Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisillä järkyttävät määrät eli ihonhoitotuotteita

Vierailija
21.08.2024 |

Käytän itse ihonhoitoon erisanin perusvoidetta. En omista päivävoidetta, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, seerumeita, jne jne. Joillain näkee uskomattomat määrät eri purkkeja, tuubeja ja purnukoita. Mielestäni todella vähällä pärjää. Uskon että mainokset ovat suurin syy siihen miksi ihmiset LUULEVAT tarvitsevansa näitä kaikkia

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa mainokset luovat erilaisia tarpeita ja saavat ihmiset uskomaan että tarvitsevat asioita. 

Vierailija
2/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennätkö vielä, miten muiden ihonhoitotuotteet häiritsevät juuri sun elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että ihmisillä on erilainen iho? Ja esimerkiksi retinolilla on vaikutuksia joita jostain perusvoiteesta ei todellakaan saa.

Vierailija
4/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jonkun erisanin perusvoiteen kanssa olisi ihan hiton ankeaa. Ihonhoitotuotteet tuo paljon iloa elämään ja niillä saa ihan uskomattoman kauniin ja kuulaan ihon. 

Vierailija
5/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humektanilla pesen kasvoni ja rasvaan myös. Muuta en tarvitse.

Vierailija
6/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin. 

Vierailija
7/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus työssä ollessani kävin kuuden viikon välein kampaajalla. Samalla minulle myytiin noita naiselle välttämättömiä hiustenhoitotuotteita ja ihorasvoja. Siinä meni muuten markka ja euro poikineen. Vitaliksella ja Nivealla pärjään hyvin. Erisan on kanssa hyvä!

Vierailija
8/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seerumeita eri tarkoituksiin. Todellakin huomaa eron, jotkut niistä ovat tehokkaita aineita. Silmänympärysvoiteet ja muut tietylle osalle tarkoitetut tuotteet ovat pieniä pakkauksia ja en koe että niitä tarvitsee erikseen ostaa, vaan valita edullinen kosteuttava tuote joka käy silmänympärykselle. Toki jos olisi paljon rahaa niin hoitaisin eri lailla, ei ole humpuukia että silmänympäryksessä on erilainen iho.

Vierailija
9/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus työssä ollessani kävin kuuden viikon välein kampaajalla. Samalla minulle myytiin noita naiselle välttämättömiä hiustenhoitotuotteita ja ihorasvoja. Siinä meni muuten markka ja euro poikineen. Vitaliksella ja Nivealla pärjään hyvin. Erisan on kanssa hyvä!

Överihajustettuja maaöljyjohdannaisia nuo vitalikset ja niveat.

Vierailija
10/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vääriä (=edullisempia) tuotteita. 

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuotteilla.

Ja kyllä, myös ihonhoitotuotteista valtaosa on ihan vaan rahastusta. Miksi miesten ihot eivät mene miksikään vaikkei niihin jatkuvasti sohita mitään seerumeita, kuorintoja ja happovoiteita?

Vierailija
11/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin. 

Todennäköisesti sinulla on myös hyvät geenit.

Vierailija
12/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ärsyttää kun ihmisillä on rahaa panostaa itseensä ja mä joudun vaan tyytymään erisaniin. Ap

Vierailija
13/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vääriä (=edullisempia) tuotteita. 

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuotteilla.

Ja kyllä, myös ihonhoitotuotteista valtaosa on ihan vaan rahastusta. Miksi miesten ih

Valtaosalla miehistä on epäpuhdas, ahavoitunut ja arpinen iho. Sitä miksi kauneusstandardit on niin erilaiset ja "sallii" sen miehille en tiedä mutta ei se mikään peruste ole naisille olla hoitamatta ihoaan jos siitä tykkää ja nauttii :D

Vierailija
14/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse sen enempää kuin vaikkapa internettiäkään. Se on harrastamista

Vierailija
15/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä, myös ihonhoitotuotteist

Valtaosalla miehistä on epäpuhdas, ahavoitunut ja arpinen iho. Sitä miksi kauneusstandardit on niin erilaiset ja "sallii" sen miehille en tiedä mutta ei se mikään peruste ole naisille olla hoitamatta ihoaan jos siitä tykkää ja nauttii :D

Unohdit mainita syvät juonteet ja veltostuneen ihon.

Vierailija
16/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on 68 ja muidenkin kuin minun mielestäni erittäin freesi ja ikäistään nuoremman näköinen. Koko elämänsä hän on polttanut tupakkaa ja ottanut aurinkoa huhtikuusta elokuuhun, aina ilman aurinkorasvaa.

Ne on ne geenit.

Vierailija
17/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Överihajustettuja maaöljyjohdannaisia nuo vitalikset ja niveat.

Maaöljy sopii ainakin minulle. Ainoa öljy, joka ei tuki ihoa. Mutta tämä on yksilöllistä.

Vierailija
18/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuott

Niitä samoja on naisilla, siitä huolimatta miten paljon he iskevät elämänsä aikana tököttejä naamaansa. Ääriharva näyttää oikeasti vanhetessaan ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
19/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on tullut ostettua.  Tummelia 500g vaikka vähempikin olisi riittänyt.

Vierailija
20/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvitse sen enempää kuin vaikkapa internettiäkään. Se on harrastamista

Eikä iho tarvitse sitä erisaniakaan. Ap läträä ihan turhaan voiteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi