielipahaa. On kohteliasta seurata työkavereita ja naapureita jne. Some on siitä fiksu että vähemmän kiinnostavat seurattavat myös ikään kuin häviävät virrasta.
En kyllä ymmärrä tätä, että pitää automaattisesti seurata takaisin. Miten hemmetin itsekäs ihminen olet, kun ajattelet, että kaikkien pitää seurata sinua ketä sinä seuraat?
Parasta olisi, jos mielensä pahoittajat kasvattaisivat vähän itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onneksi ole kasvanut somen keskellä enkä mitenkään sinne aivopestynä että tekisin tuollaisen elämän ja kuoleman asian jos joku julkeaa olla seuraamatta vaikka minä seuraan😂 Tuollainen pakkomielle someen menee jo sairauden puolelle eikä ole tervettä. Minun sosiaaliset suhteeni ovat kaikki livenä. Joitain työkavereitani seuraan somessa, jo
Eli jos ei ole aivopesty somekulttuuriin eikä kumartele sitä eikä sen kasvattamia pikku lumihiutaleita niin on kelkasta pudonnu? 😂🤣 Just.. Ei ihme että mielenterveysongelmat lisääntyy kun roikutaan siellä sosiaalisessa mediassa eikä päästä edes vessaan p*skalle ellei ota vessaselfietä..
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen seurailu ole vähän teinien touhua.
Huonoa käytöstä on, ettei seuraa takaisin ja jos se on teinien touhua, niin kyllä siltä se näyttää.
Pakko olla provo. Kaikki tietää ettei ketään seurata, jos joku seuraa vaan sinua. Jokaisen oma asia ketä seuraa