Oma mies kusetti rahoissa?
Siis en ihan oikein ymmärrä, mitä meidän kesäloman reissun kanssa kävi. Mies siis halusi reissuun, ja minä järjestin, koska olen se organisoiva osapuoli. Kappas kummaa, kävi niin, että pitkä viikonloppu, 1500 eur, hujahti minun tililtä. Ja päivittäiset kulut kohteessa meni vähintään puolet minulle, puolet hänelle.
Tultiin kotiin - ei mitään.
Mennyt kuukausi - ei mitään.
Ja ei tosiaan tarvitse kysyä; mikset puhu miehellesi. Minua ihmetyttää lähinnä se, että onko tosiaan ihmisluonteita, jotka ei välitä, että toinen on biffannut matkat ja hotellit.
Kommentit (118)
No miksi olet tuollaisen luuserin kanssa yhdessä? Ja en voi tosiaan ymmärtää, ettet ole asiasta mitään puhunut kuukauteen. Kysyn kuitenkin, että miksi et puhu miehelliesi vaan odota kuukauden ja postaat vauvapalstalle?
No olisiko aika kysyä mieheltä että paljonko kesälomareissu maksoi menikö miehen mielestä reilusti? Jos meni niin kysyppä mihin hotelliin mies vie sinut syyslomalla vuorostaan. Jos ei aio maksaa vuorostaan lomaa tai puolta menneestä lomasta niin ymmärrät varmaan kuinka paljon arvostaa sinua ja reiluutta suhteessa.
Ei ole normaali parisuhde, jos tuollaisesta asiasta ei puhuta etukäteen ja reissun jälkeen.
hänellä joko ei ole yhtään rahaa tai sitten hän kerää liikaa rahaa. jälkimmäisessä tapauksessa laita lasku pöytään.
Jos orgnisoit, niin miksi et pyytänyt siirtämään hänen osuuttaansa sulle?
Vierailija kirjoitti:
No miksi olet tuollaisen luuserin kanssa yhdessä? Ja en voi tosiaan ymmärtää, ettet ole asiasta mitään puhunut kuukauteen. Kysyn kuitenkin, että miksi et puhu miehelliesi vaan odota kuukauden ja postaat vauvapalstalle?
Minua kiinnostaa se psykologinen puoli enemmän kuin se raha. En ole persaukinen eikä ole mieskään.
Itse en vaan kykenisi heittäytymään edes kysymättä, toisen rahoille.
Juu, niin valitsin; mutta ei meillä erityisen häävisti mene muutenkaan. Ihmisiä toisillemme kuitenkin jne.
Aika uskomatonta, ette ole asiasta mitään puhunut kuukauteen. Tilit olisi pitänyt tehdä selviksi heti matkan varauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
hänellä joko ei ole yhtään rahaa tai sitten hän kerää liikaa rahaa. jälkimmäisessä tapauksessa laita lasku pöytään.
Hän lopetti yhteiselle säästötilille siirtämisen, saatuaan ylennyksen.
Mulla on tuntuma, että säästää jonnekin sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa se psykologinen puoli enemmän kuin se raha. En ole persaukinen eikä ole mieskään.
Itse en vaan kykenisi heittäytymään edes kysymättä, toisen rahoille.
Juu, niin valitsin; mutta ei meillä erityisen häävisti mene muutenkaan. Ihmisiä toisillemme kuitenkin jne.
Mitä psykologista peliä oikein pelaat? Jos varaat matkan, niin samantien rahat toisen osuudesta sun tilille.
Kysy mieheltäsi, hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomatonta, ette ole asiasta mitään puhunut kuukauteen. Tilit olisi pitänyt tehdä selviksi heti matkan varauksen jälkeen.
Sitäpä minäkin. Ja edelleen, ihan vain periaatteen nimissä. Mutta minä en ole mieheni moraalin ravistelija.
Kiinnostaa kuulla, jos muilla yhtäläisiä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole keskustellut asiasta hänen kanssaan? Miksi et enää siirrä rahaa yhteiselle tilille, mistä tämä johtuu?
Siis teillähän on kämppissuhde, ei mikään parisuhde. Ei kai tuon siinä tapauksessa pitäisi yllätyksenä tulla.
Onko uusikin tuttavuus? Ei meillä ole koskaan laskettu sinunrahat minunrahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä minäkin. Ja edelleen, ihan vain periaatteen nimissä. Mutta minä en ole mieheni moraalin ravistelija.
Kiinnostaa kuulla, jos muilla yhtäläisiä kokemuksia.
Kyllä sinäkin olet ihan outopelle, jos et ole asiasta mitään sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai mies säästää omat rahansa ja valmistautuu ottamaan eron sinusta, ylennys hyvin usein johtaa siihen. Sitten tulee kuvioihin nuorempi ja/tai nätimpi nainen, jolle hän mielellään kustantaa kaiken. Mutta sinä kilttinä tyttönä maksat miehelle, koska haluat todistella olevasi kelpaava. Säälittävää.
Kyllä minäkin saatan reissata täysin mieheni laskuun, mutta joskus muulloin sitten taas minä maksan jotain kallista. Meillä ei ole avioehtoa, joten yhteisiä rahoja ne loppupeleissä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jos orgnisoit, niin miksi et pyytänyt siirtämään hänen osuuttaansa sulle?
Koska ajattelin lentolippujen oston jälkeen miehen havahtuvan majoituksen suhteen. Odotin, ja edellisenä iltana, ennen lentoa, varasin hotellin.
Oletin vielä hetken, että viimeistään lähtöiltana olisi noussut varausasiat esiin, mutta ei. Mies sai matkan. Ja kivan lomarahasäästön salatililleen.
Tottakai on ja olet itsekin sellaisen mieheksesi ottanut.