Ihmisillä järkyttävät määrät eli ihonhoitotuotteita
Käytän itse ihonhoitoon erisanin perusvoidetta. En omista päivävoidetta, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, seerumeita, jne jne. Joillain näkee uskomattomat määrät eri purkkeja, tuubeja ja purnukoita. Mielestäni todella vähällä pärjää. Uskon että mainokset ovat suurin syy siihen miksi ihmiset LUULEVAT tarvitsevansa näitä kaikkia
Kommentit (103)
Selvennätkö vielä, miten muiden ihonhoitotuotteet häiritsevät juuri sun elämää?
Kai tajuat, että ihmisillä on erilainen iho? Ja esimerkiksi retinolilla on vaikutuksia joita jostain perusvoiteesta ei todellakaan saa.
Elämä jonkun erisanin perusvoiteen kanssa olisi ihan hiton ankeaa. Ihonhoitotuotteet tuo paljon iloa elämään ja niillä saa ihan uskomattoman kauniin ja kuulaan ihon.
Humektanilla pesen kasvoni ja rasvaan myös. Muuta en tarvitse.
Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin.
Joskus työssä ollessani kävin kuuden viikon välein kampaajalla. Samalla minulle myytiin noita naiselle välttämättömiä hiustenhoitotuotteita ja ihorasvoja. Siinä meni muuten markka ja euro poikineen. Vitaliksella ja Nivealla pärjään hyvin. Erisan on kanssa hyvä!
Mulla on seerumeita eri tarkoituksiin. Todellakin huomaa eron, jotkut niistä ovat tehokkaita aineita. Silmänympärysvoiteet ja muut tietylle osalle tarkoitetut tuotteet ovat pieniä pakkauksia ja en koe että niitä tarvitsee erikseen ostaa, vaan valita edullinen kosteuttava tuote joka käy silmänympärykselle. Toki jos olisi paljon rahaa niin hoitaisin eri lailla, ei ole humpuukia että silmänympäryksessä on erilainen iho.
Vierailija kirjoitti:
Joskus työssä ollessani kävin kuuden viikon välein kampaajalla. Samalla minulle myytiin noita naiselle välttämättömiä hiustenhoitotuotteita ja ihorasvoja. Siinä meni muuten markka ja euro poikineen. Vitaliksella ja Nivealla pärjään hyvin. Erisan on kanssa hyvä!
Överihajustettuja maaöljyjohdannaisia nuo vitalikset ja niveat.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vääriä (=edullisempia) tuotteita.
Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuotteilla.
Ja kyllä, myös ihonhoitotuotteista valtaosa on ihan vaan rahastusta. Miksi miesten ihot eivät mene miksikään vaikkei niihin jatkuvasti sohita mitään seerumeita, kuorintoja ja happovoiteita?
Vierailija kirjoitti:
Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin.
Todennäköisesti sinulla on myös hyvät geenit.
Mua kyllä ärsyttää kun ihmisillä on rahaa panostaa itseensä ja mä joudun vaan tyytymään erisaniin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vääriä (=edullisempia) tuotteita.
Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuotteilla.
Ja kyllä, myös ihonhoitotuotteista valtaosa on ihan vaan rahastusta. Miksi miesten ih
Valtaosalla miehistä on epäpuhdas, ahavoitunut ja arpinen iho. Sitä miksi kauneusstandardit on niin erilaiset ja "sallii" sen miehille en tiedä mutta ei se mikään peruste ole naisille olla hoitamatta ihoaan jos siitä tykkää ja nauttii :D
Ei niitä tarvitse sen enempää kuin vaikkapa internettiäkään. Se on harrastamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, myös ihonhoitotuotteist
Valtaosalla miehistä on epäpuhdas, ahavoitunut ja arpinen iho. Sitä miksi kauneusstandardit on niin erilaiset ja "sallii" sen miehille en tiedä mutta ei se mikään peruste ole naisille olla hoitamatta ihoaan jos siitä tykkää ja nauttii :D
Unohdit mainita syvät juonteet ja veltostuneen ihon.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on 68 ja muidenkin kuin minun mielestäni erittäin freesi ja ikäistään nuoremman näköinen. Koko elämänsä hän on polttanut tupakkaa ja ottanut aurinkoa huhtikuusta elokuuhun, aina ilman aurinkorasvaa.
Ne on ne geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Överihajustettuja maaöljyjohdannaisia nuo vitalikset ja niveat.
Maaöljy sopii ainakin minulle. Ainoa öljy, joka ei tuki ihoa. Mutta tämä on yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuott
Niitä samoja on naisilla, siitä huolimatta miten paljon he iskevät elämänsä aikana tököttejä naamaansa. Ääriharva näyttää oikeasti vanhetessaan ikäistään nuoremmalta.
Niin on tullut ostettua. Tummelia 500g vaikka vähempikin olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse sen enempää kuin vaikkapa internettiäkään. Se on harrastamista
Eikä iho tarvitse sitä erisaniakaan. Ap läträä ihan turhaan voiteilla.
Olet oikeassa mainokset luovat erilaisia tarpeita ja saavat ihmiset uskomaan että tarvitsevat asioita.