Totuus paljastui ikääntyessä :-(
Nuorena luulin, että miehet ovat periaatteessa kohteliaita ja mukavia, ystävällisiä ja asiallisia. Vain humalaiset, huumehörhöt ja mielenvikaiset olivat vältettäviä.
Nyt olen 60+ ikäinen, eikä minulla ole enää mitään käsitystä miehistä, noin ylipäätään, sillä he eivät reagoi olemassaolooni mitenkään. Olen näkymätön. Näin miehet vaikuttavat kannaltani... oudoilta(?). Naiset sentään yleensä puhuvat jotain tai hymyilevät.
Harhaluuloni kävi näin ilmi. Nuorempana miehet olivat minulle kivoja, koska - ??
Puhun nyt siis ihan arkipäivän tilanteista, työelämässä ja muualla, missä ei pyritty 'iskemään', eikä tarjolla ollut päiväkahviseuraa tms.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tuntunut todella vapauttavalta, kun saa 6-kymppisenä naisena vihdoinkin olla rauhassa.
Niin, nyt edes ne sukuruts asta syntyneet runk karit eivät ole kiinnostuneita.
Mielenkiintoista AP, miksi koet tarvitsevasi huomiota? Kysyn, koska todellakin kiinnostaa ja olen tässä asiassa niin totaalisen erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä miesten huomiota niinkuin tarvii?? Itseäni kiinnosta pätkääkään.
Tää. Aika outoa ja vielä tuossa iässä.... :D
Ap viittaa siis siihen, että koska mies huomaa naisen vain seksuaalisena olentona, niin ikääntyvää ei huomioida enää mitenkään, samanlaisena ihmisenä kuin mitä mies pitää itseään? Sama kokemus on nuorillakin, se vain jää tuon seksuaalisen pöhinän alle.
"mistä tuollaiset katseet huomaa? :D T. Nuori nainen"
Nuorena tyttönä niitä joskus oli, kommenttien kera, kommentoitiin takapuolta ja sääriä, aina jotain pelkkää kehon osaa. En pitänyt siitä, tuli typerä olo.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista AP, miksi koet tarvitsevasi huomiota? Kysyn, koska todellakin kiinnostaa ja olen tässä asiassa niin totaalisen erilainen.
Mummelilla ei ole elämässään ollut muutakaan sisältöä
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tuntunut todella vapauttavalta, kun saa 6-kymppisenä naisena vihdoinkin olla rauhassa.
Minä olen ollut aina näkymätön miehille. En osaa edes kuvitella, millaista on, kun "ei saa olla rauhassa"
t. Ruma nainen
Miksi miesten pitäisi raegoida yhtään mitenkään sinun olemassaoloosi? Maailma täynnä nuoria ja viehättäviä naisia, niin miksi hukkaisi aikaa jonkun vanhan katkeran akan tuijottamiseen?
Onkohan sitten niin, että seksuaalisemmat persoonat kaipaavat katseita ja flirttiä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi raegoida yhtään mitenkään sinun olemassaoloosi? Maailma täynnä nuoria ja viehättäviä naisia, niin miksi hukkaisi aikaa jonkun vanhan katkeran akan tuijottamiseen?
Miten olisi peruskohteliaisuus? Ei se tarkoita kenenkään "akan tuijottamista". Sinä itse taidat olla katkera, naisia saamaton naisvihaaja kun kalikka selkeästi kalahti ja lujaa, kielenkäytöstäsi päätelleem
Olen kohtelias kaikkia kohtaan. Vanhempi nainen on minulle toki romanttisesti näkymätön, mutta ei tämä tietenkään estä minua olemasta kohtelias. Totta kai on myös kusipäisiä miehiä, jotka näkevät naisia lähinnä esineinä, mutta ei varmastikaan enemmistö ole sellaisia. Ja samaa voi sanoa myös naisista miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummelilla ei ole elämässään ollut muutakaan sisältöä
Päinvastoin, teillä inkkeleillä ei tunnu olevan elämässänne muuta sisältöä kuin naisen pillu ja kaikki pyörii sen ympärillä, miten saada pillua. Ja kun sitä ei saa niin heittäydytte katkeriksi ja tulette valittamaan nettiin, miten nykynaiset ovat nirsoja. Me naiset emme perusta koko elämäämme miesten ja seksin ympärille, toisin kuin vastakkainen sukupuoli
Visvainen suomimummo: 15 v itkee kuinka häntä seurataan, 30 v miksi häntä ei seurata.
Lepakkohommiin vain!
Mä en ole huomannut oikeastaan mitään eroa. Minusta miehet on edelleen pääosin ystävällisiä. Töissä juttelen päivittäin itseäni huomattavasti nuorempien, samanikäisten ja vanhempien miesten kanssa. He hymyilevät ja auttavat aivan kuten ennenkin. Arkisissa tilanteissa esim. kaupassa minua on lähestytty todella harvoin ja sama jatkuu edelleen. Oletko varma ettei muutos ole tapahtunut sinun omassa käytöksessä?
vaikea uskoa, että JOKA IKINEN mies olisi vain ystävällinen jos haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Noin se on
Sama ikä
Nainen muuttuu miehillenäkymättömäksi senjäljeen,kun se ei enää ole pantavan näköinen. Näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sitten niin, että seksuaalisemmat persoonat kaipaavat katseita ja flirttiä enemmän?
Ei tässä puhuta mistään flirteistä vaan siitä jos asiakaspalvelija ei ole huomaavinaan, töistä saa potkut eikä saa uusiakaan töitä, lääkäreitä ei kiinnosta mitä sanot jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on työpaikalla tosi kivaa ja välillä härskiäkin huumoria miesten kanssa. Olen paikan ainoa nainen. Tänäänkin kun tulin bussilla kaupungista kotiin niin joku mies esittäytyi ja jopa kosi.;) Rukkaset sai.;) Ole ystävällinen ihmisille niin suurin osa on kans sitte sulle. N57
Minua ei huvita tuommoinen huumori eikä ole ennenkään kiinnostanut. Vaikka jostain syystä tuttavat olivat saaneet toisenlaisen kuvan. En ole koskaan kokenut olevani mikään tytönheitukka.
Vierailija kirjoitti:
Visvainen suomimummo: 15 v itkee kuinka häntä seurataan, 30 v miksi häntä ei seurata.
Lepakkohommiin vain!
Puhetyylistäsi naisia kohtaan huomaa, että olet pelkkä katkera inkkeli joka ei koskaan saanut sitä instabeibeä ja joka purkaa nyt katkeruuttaan kaikkia naisia kohtaan täällä netissä. Keep on good job! Varmasti tuo katkeruutesi ja naisvihasi tekee sinusta entistä haluttavamman naisten silmissä...eiku....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se on
Sama ikä
Nainen muuttuu miehillenäkymättömäksi senjäljeen,kun se ei enää ole pantavan näköinen. Näin se vain menee.
Ja aina puhutaan miten naiset ovat muka niin pinnallisia...Oikeasti miehet ovat paljon pinnallisempia ja paljastavat todellisen karvansa täällä netissä. Ei mikään ihme, että yhä useampi nuori nainen on vapaaehtoisesti sinkku
mistä tuollaiset katseet huomaa? :D T. Nuori nainen