Hallitus selvittää: Enintään 15 prosentin viinit saatetaan vapauttaa Alkon monopolista
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:Itse trollasit ja häiriköit juuri yllä olevan keskustelun pilalle: ei viiniä käsittelevään keskusteluun kukaan kaipaa Sinun kannabishorinoitasi ja teollisen mittaluokan passkanjauhantatuotantoasi.
En aloittanut keskustelua kannabiksesta tässäkään ketjussa.
Rakastan alkoholia. Se saa ajatukseni vapautumaan ja mieleni virkoamaan. Kun otan alkoholia tunnen kuinka elämänilo virtaa minuun. Tunnen olevani elossa.
Vierailija kirjoitti:Mutta Sinulla ei tosiaankaan ole varaa arvostella mitenkään toisten palstakäytöstä, kun itse masinoit noita samoja typeriä ja väsyneitä alkoholinvastustus ja kannabiksen ylistysjaarituksiasi vuorokaudesta toiseen, useimmitenkin kymmeniä kappaleita päivässä / illassa: itse olet henkisesti hyvin sairas vuosikausia jatkuneen kannabiksenkäyttösi seurauksena.
Miksi sinulla ottaa noin koville jos alkoholin haitoista keskustellaan? Alkoholi on kuitenkin merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan alkoholia. Se saa ajatukseni vapautumaan ja mieleni virkoamaan. Kun otan alkoholia tunnen kuinka elämänilo virtaa minuun. Tunnen olevani elossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä tarvitse selvittää? Alkoholin kulutus on laskussa aikaisempien vapautuksien takia, ei niistä huolimatta. Älytön holhous pois!
Ei se sen takia ole laskussa vaan sen takia, että ei ole rahaa ostaa alkoholia ja sen takia, että ihmiset tupakoivat aivan älyttömän paljon ja alkoholi ja tupakka ei ole hyvä yhdistelmä -> syöpä.
Lisää viinaa kauppoihin = lisää parisuhteita = lisää lapsia = Suomen talous pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole "Kullin käyryys" -mies enkä kanalan omistaja, enkä vihaamasi Irti Huumeista mies. Tämä viimeksi mainittu tuskin kirjoittelee tällaiselle roskapalstalle jossa kannabisnarkomaani saa noin vapaasti riehua kuin Sinä teet joka päivä.
Olen eri kirjoittaja.
Ja itse olen eri kirjoittaja kuin "Ystäväsi yrttimies". Enkä vihaa millään tavalla "Irti Huumeista"-miestä, vaikka hän onkin pelkkä huijari ja valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole "Kullin käyryys" -mies enkä kanalan omistaja, enkä vihaamasi Irti Huumeista mies. Tämä viimeksi mainittu tuskin kirjoittelee tällaiselle roskapalstalle jossa kannabisnarkomaani saa noin vapaasti riehua kuin Sinä teet joka päivä.
Olen eri kirjoittaja.
Ja itse olen eri kirjoittaja kuin "Ystäväsi yrttimies". Enkä vihaa millään tavalla "Irti Huumeista"-miestä, vaikka hän onkin pelkkä huijari ja valehtelija.
Näemmekö tässä uuden suurenmoisen ystävyyden ensiaskeleet? 💕💕🕊🕊🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kirjoittaja.
Tuskinpa. Olen kyseisen "huumevalistajan" kanssa sen verran keskustellut "livenä", että en kaipaa häntä lähipiiriini, vaikken häntä vihaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kirjoittaja.
Tuskinpa. Olen kyseisen "huumevalistajan" kanssa sen verran keskustellut "livenä", että en kaipaa häntä lähipiiriini, vaikken häntä vihaakaan.
Antakaa toisillenne mahdollisuus rauhan ja harmonian merkeissä. Peace and love. 🙏
Vierailija kirjoitti:Antakaa toisillenne mahdollisuus rauhan ja harmonian merkeissä. Peace and love. 🙏
Miksi haluaisin olla tekemisissä lapsiaan pahoinpidelleen alkoholistin kanssa?
Jos esitys menee läpi, se on Alkon loppu. Nykyistä myymäläverkostoa ei pelkän Kossun myynnillä ylläpidetä.
Tämähän olisi pelkästään hyvä asia, monopoli on aikansa elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Antakaa toisillenne mahdollisuus rauhan ja harmonian merkeissä. Peace and love. 🙏
Annat hänelle henkistä apua jotta hän jättäisi alkoholin ja korjaisi välinsä lapsiin.
Tämän takia valitsin ketä äänestin vaaleissa. Ajattelin olevan sen verran yksinkertainen tehtävä,että saavat läpi nykyisellä vaalikaudella. Hidasta on mutta kyllä keskiajalta saadaan tässä asiassa ainakin Suomi pois.
Olis tärkeämpiäkin asioita siellä pohdittavaksi, mutta viini vaan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kenelläkään tietoa mikä on hinta humalasuhteessa paras juoma?
Etkö ole tätä ketjua lukenut vai etkö sisäistänyt tekstiä? Jokunen vuosi sitten se ainakin oli Magyar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat hänelle henkistä apua jotta hän jättäisi alkoholin ja korjaisi välinsä lapsiin.
Tuskinpa se on minun hommani. Alkoholistia harvoin voi ulkopuoliset parantaa.
Alkoholi aiheuttaa heroiiniriippuvuuteen verrattavan, erittäin voimakkaan päihderiippuvuuden suureen osaan aktiivikäyttäjistään 10 - 15 vuoden aikana. Monikaan heistä ei ollut lainkaan etukäteen suunnitellut tulevansa alkoholistiksi, joka ryöstetään laillisesti alkoholilla ja lopulta kuolee alkoholiin, mutta alkoholi koukuttaa hyvin salakavalasti ja hitaasti. Täysin riippumatta sosiaali- ja ammattiryhmästä. Alkoholi vie herrat ja narrit samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia valitsin ketä äänestin vaaleissa. Ajattelin olevan sen verran yksinkertainen tehtävä,että saavat läpi nykyisellä vaalikaudella. Hidasta on mutta kyllä keskiajalta saadaan tässä asiassa ainakin Suomi pois.
Keskiajalta? Alkoholia saa Suomessa aamusta iltaan niin paljon kuin kukkaro kestää.
Pidätkö sitä "kullin käyryys"-miestä ja "tamman siementäjää" psyykkisesti terveenä? Itse en pidä.