Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten toimit jos epäkiinostava mies laittaa viestiä?

Vierailija
03.09.2024 |

Ajatellaan, että viesti on kaikinpuolin ok, mutta mies ei vain kiinosta sinua. Kuinka toimit? Kuvitteelinen tilanne treffaillessa.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä viestiä laittaa. Toki vastaisin jotain jos mies laittaisi ihan asiallisen viestin.

Vierailija
42/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään.

N23

Itse en jätä koskaan vastaamatta, koska se on tylyä ja huonokäytöksistä.

N23 myös

Varmaan kiva olla tollainen tossukka jolla ei ole mitään omanarvontuntoa.

Oliko tämä naisten tapa voimaantua? Jättää vastaamatta?

Ei ole mitään velvollisuutta vastata. Et sinäkään vastaa, jos saat romanttisen viestin homomieheltä. Haluat vain, että homo jättää sinut rauhaan. Tiedät itsekin, että vastaaminen johtaa siihen, että se homo saattaa vastata takaisin uudestaan ja uudestaan. 

Selvisi sekin, ettet ole ihan täysjärkinen, kun oletat tietäväsi miten muut toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kuvitteellinen tilanne. Eipä ole miehiltä viestejä tullut.

Vierailija
44/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tutun miehen jouduin blokkaamaan, kun ei ymmärtänyt edes rautalangasta vääntäen lopettamaan vaikka tiesi mun olevan parisuhteessa. Joskus mut on kans etsitty nimen perusteella Facebookista, en oo tällaisille viestittelijöille vastannut. 

Vierailija
45/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tuntematon stalkkeri niin en vastais. Jos olen käynyt treffeillä enkä halua tavata uudelleen, niin kerron sen.

Vierailija
46/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on tuntematon stalkkeri niin en vastais. Jos olen käynyt treffeillä enkä halua tavata uudelleen, niin kerron sen.

Mistä tunnistat sä stalkkerin?

Vierailija
47/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa on joskus se ongelma, että vaikka heille vastaisi kohteliaasti, niin ei osata ottaa pakkeja vastaan. Alkaan mankuminen, haukkuminen ja h*uorittelu. Eli en ihmettele vaikka joku jättäisi kokonaan vastaamatta, kun ei voi tietää miten mies pakkeihin reagoi.

Vierailija
48/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen seuraa sisimpiä halujaan, pyrkimyksiään ja ajatuksiaan, ihminen saapuu ennen pitkää elämänsä ulkoisten olosuhteiden hedelmien ja täyttymyksen luo. Ihminen ei joudu kadotukseen tai hirttoköyden jatkeeksi kohtalon tai olosuhteiden ylivallan vuoksi vaan siksi että hän on seurannut alhaisia halujaan ja syntisiä viettejään. Olosuhteet eivät määritä ihmistä vaan paljastavat tälle hänen todellisen luonteensa. Ihminen on ajatustensa hallitsijana itsensä luoja sekä ympäristönsä muokkaaja. Ihminen ei vedä puoleensa sitä mitä hän haluaa vaan sitä mitä hän on.

Vierailija
49/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan omat tuntemukseni ja mahdolliset epäilyni sivuun ja annan toisen mahdollisuuden. Voihan se olla, että joku muu tekijä sai miehen olemaan epäkiinnostava (vaikka jännitys)

Muutenkin voihan sitä sitten jatkaa tutustumista vaikka kaveri- tai tuttavapohjalta, ei sen niin vakavaa tarvi olla, että heti ensitapaamisella pitäisi saada hääkelloja soimaan oman pään sisällä. Tai vähintään nähdä yhteisen parisuhteen.

Vierailija
50/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään.

N23

N23 myös

Ei ole mitään velvollisuutta vastata. Et sinäkään vastaa, jos saat romanttisen viestin homomieheltä. Haluat vain, että homo jättää sinut rauhaan. Tiedät itsekin, että vastaaminen johtaa siihen, että se homo saattaa vastata takaisin uudestaan ja uudestaan. 

Selvisi sekin, ettet ole ihan täysjärkinen, kun

No kerropa mitä vastaat, kun saat 42-vuotiaalta mieheltä kyrvänkuvan ja treffikutsun saunaan? Mies on jo viikon ajan lähetellyt sinulle viestejä ja kutsuu sinua kullaksi. Vastaa rehellisesti. 

Vierailija
51/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan omat tuntemukseni ja mahdolliset epäilyni sivuun ja annan toisen mahdollisuuden. Voihan se olla, että joku muu tekijä sai miehen olemaan epäkiinnostava (vaikka jännitys)

Muutenkin voihan sitä sitten jatkaa tutustumista vaikka kaveri- tai tuttavapohjalta, ei sen niin vakavaa tarvi olla, että heti ensitapaamisella pitäisi saada hääkelloja soimaan oman pään sisällä. Tai vähintään nähdä yhteisen parisuhteen.

Terveisin aloittaja, tai joku muu mies. Oletko täysin vajaa, jos kuvittelet hetkeäkään tuon menevän läpi? 

Vierailija
52/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa siitä etten tunne sitä, enkä ole esim puhunut sen kanssa kunnolla koskaan. Opiskelukaveri eri luokalta, tuntematon mies harrastuksesta (opettaja) ja ent työkaveri on esim mulle alkaneet viestitellä tuntematta ollenkaan. Ja osa myös seurasi etc. Tämä on tosin vaan mun kokemus. Jos olisin käynyt vaikka treffeillä eikä vaan kiinnostaisi mies niin antaisin ne pakit kyllä nätisti.

Vierailija
53/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa

Vierailija
54/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään.

N23

N23 myös

Ihan näin ohiksena, mutta itse olen vastannut kohteliaasti sekä homomiehille että itseäni ei niin kiinnostaville naisille. Perus käytöstapoja vain kiitos

Vierailija
55/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään.

N23

N23 myös

Ei velvollisuutta, mutta hyvien tapojen mukaista se on. Ymmärrän tuon, että osa saattaa jäädä jankuttamaan, mutta niin saattaa tapahtua vaikkei vastaakaan.

Kieltäydy kerran kohteliaasti, kuten hyvät tavat edellyttävät. Sen jälkeen tuleviin ruinausviesteihin ei tarvitse vastata.

Vierailija
56/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkeri = tuntematon, joka selvittää yhteystietosi ja laittaa viestiä

Vierailija
57/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs (ulkom.)tuttu, joka on alkanut laittamaan joka viestin perään sanat "my dear"...olen vastannut viesteihin muodossa "my friend". Ei luulisi jäävän epäselväksi.

Vierailija
58/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempaakin tekemistä kuin vastailla jokaiselle nigerialaiselle prinssille tai ahmedmohammetille. En siis vastaa. 

Vierailija
59/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään.

N23

N23 myös

Selvisi sekin, ettet ole ihan täysjärkinen, kun

Jokainen jolla on vähänkään elämänkokemusta tietää, että epätoivotuista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana. 

Vierailija
60/84 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin aloittaja, tai joku muu mies. Oletko täysin vajaa, jos kuvittelet hetkeäkään tuon menevän läpi? 

sinulla taitaa olla paha olo itsesi kanssa? Oletko ajatellut käydä tk:ssa psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa juttelemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi