Nainen miten toimit jos epäkiinostava mies laittaa viestiä?
Ajatellaan, että viesti on kaikinpuolin ok, mutta mies ei vain kiinosta sinua. Kuinka toimit? Kuvitteelinen tilanne treffaillessa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Otan selvää tyypistä ja laitan estoon. Kellään ei ole syytä kuvitella mun olevan saatavilla, koska olen jo parisuhteessa.
(Selvitän tyypin taustoja siltä varalta että tarvitsen poliisia hänen kuriin laittamiseensa.)
Mies(?)parka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
Itse en jätä koskaan vastaamatta, koska se on tylyä ja huonokäytöksistä.
N23 myös
Varmaan kiva olla tollainen tossukka jolla ei ole mitään omanarvontuntoa.
Tähän mennessä ketjuun vastannut varmaan yksi oikea nainen. Kaikki muut miehiä, jotka esiintyvät naisena.
Siis kuka mies ja missä? Mulla on esim Messengerissä viestejä ihan uppo-oudoilta miehiltä eikä todellakaan mitään velvollisuutta vastata mitään
En halua loukata, joten en vastaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka mies ja missä? Mulla on esim Messengerissä viestejä ihan uppo-oudoilta miehiltä eikä todellakaan mitään velvollisuutta vastata mitään
Ne on joko botteja tai nigerialaisia prinssejä. Ei todellakaan kannata vastata.
Vastaan kohteliaasti jotain niitä näitä, yleensä viestissä on jotain keksimällä keksittyä asiaa ja siihen vastaan. Mutta en ilkeästi koskaan, mun ei onneksi tartte ilkeillä kenellekään.
Minä ärsyynnyn heti ja olen jostain syystä todella tyly tuollaisia miehiä kohtaan? Teen heti selväksi etten halua saada minkäänlaista huomiota sellaisilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
N23 myös
Oliko tämä naisten tapa voimaantua? Jättää vastaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
N23 myös
TÄH? Ne samat tyypit saattavat tulla vastaan vaikka millä elämän alueella. "Tossukkamaisuuteni" ansiosta olen saanut muun muassa ilmaisen muuton ja parvekelasien asennuksen, kun eräille multa herttaiset pakit saaneille oli jäänyt minusta niin hyvä kuva:D
Miten joku, jolle en ole antanut numeroani, viestittelisi minulle ja mistä tietäisi numeroni? Olisi kyllä outoa, jos joku olisi selvittänyt puhelinnumeroni ja lähettäisi viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä ketjuun vastannut varmaan yksi oikea nainen. Kaikki muut miehiä, jotka esiintyvät naisena.
Arvasit oikein, se olin minä!
Vierailija kirjoitti:
Miten joku, jolle en ole antanut numeroani, viestittelisi minulle ja mistä tietäisi numeroni? Olisi kyllä outoa, jos joku olisi selvittänyt puhelinnumeroni ja lähettäisi viestiä.
Tässä hyvä esimerkki naisen logiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
N23 myös
Ei ole mitään velvollisuutta vastata. Et sinäkään vastaa, jos saat romanttisen viestin homomieheltä. Haluat vain, että homo jättää sinut rauhaan. Tiedät itsekin, että vastaaminen johtaa siihen, että se homo saattaa vastata takaisin uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
N23 myös
En mä sitä voimaantuakseni tee. Ei vaan kiinnosta viestiä jollekin nobodylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
N23 myös
TÄH? Ne samat tyypit saattavat tulla vastaan vaikka millä elämän alueella. "Tossukkamaisuuteni" ansiosta olen saanut muun muassa ilmaisen muuton ja parvekelasien asennuksen, kun eräille multa herttaiset pakit saaneille oli jäänyt minusta niin hyvä kuva:D
Et ole, olet mies. Muistan ihan hyvin, kun pari viikkoa sitten kerroit vastaavanlaisessa langassa auttaneesi naista muutossa ja asentaneesi ilmaiseksi naisen parvekelasit. Tämä johtui siitä, että halusit suhteeseen sen naisen kanssa, mutta naista ei kiinnostanutkaan.
Melko suoraa vttuilua se on ollut mutta ei ne tunnu tajuavan.