Nainen, pidätkö pitkätukkaisista miehistä?
Pitäisikö antaa letin kasvaa vai mennä parturiin?
M51
Kommentit (33)
Mä en pidä. Mutta jos liikut goottihevaripiireissä, niin naiset voivat hyvinkin arvostaa.
Pitkät hiukset on hot. Esimerkiksi Taru Sormusten herrasta trilogia on hyvä esimerkki, miten monille miehille sopisi pidemmät hiukset. Toki täytyy mainita, että elokuvissa kaikilla näyttelijöillä oli peruukit.
Jos hiuksista ei huolehdi, niin pitkä malli voi kostautua. Hyvä hygienia on viehätyksen perusta.
Riippuu hiuslaadusta
Jos ohuet haivenet heiluu tuulessa…niin NOUP
Paksut hiukset YEAS
En ole koskaan seurustellut miehen kanssa, jolla on lyhyet hiukset. Ennemmin vaikka täys kalju kuin lyhyeksi kynityt.
Kyllä, omakin on sellainen (48). Jos ne pysyvät päässä, anna niiden kasvaa. Miehen mukaan toiset miehet katselevat enemmän kuin naiset, eivätkä aina hyvällä, mutta on se sen arvoista rikkoa turhia normeja.
Vierailija kirjoitti:
Pidän paljon miehistä, joilla on IT-ponnari ja älykkäät jutut.
On mulla Sergei-koulutus, tosin olen jo vapautettu reservistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, omakin on sellainen (48). Jos ne pysyvät päässä, anna niiden kasvaa. Miehen mukaan toiset miehet katselevat enemmän kuin naiset, eivätkä aina hyvällä, mutta on se sen arvoista rikkoa turhia normeja.
Tämä! Pitkät hiukset kertovat miehestä sen, että tämä ei ainakaan ole ankea laumasielu. Hyvällä tuurilla pitkät hiukset ovat merkki siitä, että mies kuuntelee progea.
Luulen että 90% niistä on transseksuaaleja. Ellei kiva käytös selvennä että on vain mies.
Vierailija kirjoitti:
En. 👴👍
Enemmän kiinnostavat Mummaa👵🏻 nuoremmat ikäluokat, mutta kiitos tiedosta.
Pidän, mutta 5-kymppisillä ukoilla lienee hiusraja karannut jo jonkin verran ja hius ohentunut. Ei näytä silloin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Pitkät hiukset kertovat miehestä sen, että tämä ei ainakaan ole ankea laumasielu. Hyvällä tuurilla pitkät hiukset ovat merkki siitä, että mies kuuntelee progea.
Tunnustan luulevani progen olevan edelleen in.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hiuslaadusta
Paksut hiukset YEAS
Päteekö myös naisiin? Suomalaisilla on ohut hiuslaatu yleisesti, eli naisilta tukka lyhyeksi?
Vierailija kirjoitti:
Pidän, mutta 5-kymppisillä ukoilla lienee hiusraja karannut jo jonkin verran ja hius ohentunut. Ei näytä silloin hyvältä.
En ole mitannut työntömitalla, mutta aika samoissa se näyttää ilevan kuin ennenkin.
Pidän nuorilla miehillä, mutta en setä-miehillä. Tietyssä iässä se alkaa vain näyttää naurettavalta, vähän kuin täti-ihminen jolla on saparot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hiuslaadusta
Paksut hiukset YEAS
Päteekö myös naisiin? Suomalaisilla on ohut hiuslaatu yleisesti, eli naisilta tukka lyhyeksi?
No siksi Kouvola tukka on Suomi mammalla IN
🤣😅
Pidän anna kasvaa!