Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ei seuraa minua takaisin instagramissa, vaikka seuraa muita työkavereita

Vierailija
11.09.2024 |

Joo, on varmasti jonkun mielestä lapsellista, mutta minua harmittaa. 

Olen tuntenut tämän työkaverin kanssa jo vuosia. Luulin olevani tämän työkaverin kanssa melko läheinen työkaveriksi, olemme lähentyneet viimeisen vuoden aikana. Juttelemme usein töissä, meillä on hauskaa ja olen sanonut työkaverille, että hän on tosi mukava. Olemmekin joskus käyneet yhdessä kahvilla.

Aloin seuraamaan tätä työkaveria instagramissa. Hän on tietoinen siitä, että olen alkanut seuraamaan häntä.Kyse ei ole siitä, että hän ei instagramissa seuraisi työkavereita, koska hänellä on kavereissa paljon työkavereita. Jostain syystä ei alkanut seuraamaan minua takaisin ja nyt minua hävettää ja surettaa. Miksi en kelpaa toiselle somessa, kun kasvokkain tulemme hyvin juttuun?

M

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, voi älä hukkaa energiaa tällaiseen. Tee kuten minä. Luovu sosiaalisesta mediasta kokonaan. Elämänlaatu paranee. Uskalla kokeilla! Onnea matkaan😊

Vierailija
2/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole hänestä niin mukava, että hän haluaisi seurata sinua. Tai sitten somesi on jotenkin luotaantyöntävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi t  tu näitä nykyajan ongelmia  

Vierailija
4/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuna minäkin lakkaisin seuraamasta häntä. Turha tuollaista yksipuolisena on ylläpitää. Selkeästi hän ei pidä sinua mitenkään läheisenä, ainoastaan työkaverina.

Ymmärrän kyllä, että harmittaa. Joo joo, some on ihan turhaa, mutta onhan tuollainen nyt ihan sama juttu kuin että porukka kutsutaan jonnekin ja yksi jätetään pois. Siitä voi tehdä johtopäätöksensä ihan samalla tapaa.

Vierailija
5/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli joskus sama juttu. Tajusin jälkikäteen, että vaikka itse kuvittelin meidän olevan hyvääkin pataa keskenään, niin hänelle olin vain etäisempi työkaveri. Emme esimerkiksi nähneet vapaa-ajalla, eikä hän sitä minulle ehdottanutkaan.

Vierailija
6/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä katastrofi :D

Vierailija
7/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan koskaan kyseenalaista sitä miten typerää on olla instagramissa yms.somessa?

Vierailija
8/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa elämä 

Vierailija
9/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kyse olla kateudesta? Minulle eräs tuttu sanoi tuollaisessa tilanteessa, ettei seuraa takaisin, kun "sinulla näyttää olevan seuraajia jo valmiiksi niin paljon, ettet minua mihinkään tarvitse". 

Vierailija
10/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä liian nopeita johtopäätöksiä. Ei niitä ilmoituksia aina huomaa ja jos ei ole aktiivinen käyttäjä niin on voinut mennä ohi. Katso alkaako seuraamaan, jos reagoit johonkin hänen postaukseensa tai viestittelyyn dm:ssä. Pitäisi ainakin viimeistään silloin tajuta, että ei seuraa sinua.

Vierailija
11/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aktiivinen hän on Instagramissa? Jos hän käy siellä vain satunnaisesti, niin ei siinä välttämättä tule laitettua seurantaan kaikkia tuttuja. Tämä olisi hyvä ymmärtää.

Vierailija
12/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että hän tietää, että seuraan häntä. Jätin hänelle kommentin, luokkaa "Löysin sinut täältä ja ryhdyin seuraamaan, hienoja kuvia" ja hän kommentoi kiitos. Eli tietää kyllä, mutta ei itse seuraa takaisin.

M

Vierailija
13/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että hän tietää, että seuraan häntä. Jätin hänelle kommentin, luokkaa "Löysin sinut täältä ja ryhdyin seuraamaan, hienoja kuvia" ja hän kommentoi kiitos. Eli tietää kyllä, mutta ei itse seuraa takaisin.

M

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
14/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei tykkää sun julkaisuista. En minäkään seuraa ketään, jonka julkaisut eivät kiinnosta. Todella outoa, että  pitäisi pelkästään tuttavuuden perusteella alkaa seurata. Sun työkaverilla on kiinnostamatta julkaisut. 

Vierailija
15/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa seuraamasta häntä. Siitäs sai että oppii olemaan. Nerokas näpäytys! VMP!

Vierailija
16/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan ainoastaan kiinnostavia tilejä. En koskaan seuraa ketään vain siksi, että se olisi jotenkin kohteliasta.

Vierailija
17/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun somejutut on täyttä paskaa, mutta livenä olet ihan ok. Miksi tuo on nyt niin vaikeaa ymmärtää? 

Vierailija
18/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole instagrammissa, mutta jos olisin, pahoittaisin mieleni varmasti ihan samalla tavalla.  Kuitenkin, mikä pointti tuossa seuraamisessa on?  Miksi siellä pitää seurata ihmisiä?  Ja jos itse haluaa seurata jotakin, ei kai voi olettaa että toinen seuraa takaisin?   Mitä siitä seuraamisesta saa/ hyötyy?

Vierailija
19/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta. Ette ole selkeästi läheisiä. Annappa siis olla. Älä lopeta seuraamista, mutta ehkä kannattaa vähentää odotuksia ja toiveita teidän ystävyydestä. Olette vain hyvänpäiväntuttuja.

Vierailija
20/123 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Keski-ikäisiä.

M

Minkä ikäisiä olette?