Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut vauvapalstalta?

Vierailija
24.06.2024 |

-Sain tietää, että Notre Dame palaa

-Olen oppinut ilmausten merkityksiä, kuten incel ja ap.

-Olen kyllä muistaakseni oppinut jotain nippelitietoakin, mutten nyt muista yhtään.

-Olen myös oppinut, että moni ei osaa esim. yhdyssanoja

-Moni on masentunut

-Meitä todella on moneen junaan.

Entä te?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä on tässä maassa valtava lössi oleskelijoita, joiden mielestä yhteiskunnan velvollisuus on tukea kotona makaamista.

Vierailija
2/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin suomalaisia fiksuina mutta tämä palsta avasi silmäni. Järkyttävän tyhmiä ihmisiä onkin olemassa. Ja miten paljon maassa on mt-potilaita. Ilman palstaa en olisi tiennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että keltaista lunta ei kannata välttämättä syödä.

Vierailija
4/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että meillä on tässä maassa valtava lössi oleskelijoita, joiden mielestä yhteiskunnan velvollisuus on tukea kotona makaamista.

Olin myös yllättynyt tukien leikkausta vastaan huutavien määrää. Tosin osa niistä on varmasti osoitettu ainoastaan hallitusta vastaan🤔 vai onko niin että 90% palstalaisista elää tuilla? 

Vierailija
5/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin suihkutiloissa kyykkyvatkaaminen on sopimatonta.

Vierailija
6/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että ihmiset jotka tänne kirjoittelevat, ovat aika tietämättömiä ja hyvin kapea näköalaisia. Kaikki on musta-valkoista, jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan, tyyppistä kirjoittelua.

Toivon avoimesti sotaa ja sodan kauheuksia kotimaahamme, koska nykynuorisolla on arvomaailma vääristynyt niin pahasti, että sen voi korjata vain sodan tuomat kauhut ja kauheudet. Sen jälkeen olisi taas ihmisten arvomaailma muutamaksi kymeneksi vuodeksi saatu raiteilleen ja osattaisiin arvostaa niitä oikeasti tärkeitä asioita.

- Rautaa rajalle Ry.

Vierailija
7/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin myös yllättynyt tukien leikkausta vastaan huutavien määrää. Tosin osa niistä on varmasti osoitettu ainoastaan hallitusta vastaan🤔 vai onko niin että 90% palstalaisista elää tuilla? 

Mulla on Kela Gold.

Vierailija
8/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moninainen on ihmiselämän kirjo.

Vierailija
9/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin suomalaisia fiksuina mutta tämä palsta avasi silmäni. Järkyttävän tyhmiä ihmisiä onkin olemassa. Ja miten paljon maassa on mt-potilaita. Ilman palstaa en olisi tiennyt. 

Nieletkö?

Vierailija
10/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mt-palveluita pitäisi lisätä ja niihin pitäisi panostaa kunnolla.

Vierailija
11/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon persoonallisuushäiriöisten käyttäytymisestä. Nyt se ei itseasiassa ole enää kovin mielenkiintoista koska toistavat niin paljon samoja kaavoja, mutta työelämää koskien hyöty on ollut todella suurta joten onhan tästä hyötyäkin ollut, lisäksi pari kertaa olen saanut käytännön ongelmaan apua 

Vierailija
12/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistetaan ketjuja ja yksittäisiä viestejä, vaikka olisivat asiallisia ja asiapitoisia. Vain siksi, että mielipide tai agenda on "väärä". Ja jos poistaminen tapahtuu "ilmoitusten" perusteella, niin mahdollisesti pienellä aktiivisella klikillä on mahdollisuus manipuloida sisältö mieleisekseen ja rummuttaa omaa näkemystään ainoana oikeana ilman, että perusteltuihin vasta-argumentteihin joutuisivat vastaamaan.

Lopputuloksena yhden äänen torvi. Ja poliittiselta kannalta se ainakin on täällä selvä. Vain yksi puolue sallitaan vihapuheen kohteeksi. Kannattajineen.

Läpinäkyvää.

Vierailija
13/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheet ja epätotuudet vie ihmistä kuin litran mittaa. Varsinkin tuo palstan trolli uskoo kovasti omiin kuvitelmiinsa eikä oikein erota totuutta kuvitelmistaan. Kun trollilla on jokin vaikutelma, trolli uskoo asioiden ja maailman olevan niin. Menisi ulos! 

Vierailija
14/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että ei täällä mitään todellista ole. Ei ihmiset oikeesti voi olla niin tyhmiä. En luokittele itseänikään maailman älykkäimmäksi, mutta jopa keskikoulupohjalta ja ehkä iältäni "vanhana" en voi käsittää nuorten tietämättömyyttä kun olen näitä juttuja täällä lukenut.

Ainoa vaihtoehto on, että täällä puhutaan mitä sattuu, ei todellisessa elämässä yhteiskunta voi toimia, jos ihmisten ymmärtämättömyys on sillä tasolla kuin näissä keskusteluissa.

Kulutankin tätä palstaa viihteenäni, hämmästelemättä mitään, vaan otan kaiken huumorilla.

Vierailija
15/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra tuotteet sopivat hinnaltaan köyhille ja kilttimies ei naista saa.

Vierailija
16/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että foorumin linja on sama kuin Hesarin. Sensuroidaan kaikki. Ei sensuroida, jos keskustelu etenee TOIVOTULLA TAVALLA eli myötäilee yleisesti hyväksyttyä linjaa. Silloin se on kaupallistettavissa ja riskitön. Kaiken voi varastaa laillisesti ja mistään ei joudu korvausvastuuseen! Se on SANOMAN LINJA. Sillä tehhää rahhaa.

Vierailija
17/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut sen, kunka tavattoman tyhmiä jotkut kommentoivat ovat, esimerkkinä kuvakirjoituksen käyttäminen.

Vierailija
18/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että suomalaiset miehet vihaavat naisia ja haluavat vain käyttää heitä hyväkseen. Että miehillä ei ole alkeellisintakaan moraalia. 

Onneksi täällä ns. oikean elämän puolella tunnen paljon hyviä miehiä, jotta mieli ei pääse vääristymään. 

Vierailija
19/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin sen että yliksen incelit valtasivat tämän palstan ja nyt tämä on pelkkää paskaa.

Vierailija
20/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että B-klusterin draamahäiriöisten spektrumin ihmisiä on paljon. Se on hälyttävää älyllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme