Suomen kaunein koti 2024 Official
Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1490)
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tosiaan tuomarikolmikko ennen edes käynyt Kontulassa saatikka tuollaisessa vanhassa parhaat päivänsä nähneessä kerrostalossa? Itselläni on vieläkin kavereita eri yhteiskunta luokista ja kodit sen mukaiset. Noille toi saattoi olla jotain ihan uutta mennä edes hissiin😂
Voi taivas, näitä kommentteja 🙄. Vau että ihan uusi kokemus mennä hissiinkin... Joo, eihän niitä olekaan missään muualla kuin parhaat päivänsä nähneissä lähiökerrostaloissa 🤦🏻.
Ja ihan tiedoksi sinullekin ennakkoluuloiselle ja kapeakatseiselle moukalle; siellä Kontulassa asuu kyllä ihmisiä ihan niistä ylemmistäkin luokista. Missä tynnyrissä te oikein elätte, kun ajattelette, että ihmiset pyörivät ja liikkuvat vain tietyissä nurkissa koko ikänsä? Kuulostaa siltä, että te itse ette juurikaan poistu omalta asuinalueeltanne, kun oletatte kaiken muun olevan ihmisille täysin ennen näkemätöntä ja kokematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään Suomen kaunein koti ole, vaan Helsingin ja lähiympäristön . Ihme kausi kun kymppejä jaellaan vaikka minkälaisista virityksistä. Täysin mennyt maku koko ohjelmasta. Annan tälle ohjelmalle 4 !!!
Onko Turkukin sun mielestä Helsingin lähiympäristö? 😄 Ja Porvoo?Porvoo todellakin on Helsingin lähiympäristöä. Otahan kartta käteen ja katso! Eikä se Turkukaan mitenkään kaukana ole sieltä pääkaupungista. Taidatpa itse olla helsinkiläinen, jos nuo ovat mielestäsi kaukana...
Eri
Porvoo on oma kaupunkinsa... Porvoolaisena olisin sun kommentista aika loukkaantunut. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekassa Kontulan kämpässä oli kyllä jotain viehättävää nuoruuden intoa. Mut se sininen väri oli kyllä jotenkin liian rujo. Tuli siitä mieleen kun ympärillä kävi jossain halpis/nuorisobaareissa niin niissä oli aina vessat maalattu samaan tyyliin.
Musta kans se oli symppis. Eikös täällä just haluttu tavallisten ihmisten itsetuunaamia koteja eikä rikkaiden ökytaloja? Oli ainakin persoonallinen, eikä sitä samaa mitä muut! Vähän oli maalit sinnepäin maalattu, mutta tekevälle sattuu.
Persoonallinen ei tarkoita kaunista. Tässä ohjelmassa etsitään kaunista kotia. Maalit sudittu sinnepäin. Kymppi?
Joo, kaunis oli kyllä kaukana tuosta. Kasi olisi ollut oikeampi arvosana tuolle. Ei ollut sisustussilmää sillä pojalla, ei. Ne s
No päiväpeittoja käyttää ehkä enää yli 80-vuotiaat mummot ja papat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään Suomen kaunein koti ole, vaan Helsingin ja lähiympäristön . Ihme kausi kun kymppejä jaellaan vaikka minkälaisista virityksistä. Täysin mennyt maku koko ohjelmasta. Annan tälle ohjelmalle 4 !!!
Onko Turkukin sun mielestä Helsingin lähiympäristö? 😄 Ja Porvoo?Porvoo todellakin on Helsingin lähiympäristöä. Otahan kartta käteen ja katso! Eikä se Turkukaan mitenkään kaukana ole sieltä pääkaupungista. Taidatpa itse olla helsinkiläinen, jos nuo ovat mielestäsi kaukana...
Eri
Mä oon asunut kummassakin kaupungissa. Porvoo ei ole Helsigin lähiympäristöä, sen lähiympäristöä ovat Espoo, Vantaa ja Kauniainen.
Jos siellä perähikiällä on yli sata poronkusemaa joka suuntaan, niin täällä etelässä ei ole katsos ihan niin. Meillä on täällä monia ERI kaupunkeja ja jopa kulttuuria!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ohjelma olisi kiva, missä olisi täsmälleen samanlainen asunto ja se sisustettaisiin eri tavoin, pieni pintaremppakin olisi sallittua. Se olisi vaan kauhean vaikea toteuttaa, myönnän. Mutta silloin sen vasta näkisi, kuka osaisi tehdä kauneimman sisustuksen. Nyt niin moni asia vaikuttaa, koska asunnot on niin taloja, rivariasuntoja kuin kerrostalohuoneistojakin. Maisemaakin arvostellaan. Siihen ei kaikki pysty vaikuttamaan mitenkään. Ja tässähän on kyse oikeista kodeista.
Ei huono idea! Ehkä jossain uudiskohteessa ton voisi toteuttaa, kun kaikki kämpät on tulleet myyntiin / vuokralle samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pidänkin tästä ohjelmasta niin nyt on alkanut ärsyttää "Zoanna" joka on koko ajan äänessä. Hän ei anna toisille suunvuoroa. Selittää ihan turhanpäiväisiä asioita muka asuntoihin liittyen.
Juuri niin. Hänellä on erittäin ärsyttävä tapa puhua ja on niin täynnä itseään.
Täysin eri mieltä. Musta on ainakin tullut ihan Joanna-fani! Mies vaihtoon, on tylsä ja ilmeetön.
Minä en ole fani, mutta en silti saa kiinni itseään täynnä olemisesta. Ehkä Suomalaisia vaan ärsyttää tuollainen ulospäinsuuntautuneisuus, reippaus ja iloisuus?
Mua pistää silmään, että ihan kuin Hanna olisi "vaiennettu" tällä kaudelle, on vähän syrjässä, vaisu ja vähän kuin pidättelisi itseään. Selväst
No, Suomessa heti kun NAINEN on vähänkään äänekäs tai edes vähän persoonallinen eikä tapettiin sulautuva seinäkukkanen, häntä pidetään liian äänekkäänä ja täynnä itseään olevana. Etenkin jos hän on kaunis, herra paratkoon! Että ei sinänsä tule yllätyksenä tämän palstan kateellisten mielipiteet. Surullista kyllä.
Kontula on tunnettu rauhattomuudestaan, jonka aiheuttavat alueella asuvat juopot ja narkit. Alueelle on muuttanut paljon ongelmaperheitä, mikä heijastuu tavallisten ihmisten elämään. Lapsiperheen paikka Kontula ei ole.
Tämän asian voi tarkistaa vaikka poliisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Porvoo on oma kaupunkinsa... Porvoolaisena olisin sun kommentista aika loukkaantunut. 😂
Hohhoijjaa... opettele lukemaan. Eihän kukaan ole sanonutkaan, että se olisi Helsinkiä. 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Mä oon asunut kummassakin kaupungissa. Porvoo ei ole Helsigin lähiympäristöä, sen lähiympäristöä ovat Espoo, Vantaa ja Kauniainen.
Jos siellä perähikiällä on yli sata poronkusemaa joka suuntaa
Otapa se nenukki pois siitä Helsingin kartasta ja katso Suomen karttaa. Kun on alue ja mittasuhteet kunnossa, niin voit ihan itsekin todeta, että kyllä se vaan siellä Helsingin lähiympäristössä. Tässä nyt kuitenkin etsitään KOKO Suomen kauneinta kotia.
Vierailija kirjoitti:
Kontula on tunnettu rauhattomuudestaan, jonka aiheuttavat alueella asuvat juopot ja narkit. Alueelle on muuttanut paljon ongelmaperheitä, mikä heijastuu tavallisten ihmisten elämään. Lapsiperheen paikka Kontula ei ole.
Tämän asian voi tarkistaa vaikka poliisilta.
Ja poliisi toteaa, että kyllä siellä ihan hyvin voi lapsiperheetkin asua. Kuten asuukin.
Kerrohan vielä, että miten kauan sinä itse olet asunut Kontulassa, että olet moista olet pätevä väittämään. Vai oliko nyt vain huhut ja pelottelut tämän ennakkoluulosi takana?
Tuonkin on pakko olla trolli, koska ei kai nyt kukaan ihminen oikeasti voi olla noin tyhmä... Eihän?
Se sininen koti tai makkari ja sohva. Oliko tuo tuomari sokea? Suttuinen maalijälki, keskeneräinen seinä j a hän antoi 10.
Lihapölkky sauna koti oli huomattavasti parempi.
Minkä vuoksi te jankkaatte täällä joistain asuinalueista? Voitaisiinko keskustella näistä kodeista, joista ohjelma ja keskustelu kertoo?
:(
Se sininen koti oli kamala. Ihan kuin joku pikkulapsi olis saanut suunnitella ja toteuttaa maalauksineen koko homman.
Sit se joku Turun upea vanha talo joka oli täynnä sen emännän rumia taideteoksia. Luuli varmaan olevansa tyyliin joku Miina Äkkijyrkkä taideteoksineen. Rumia epämääräisiä suttuja.
Hanna on kaunis. Kauniimpi kuin mikään talo.
Upeita kartanoita Pirkanmaalla!
Niin sitä taas Maikkarilla näytetään ja esitellään, kuinka köyhät asustelee. 😃
Siis oikeesti. Toi eka kartanokoti on aivan upea. Mut nää tuomarit arvostaa vaan ultramodernia marmorikotia, jossa on tyyliin yks taulu ja tuoli. Todella ennalta arvattavissa noiden mielipiteet. Tässähän haetaan kauneinta kotia, ei jotain rakennustekniikoita.
Vaikka mulla olisi kuinka hieno koti ja ympäristö, en esittelisi sitä telkkarissa ikinä.Täyttä porvarien paskaa koko ohjelma. Mukana MTV.😚
Ensimmäinen koti on ihana. Minun unelmakoti. Toinen on ihan kiva. Vähän tylsä tosin.
Olikohan tosiaan tuomarikolmikko ennen edes käynyt Kontulassa saatikka tuollaisessa vanhassa parhaat päivänsä nähneessä kerrostalossa? Itselläni on vieläkin kavereita eri yhteiskunta luokista ja kodit sen mukaiset. Noille toi saattoi olla jotain ihan uutta mennä edes hissiin😂