Erilainen pizzatäyte
Onko ehdotuksia mitä laittaa pitsaan, yllättävä hyvä ja erilainen makuyhdistelmä haussa?! Ei kinkkua.
Kommentit (36)
Kuivattuja kissan anuksia ja mascarponejuustoa
Kesäkurpitsaa, punajuurta, chiliä, aurajuustokastike pohjalle.
Hollandaise kastike pohjalle, juustoa ja kirsikkatomaattia päälle ja uuniin. Paiston jälkeen päälle kylmäsavulohi, jokirapu, marinoitu punasipuli ja tuore tilli. On 5/5
Maustettu fraiche pohjalle (ks ohje tattipizzan ohjeesta), päälle sipulirenkaita ja sieniä, tatteja tai varmaan herkkusienetkin käy. Juusto sienten alle. Naaam!
Ketsuppia, kaurahiutaleita ja etikkaa
Mun mielestä pizzaa ei täytetä, ainoastaan calzonessa on täyte. Täyte on jonkun sisällä. Minusta pizzassa on päällyksenä esim. sieniä ja juustoa.
Kananmuna on yllättävän hyvää pizzassa. Mun suosikki on varmaan kananmuna-tomaatti-ananas-jalapeño-mozxarella.
Vuohenjuustoa, pieni määrä hunajaa, timjamia, punasipulia, ohuiksi leikattuja herkkusieniä ja vähän oliiviöljyä sekä pippuria. On hyvin erilainen kuin tomaattipohjainen pizza.
Tomaattipyreen tilalle puolukkahillo. Täytteeksi mustaa makkaraa paloina, sipulia ja sinihomejuustoa. Vielä normijuustoraaste päälle. Namu!
Vaahtokarkkeja, silliä ja Turun Sinappia (väkevää, punakorkkista). Koristellaan kookoshiutaleilla ja hillosipuleilla. Herkkua koko perheelle!
Punajuuri, aura- tai vuohenjuusto.
Tryffeleitä, hanhenmaksaa ja kaviaaria.
Vierailija kirjoitti:
Mozxarella on hyvä!
Niin onkin ja edullista. Kyseessähän on siis tietenkin Xtran mozzarella.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pizzaa ei täytetä, ainoastaan calzonessa on täyte. Täyte on jonkun sisällä. Minusta pizzassa on päällyksenä esim. sieniä ja juustoa.
Mutta minusta siinä ei ole sieniä missään muodossa. Niin ne ihmisten makutottumukset vaan eroaa ja sille et mahda mitään.
Kissan anuksen kanssa ei käy mascarpone. Mitä pöyristyttävin makuelämys lienee. Mieluummin kevyt kuorrute brieetä ja päälle sinappihuntu.ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minusta siinä ei ole sieniä missään muodossa. Niin ne ihmisten makutottumukset vaan eroaa ja sille et mahda mitään.
Et ole pizza funghista kuullut?
Varpaankynsiä, napanöyhtää ja kokin erikoinen kastikkeena.