Nainen miten toimit jos epäkiinostava mies laittaa viestiä?
Ajatellaan, että viesti on kaikinpuolin ok, mutta mies ei vain kiinosta sinua. Kuinka toimit? Kuvitteelinen tilanne treffaillessa.
Kommentit (84)
Syytän ahdistelijaksi, pedariksi ja r4iskaajaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan omat tuntemukseni ja mahdolliset epäilyni sivuun ja annan toisen mahdollisuuden. Voihan se olla, että joku muu tekijä sai miehen olemaan epäkiinnostava (vaikka jännitys)
Muutenkin voihan sitä sitten jatkaa tutustumista vaikka kaveri- tai tuttavapohjalta, ei sen niin vakavaa tarvi olla, että heti ensitapaamisella pitäisi saada hääkelloja soimaan oman pään sisällä. Tai vähintään nähdä yhteisen parisuhteen.
Terveisin aloittaja, tai joku muu mies. Oletko täysin vajaa, jos kuvittelet hetkeäkään tuon menevän läpi?
sinulla taitaa olla paha olo itsesi kanssa? Oletko ajatellut käydä tk:ssa psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa juttelemassa?
Tyypillisesti valheesta kiinni jäätyään ihminen syyttää muita. Sinua harmittaa, kun kömpelö vedätyksesi ei uppoa ja yrität kääntää asian toisen ongelmaksi.
En osaa kuvitella tuollaista tilannetta, ei ole koskaan kukaan viestinyt sillä lailla. Tuleeko tällaisia kiinnostuksen osoituksia monille siis ihan vaivaksi asti?! Millaisissa tilanteissa?
N44
Todellinen taiteilija ei näe missään rumuutta, hän näkee pelkkää kauneutta. Muiden mielestä vastenmieliset asiat täyttävät hänen mielestään tarpeellisen paikkansa luonnossa ja ne näyttävät hänen kuvissaan kauniilta.
Ihmiset murehtivat, surevat ja taistelevat koska heiltä puuttuu tämä mittasuhteiden taju, eivätkä he näe asioita oikeassa suhteessa toisiinsa verrattuina. Heidän hämmennystään eivät aiheuta asiat itsessään vaan mielipiteet, itse luodut varjot, egoistisen painajaisen epätodelliset luomukset. Hengellisten mittasuhteiden taju luo tervejärkisyyttä. Se luo puolueettomuutta ja oikeudenmukaisuutta ja paljastaa maailmankaikkeuden virheettömässä harmoniassaan.
Vastaan mahdollisimman kauniisti, että olen otettu, mutta en ole kiinnostunut tapaamaan. Jos yhteydenotto ei sisällä mitään kysymystä treffeille tms. niin sitten vastaan lyhyesti aiheeseen. Hankalaa jos juttu vain jatkuu ja jatkuu.
Olen itse ottanut yhteyttä kiinnostavaan naiseen, ja aika pian kysyin treffeille, koska muuten se jutustelu olisi jatkunut ikuisesti. Hän ilmoitti että kaverina mielellään tapaa, mutta itse en ollut kaverimielellä liikenteessä, joten toivotimme sitten vain hyvät jatkot. Huomasin siinä että ei ne pakit nyt maailmaani kaataneet, vaikka olen itse kantanut huolta ja stressannut pakkien antamista.
"Selvitän tyypin taustoja siltä varalta että tarvitsen poliisia hänen kuriin laittamiseensa."
Sinä siis katsot itselläsi olevan tässä ja nyt oikeus todelliseen ja konkreettiseen stalkkaamiseen sillä tekosyyllä, että epäilet miehen ehkä mahdollisesti aikovan myöhemmin stalkata sinua.
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella tuollaista tilannetta, ei ole koskaan kukaan viestinyt sillä lailla. Tuleeko tällaisia kiinnostuksen osoituksia monille siis ihan vaivaksi asti?! Millaisissa tilanteissa?
N44
Eipä ole tullut.
N
Ei ne koskaan ehdota mitään suoraan, joten ei niihin yhteydenottoihin voi vastata mitään selkeää eikä kieltäytyä. Ei ole suoraa kysymystä eikä ehdotusta. Olen sitten blokannut nämä kun en jaksa tuollaista ihme pelleilyä. Tuttuja ja puolituttuja ovat kaikki olleet.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kanssa on joskus se ongelma, että vaikka heille vastaisi kohteliaasti, niin ei osata ottaa pakkeja vastaan. Alkaan mankuminen, haukkuminen ja h*uorittelu. Eli en ihmettele vaikka joku jättäisi kokonaan vastaamatta, kun ei voi tietää miten mies pakkeihin reagoi.
Ymmärrän, mutta se on silti tylyä meitä asiallisia miehiä kohtaan. Nuo huorittelijat ovat uskoakseni pieni vähemmistö miehistä. Jättämällä vastaamatta kyynistätte sen asiallisen enemmistön.
No, kai se on väistämätöntä, että joku kyynistyy. Yritän aina ajatella, ettei se nainen varmaankaan halveksu minua, mutta silti vastaamattomuus saa aina tuntemaan itsensä mitättömäksi. En tiedä kuinka kauan kestän tätä enää.
Asialliset pakit olisi ok. Silloin tuntuisi että ainakin nainen kohtelee minua kuin ihmistä. Kiittäisin vain vastauksesta ja jättäisin rauhaan.
No kerropa mitä vastaat, kun saat 42-vuotiaalta mieheltä kyrvänkuvan ja treffikutsun saunaan? Mies on jo viikon ajan lähetellyt sinulle viestejä ja kutsuu sinua kullaksi. Vastaa rehellisesti.
Luitko aloituksen? Siinä sanottiin että itse viesti on kaikinpuolin ok, vain itse mies ei kiinnosta.
Onko tuo sinun käsityksesi viestistä, joka on kaikinpuolin ok?
absurdi ajatus, joka yrittää päästä treffeille, niin sen verran pitää olla munaa että edes soittaa. En vastaisi mitään viestiin.
Ei-toivottuun puheluun vastaan olevani erittäin kiireinen. Jos yhteydenotto perustuu täysin yksipuoliseen kiinnostukseen ja joku täräyttää kylmiltään halunsa päästä treffeille, on minimaalinen mahdollisuus että toinen osapuoli on innoissaan.
Olisi hyvä idea tehdä kevyesti tuttavuutta ensin. Mutta eihän nykynuoret tajua tämmösestä yhtään mitään.
Aika harvoin on näitä sattunut. Alle kaksikymppisenä sain ns. kohteliaan kepillä jäätä koettelevan tekstarin isäni ikäiseltä sinkkumieheltä. Mietin pitkään, kuinka vastaisin, etten loukkaa mutten myöskään rohkaise. En ollut todellakaan kiinnostunut ja tällä miehellä oli taipumusta alkaa "jahtaamaan" nuoria tyttöjä, jos siihen antoi yhtään tilaisuutta. En vastannut viestiin mitään ja välttelin tätä ihmistä kohdatessa seuraavina kertoina, mutta hän loukkaantui silti.
Aikuisiällä olen ennemminkin itse laittanut kiinnostaville miehille viestiä ja tullut torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
Itse en jätä koskaan vastaamatta, koska se on tylyä ja huonokäytöksistä.
N23 myös
Varmaan kiva olla tollainen tossukka jolla ei ole mitään omanarvontuntoa.
TÄH? Ne samat tyypit saattavat tulla vastaan vaikka millä elämän alueella. "Tossukkamaisuuteni" ansiosta olen saanut muun muassa ilmaisen muuton ja parvekelasien asennuksen, kun eräille multa herttaiset pakit saaneille oli jäänyt minusta niin hyvä kuva:D
Monelle miehelle herttaiset pakit on jo melkein treffit, eli positiivinen kokemus. Odotukset on monella niin matalalla jo. Itsekin sain pakit ihanalta naiselta josta tiesin, ettei ole mitään mahdollisuuksia, mutta olin lopputulokseen lähes tyytyväinen, koska a) olin uskaltanut kysyä b) hän vastasi ihan asiallisen mukavasti. Luonnollisesti jätin hänet rauhaan tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
absurdi ajatus, joka yrittää päästä treffeille, niin sen verran pitää olla munaa että edes soittaa. En vastaisi mitään viestiin.
Ei-toivottuun puheluun vastaan olevani erittäin kiireinen. Jos yhteydenotto perustuu täysin yksipuoliseen kiinnostukseen ja joku täräyttää kylmiltään halunsa päästä treffeille, on minimaalinen mahdollisuus että toinen osapuoli on innoissaan.
Olisi hyvä idea tehdä kevyesti tuttavuutta ensin. Mutta eihän nykynuoret tajua tämmösestä yhtään mitään.
Tässä on jonkinlainen sukupolviero. Alle 30-vuotiaat eivät tunnu vastaavan puheluihin juuri lainkaan, varsinkaan jos eivät tiedä kuka soittaa. Olen tämän huomannut, kun olen seurannut vähän nuorempien kollegoiden touhuja. Viesti saattaa siis olla ainoa keino saada ylipäätään yhteys naiseen.
Oma tapa näin nelikymppisenä miehenä on aina ollut soittaa. Minusta se osoittaa naiselle, että on jonkinlaista munaa, kun asettaa itsensä sillä tavalla alttiiksi pakeille ja toisaalta äänestä pystyy kuulemaan, onko nainen ilahtunut soitosta vai ei. Minun sukupolven naisten kanssa tämä on toiminut, mutta nuorempien kanssa ei välttämättä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jonkinlainen sukupolviero. Alle 30-vuotiaat eivät tunnu vastaavan puheluihin juuri lainkaan, varsinkaan jos eivät tiedä kuka soittaa. Olen tämän huomannut, kun olen seurannut vähän nuorempien kollegoiden touhuja. Viesti saattaa siis olla ainoa keino saada ylipäätään yhteys naiseen.
Oma tapa näin nelikymppisenä miehenä on aina ollut soittaa. Mi
Mutta eipä toivon mukaan nelikymppisenä miehenä tarvitse parikymppisille tytöille soitellakaan, tai viestitellä sen enempää. Yli 30-vuotiaat saattavat vastatakin.
Olen samaa mieltä tuosta, että on ilahduttavaa ja rohkeaa, jos mies soittaa rehdisti ja ystävällisesti. Mieleeni muistui eräs mies, joka soitti aikoinaan, ja vaikka en ollutkaan hänestä kiinnostunut, niin oli ihan mukava jutella ja soiteltiin useampia kertoja. Mutta se loppui siihen, kun hän kerran soitti juovuksissa ja pyysi rahaa lainaan. Se oli niin vastenmielinen puhelu, että sanoin, ettei soita enää. Kun soitti vielä kerran selvinpäin sen jälkeen, otin anteeksipyynnön ystävällisesti vastaan ja pyysin uudestaan ettei soittaisi enää, enkä ole sen koommin hänestä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
Tiesitkö että on epäkohteliasta jättää vastaamatta. Minä olen 8/10 tason mies ja minulle kyllä varmasti vastaisit, jos et niin olet tyhmä.
M31
Tiesitkö, että on epäkohteliasta ahdistella viestein naisia joita ei kiinnosta. Jos olisit minkään tason mies tajuisit asian, mutta itse olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka mies ja missä? Mulla on esim Messengerissä viestejä ihan uppo-oudoilta miehiltä eikä todellakaan mitään velvollisuutta vastata mitään
Ne on joko botteja tai nigerialaisia prinssejä. Ei todellakaan kannata vastata.
No ei ainakaan omalla kohdalla ole kaikki olleet. Kyllä ne on facen sinkkuryhmissä vastaan tulleita oikeita ihmisiä. En ole kuitenkaan mihinkään noista ryhmistä laittanut seuranhakuilmoitusta enkä ole missään ilmaissut hakevani seuraa. Mä olen noissa ryhmissä ajankuluksi ja osallistun yleisiin keskusteluihin. Sieltä sitten jotkut mut bonganneet ja laittaneet viestiä. En vastaa koska ei koskaan tiedä mikä sekopää siellä on vastassa ja mitä paskaa saa takaisin niskaan jos kohteliaasti sanoo ei kiitos. Tästäkin on nimittäin kokemusta. Joten parempi jättää vastaamatta.
"Hyvät tavat edellyttävät." Eivät todellakaan edellytä. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta vastata toisten jorinoihin. Mikään ei "edellytä" sellaista.