Nainen miten toimit jos epäkiinostava mies laittaa viestiä?
Ajatellaan, että viesti on kaikinpuolin ok, mutta mies ei vain kiinosta sinua. Kuinka toimit? Kuvitteelinen tilanne treffaillessa.
Kommentit (84)
Mul on salainen numero niin ei voi 🤪
Vastaan että ei kiitos. Jos jankuttaa niin blokkaan.
jos ei olla aiemmin tavattu, en varmaan vastais ollenkaan
Olen laittanut monet kerrat ihan rehellisesti viestiä ettei kiinnosta.
Ei tarvi kuvitella, kun on tapahtunut itselle. Vastasin miehelle lyhyesti ja ymmärrettävästi, etten ole kiinnostunut. Ja kun mies laittoi silti uuden viestin, jaaritellen edelleen omista tunteistaan, en enää vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
Tiesitkö että on epäkohteliasta jättää vastaamatta. Minä olen 8/10 tason mies ja minulle kyllä varmasti vastaisit, jos et niin olet tyhmä.
M31
Käyn panemassa. Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät. Mies voi paljastua vaikka varakkaaksi.
N24
Vastaus riippuu ihan miehen lähettämästä viestistä.
Saatan jotain jutella, ja yrittää samalla jotenkin sievästi sanoa ettei kiinnosta. Sitten kun näille ei vinkistä mene perille, niin jätän välillä huomiotta. Esim. tänäänkin oli tullut joku huomenta-viesti.
Ja toiselta jotain mongerrusta jota en ymmärtänyt.
Mulle näitä tulee yhdessä sinkkuryhmässä.
Otan selvää tyypistä ja laitan estoon. Kellään ei ole syytä kuvitella mun olevan saatavilla, koska olen jo parisuhteessa.
(Selvitän tyypin taustoja siltä varalta että tarvitsen poliisia hänen kuriin laittamiseensa.)
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
Itse en jätä koskaan vastaamatta, koska se on tylyä ja huonokäytöksistä.
N23 myös
Jos on hyvännäköinen, niin saattaahan siihen ryönainen kerran tarpeensa käydä tekemässä. Sitten blokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
Tiesitkö että on epäkohteliasta jättää vastaamatta. Minä olen 8/10 tason mies ja minulle kyllä varmasti vastaisit, jos et niin olet tyhmä.
M31
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
M31
Tämän blokkaisin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
N23
M31
Vai että ihan tyhmä 😂.
Vierailija kirjoitti:
Dickpickejä kun laittaa niin naisilla tortut kostuu ja alkaa kiinnostelemaan.
Siinä taas mies esittelee naistuntemustaan. Voi voi.
En vastaa mitään.
N23