Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies kusetti rahoissa?

Vierailija
06.09.2024 |

Siis en ihan oikein ymmärrä, mitä meidän kesäloman reissun kanssa kävi. Mies siis halusi reissuun, ja minä järjestin, koska olen se organisoiva osapuoli. Kappas kummaa, kävi niin, että pitkä viikonloppu, 1500 eur, hujahti minun tililtä. Ja päivittäiset kulut kohteessa meni vähintään puolet minulle, puolet hänelle.

Tultiin kotiin - ei mitään.

Mennyt kuukausi - ei mitään.

Ja ei tosiaan tarvitse kysyä; mikset puhu miehellesi. Minua ihmetyttää lähinnä se, että onko tosiaan ihmisluonteita, jotka ei välitä, että toinen on biffannut matkat ja hotellit.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi olet tuollaisen luuserin kanssa yhdessä? Ja en voi tosiaan ymmärtää, ettet ole asiasta mitään puhunut kuukauteen. Kysyn kuitenkin, että miksi et puhu miehelliesi vaan odota kuukauden ja postaat  vauvapalstalle? 

Minua kiinnostaa se psykologinen puoli enemmän kuin se raha. En ole persaukinen eikä ole mieskään.

Itse en vaan kykenisi heittäytymään edes kysymättä, toisen rahoille.

Juu, niin valitsin; mutta ei meillä erityisen häävisti mene muutenkaan. Ihmisiä toisillemme kuitenkin jne.

Mitä luulet voittavasi tuolla kiltin tytön mentaliteetilla? 

Vierailija
22/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hänellä joko ei ole yhtään rahaa tai sitten hän kerää liikaa rahaa. jälkimmäisessä tapauksessa laita lasku pöytään. 

Hän lopetti yhteiselle säästötilille siirtämisen, saatuaan ylennyksen.

Mulla on tuntuma, että säästää jonnekin sivuun.

Pakkohan ne elatusmaksut on maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei edes ajattele koko asiaa?

Mutta kannattaa kysyä mieheltä ja pyytää puolet matkan hinnasta saman tien.

Minäkin varaan ja maksan meidän yhteiset matkat, ja mies siirtää oman osuutensa mun tililleni. Koskaan ei ole ollut tuollaisia ongelmia.

Vierailija
24/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon jännämiesvalinnastasi.

Toivon että nautit loppuelämäsi.

M

Vierailija
25/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos orgnisoit, niin miksi et pyytänyt siirtämään hänen osuuttaansa sulle? 

Koska ajattelin lentolippujen oston jälkeen miehen havahtuvan majoituksen suhteen. Odotin, ja edellisenä iltana, ennen lentoa, varasin hotellin.

Oletin vielä hetken, että viimeistään lähtöiltana olisi noussut varausasiat esiin, mutta ei. Mies sai matkan. Ja kivan lomarahasäästön salatililleen.

Siis en voi käsittää ettet ottanut asiaa puheeksi? Odotat vaan tuppisuuna tekemättä mitään. 

Vierailija
26/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat käyttää itseäsi hyväksi? Nyt pyydät maksamaan hänen osuutensa ja sillä sipuli. 

Vierailija
27/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei voi olla läheinen, jos mieltä vaivaavista asioista ei puhuta. Kukaan ei pysty lukemaan toisen ajatuksia, ne pitää sanoa ääneen.

Vierailija
28/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vatun paska parisuhde, jos et ole suutasi saanut auki kertoaksesi, että maksa osuutesi. 

Vierailija
29/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi olet tuollaisen luuserin kanssa yhdessä? Ja en voi tosiaan ymmärtää, ettet ole asiasta mitään puhunut kuukauteen. Kysyn kuitenkin, että miksi et puhu miehelliesi vaan odota kuukauden ja postaat  vauvapalstalle? 

Minua kiinnostaa se psykologinen puoli enemmän kuin se raha. En ole persaukinen eikä ole mieskään.

Juu, niin valitsin; mutta ei meillä erityisen häävisti mene muutenkaan. Ihmisiä toisillemme kuitenkin jne.

Mitä psykologista peliä oikein pelaat? Jos varaat matkan, niin samantien rahat toisen osuudesta sun tilille. 

En mä varsinaisesti mitään pelaa. Olen liian tunnollinen, kiltti perusluonteeltani, vaikka osaankin olla jämäkkä. Oletan, että muilla on samanlainen omatunto kuin itselläni. Ja jos koen vääryyttä, epäoikeudenmukaisuutta muita kohtaan, niin asetun puolustamaan, mutta itseni osalta ajattelen olevani sitten sen saamani kohtelun arvoinen. 

Vierailija
30/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat toisen kusettaa? Et ole puhunut mitään kuukauteen? Minkä ihmeen takia? 

Vierailija
31/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teillähän on kämppissuhde, ei mikään parisuhde. Ei kai tuon siinä tapauksessa pitäisi yllätyksenä tulla.

No eikös kämppissuhteessa  just puolitella kuluja ja huolehdita siitä, ettei toinen elä toisen siivellä.Parisuhteessa taas ei välttämättä lasketa niin tarkkaan ja toiselle voidaan kustantaa asioita.

Vierailija
32/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hänellä joko ei ole yhtään rahaa tai sitten hän kerää liikaa rahaa. jälkimmäisessä tapauksessa laita lasku pöytään. 

Pakkohan ne elatusmaksut on maksaa.

Niin, who knows.

Vierailija
33/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet voittavasi tuolla kiltin tytön mentaliteetilla? 

En minä tiedä? Luulin, että se karma ja kaikki pas ka siihen liittyen, että käännetään poskea jne. palkitsisi joskus. Mutta eipä taida

Vierailija
34/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään jämäkkä ole, kun et saa suutasi auki epäkohdista. Ihmiset ovat erilaisia ja sinä kohtasit nyt ihan paska äijän. 

Vierailija
35/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me oo mitään joka kerta erikseen sovittu, se joka varaa laittaa samantien toiselle MobilePay pyynnön puolikkaasta.

Pidä puolesi ja vaadi osuutesi. Toinen voi kuvitella, että olet omasta halusta ollut maksaja.

Vierailija
36/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kun ei tuo kommunikaatio pelaa, niin toinen voi luulla, että halusit tarjota reissun. 

Vierailija
37/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat käyttää itseäsi hyväksi? Nyt pyydät maksamaan hänen osuutensa ja sillä sipuli. 

En tiedä. Haluan tehdä muut tyytyväiseksi, oman tyytyväisyyteni kustannuksella.

Vierailija
38/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt on osakekurssit kovassa nousussa jenkeissä esim. kaikki ketkä pystyy laittaa nyt sinne rahansa, kun ne tuplaantuu vuodessa, eli 1500€ on ensi vuonna 3000€. varmaan rakentaa salkkuansa ja pihistelee. väärin sua kohtaan, jos ei teillä ei ole yhteiset varat. jos varat erikseen, niin silloin ei koiteta elellä toisen rahoilla, se on epäkunnioittavaa. lisäksi jos ei ole rahasta pulaa, niin on varaa olla hienotunteinen toista kohtaan ja hoitaa omat osuudet. ei välttämättä kuseta, mutta voi olla aika ahne luonteeltaan. 

Vierailija
39/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat toisen kusettaa? Et ole puhunut mitään kuukauteen? Minkä ihmeen takia? 

Koska oletan miehenikin olevan vastuuntuntoinen aikuinen.

Vierailija
40/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on heppoisia parisuhteita, jos ei edes raha-asioista voi puhua suoraan ja kuka maksaa mitäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän