Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten toimit jos epäkiinostava mies laittaa viestiä?

Vierailija
03.09.2024 |

Ajatellaan, että viesti on kaikinpuolin ok, mutta mies ei vain kiinosta sinua. Kuinka toimit? Kuvitteelinen tilanne treffaillessa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

61: ei ole velvollisuutta, mutta hyviin tapoihin se kuuluu.

Jos sinä teet vain absoluuttisen minimin eli velvollisuutesi, niin se on sinun asiasi. Minä haluan kohdella muita ihmisiä paremmin ja noudatan hyviä tapoja.

Vierailija
82/84 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ensin kokeillut vain olla vastaamatta mutta jos on toistunut niin olen laittanut eston.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan tekstarin tai Whatsapp-viestin ja se on joku puolituttu, josta en kumminkaan ole kiinnostunut, vastaisin varmasti ystävällisesti mutta en rohkaisisi jatkamaan. Harvoin kukaan kysyy sillä tavalla suoraan, että voisi vastata "et kiinnosta minua", joten sen joutuu ilmaisemaan eri tavalla, vaikkapa sanomaan että pahoittelut, mutta nyt ei sovi.

Sitten taas jos joku ventovieras laittaa yksityisviestiä Facebookissa, en vastaa vaan poistan tai blokkaan. Kun hyväksyy siellä keskustelun, se tarkoittaa, että yhteys avautuu ja toinen pääsee käsiksi tietoihisi ja voi viestitellä vapaammin. Tilini on yksityinen enkä hyväksy edes kaveriksi Facebookissa muita kuin oikeasti tuttuja, joten en taatusti vastaa mitään ventovieraille, joista monet ovat nykyään huijareita. Voi siinä mennä ohi joku oikeakin ihminen, mutta en usko, että satunnainen ventovieras, joka reagoi pelkästään kuvaani, olisi mitenkään todellinen mahdollisuus.

Vierailija
84/84 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin tinderissä niin sinnehän tuli joka päivä noin 20 moikkaa ja huomenta.

Sitten oli muutama mielenkiintoinen joiden kanssa jatkoin juttua, eräs pilapiirtäjä, yksi muusikko, tutuntuttu ja herttainen suurperheen isä, muutama erittäin komea.

Ja päivittäin tuli uusia kiinnostavia. Hauskaa aikaa oli. Oli käytävä töissä ja harrastuksissa, en tietenkään kaikkien kanssa kirjoitellut ja tapasin vain pari kertaa viikossa jonkun eli aniharvan. Ei kaikkia voi tavata. 

Viimein löytyi sooiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän