Mikä on mielestäsi parasta kasvisruokaa?
Olen itse sekasyöjä, mutta olen nyt emännöimässä viikonloppua, jossa kaikki ruoka on oltava kasvisruokaa, ei kuitenkaan vegaania.
Millaiset kasvisruoat on mielestäsi parhaita? Olisiko sulla antaa vinkkejä koko viikonlopun kasvismenuun?
Itse en ihan hirveästi pidä pavuista ja kikherneistä, joten niiden en ainakaan kovin monessa ruuassa haluaisi olevan pääroolissa.
Kiitos, jos jaksat vastata sun lempikasvisruokasi.
Kommentit (202)
Suklaa. Suklaamousse, suklaakakku, suklaakeksit, suklaakastike. Voiko joku olla eri mieltä? Jälkiruoaksi suklaakonvehteja.
Suppiksii voissa paistettuina ja kastikkeeksi valkkari kukkakaalia smoothie koneella. Pottuja heh ja pikkuporkkanoita ;) saa olla al dente. Omasta maasta salaatti äläkä unohda sipulia. Etskut jos valkosipulivoilla jos et oo VEGE
Perunasalaatti, vispipuuro, suklaamannapuuro liha - ja karjalanpiirakat.
Punajuuripihvit, joiden päällä vuohenjuustokiekko ja tillipestoa.
Nyt täällä jotkut ääliöt ovat alkaneet ehdottaa liharuokia ihan kuin eivät ymmärtäisi aloitusta. Todella "hauskaa".
Vierailija kirjoitti:
Kokoperunat , hernesoppa, ruisleipä, ohravelli, njammi. Edullisikin.
Kutsut, joissa tarjotaan hernekeittoa?
Saako olla maitoa ja voita? Imelletty perunalaatikko. Riisipuuro ja mehukeitto.
luomu, see through dress trend 2023
Jos juusto käy, niin gnocchivuoka. Perunagnoccheja, kirsikkatomaattia, halloumia ja purjoa uunivuokaan. Lisäksi oliiviöljyä, suolaa, pippuria ja chiliä. Uuni 200 astetta noin 25 minuuttia.
olen lihansyöjä ja tykkään pimperosta vaikka sitä ei voi niellä... tiktok see through dress compilation
muna voi voi ;) TikTok Sexy Cosplay Compilation
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HK:n sininen
Haluun sen pillu.n just nyt.
Mikä on mielestäsi parasta kasvisruokaa?
Pastaa ja kastike: Viljaporsaan grillikyljestä
Neliapilat ja voikukat sellaisenaan.
Kukin syöjä nyppii maasta ruokansa itse.
Kaikki kesäkurpitsaruuat. Kukkakaaligratiini.
Tahininuudelit parsakaalin ja sienien kera 🍜 - https://www.instagram.com/p/CszAUcqtvU7/
Tuo kuuluu omiin suosikkeihini! Lisää proteiinia saa lisäämällä herneproteiinirouhetta.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/vegesun-herne-proteiinirouhe-150g-4…
Uuniperunat sienitäytteellä, valkokaaliraaste kermaviilissä, joka maustettu tzatsikimaustein, punajuuri- omenaraaste. Jälkiruuaksi omenapiirakkaa tai porkkanakakkua vaniljajastikkeella.