Kun joku mies ns. vaihtoi tuttavapiirissäsi nuorempaan, kuinka paljon nuoremmasta naisesta oli näissä kyse?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 vuotias mies. Tunnen useita miehiä, joilla on itseään nuorempi puoliso, mutta en kyllä ainakaan ihan heti muista yhtään sellaista tuttua, jolla olisi ensin ollut samanikäinen tai vanhempi puoliso, ja hän olisi sitten vaihtanut nuorempaan.
Naiset satuilee ketjussa. Valtaosa eroista on naisen aikaansaamia ja noista tiedän useamman, jossa miehellä on paljon nuorempi uusi nainen.
Totuus sattuu?
Ei ollenkaan, mutta sinne taisi iskeä.
Vierailija kirjoitti:
16 v nuorempi. Saivat lapsen, riitoja, alkoholia, erohaluja, tottuminen, toinen lapsi.
Mäkin tiedän tällaisen pariskunnan. Mies tuli hiljattain vastaan tinderissä vaikka somessa hehkuttavat perheonneaan...
Tuttavapiirissämme miehet ovat vaihtaneet vanhempaan naiseen. Syytä en tiedä.
60-vuotta. 77-vuotias mies löysi nuoren rakkaan Menivät naimisiin vuosi sitten. Toinen lapsi tulosssa. ensimmäinen syntyi vaimon ollessa 17-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavapiirissä parikin kovalla yhteiskunnallisella statuksella olevaa miestä, jotka vaihtoivat koulutetun ja mukavanoloisen vaimon noin 20-25 vuotta nuorempaan naiseen. Vaimot olivat luonnollisesti seota järkytyksestä.
Aluksi mies on kulkenut trofeensa kanssa tyytyväisenä, mutta muutaman vuoden kuluttua on hymy hyytynyt, kun nuorikolla on täysin eri kiinnostuksen kohteet, muistot ja kaveripiiri kuin kohta kuuttakymmentä lähestyvällä miehellä. Mitä mahtavat edes puhua keskenään, jos edes yhteisiä puheenaiheita on?
Näistä tarinoista tulee aina niin hyvä mieli :).
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitten oikeassa elämässä yleistä? Vai onko vähän kuin myytti. En itse tiedä yhtään tällaista tapausta. Kaikki on vaan julkkiksia lehtien sivuilta.
Sama juttu, en tiedä minäkään.
Siihen on laskukaava.
Miehen ikä jaettuna kahdella + 7 = uuden naisen ikä
Kukaan tuttu ei ole vielä vaihtanut, yhdessä jo 28-35v.
Oma exäkin vaihtoi minut vanhempaan 30v sitten
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavapiirissä parikin kovalla yhteiskunnallisella statuksella olevaa miestä, jotka vaihtoivat koulutetun ja mukavanoloisen vaimon noin 20-25 vuotta nuorempaan naiseen. Vaimot olivat luonnollisesti seota järkytyksestä.
Aluksi mies on kulkenut trofeensa kanssa tyytyväisenä, mutta muutaman vuoden kuluttua on hymy hyytynyt, kun nuorikolla on täysin eri kiinnostuksen kohteet, muistot ja kaveripiiri kuin kohta kuuttakymmentä lähestyvällä miehellä. Mitä mahtavat edes puhua keskenään, jos edes yhteisiä puheenaiheita on?
Tällaiset on mun mielestä erikoisia kommentteja. Onko sun puheenaiheet pääasiassa vanhojen aikojen muistelua, ja kaikki kaverit myös tasan saman ikäisiä kuin sinä itse? Omien lasten ja vanhempienkaan kanssa ei ole muuta puhuttavaa kuin muistelua? Itse ainakin keskustelen pääosin tämän hetken tapahtumista ja kavereitakin mulla on hyvin eri ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on laskukaava.
Miehen ikä jaettuna kahdella + 7 = uuden naisen ikä
Sissös. Mitä pahaa se naisparka on tehnyt?
Yleistä kyllä noin reilu nelikymppisten miesten kohdalla. Tiedän yhden joka vaihtoi 15 vuotta nuorempaan. Joskus vanha ystäväni sanoi, että vanhempi mies vanhentaa myös naista. Seuratkaa sillä näin se muuten on.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitaloalue, naapuri (n 45v) heitti juopottelevan vaimon (n 40v) pihalle. Kovia riitoja ollut jo vuosia. Toisaalta, joku syy naisella oli juoda, oli kyllä käynyt katkolla ja myös psykiatrisessa hoidossa, mutta ei auttanut. Erossa asunto kirjoitettiin yhteisen lapsen nimiin. Naapurin isäntä maksoi verot. Lapsi jäi asumaan isän luokse.
Tuosta kului n 4 kk kun pihalla alkoi liikkumaan nätti punainen auto ja siinä n 25-30v nätti nuori nainen. Mies tuli aina vastaan pihalle ja poskisuudelmin talutti nuoren naisen sisälle. Tänä keväänä auto alkoi olla pihalla myös yöparkissa ja jopa pari päivää liikkumatta.
Lapsi on meidän lasten kanssa samalla luokalla ja käy meillä usein, kerran toukokuussa mieheni kysyi että onko isällä uusi vaimo. Tähän 12v vastasi että ehkä, ei niitä paljoa näe. Kesän kuluessa kävi selvemmäksi että nuori nainen oli asettumassa taloksi naapuriin. Kävi juttelemassa kyllä ja elämä ulkoisesti jatkui naapuru
Eikö sen lapsen ruokkiminen ole isän vastuulla eikä uuden tyttiksen?
Vierailija kirjoitti:
Omakotitaloalue, naapuri (n 45v) heitti juopottelevan vaimon (n 40v) pihalle. Kovia riitoja ollut jo vuosia. Toisaalta, joku syy naisella oli juoda, oli kyllä käynyt katkolla ja myös psykiatrisessa hoidossa, mutta ei auttanut. Erossa asunto kirjoitettiin yhteisen lapsen nimiin. Naapurin isäntä maksoi verot. Lapsi jäi asumaan isän luokse.
Tuosta kului n 4 kk kun pihalla alkoi liikkumaan nätti punainen auto ja siinä n 25-30v nätti nuori nainen. Mies tuli aina vastaan pihalle ja poskisuudelmin talutti nuoren naisen sisälle. Tänä keväänä auto alkoi olla pihalla myös yöparkissa ja jopa pari päivää liikkumatta.
Lapsi on meidän lasten kanssa samalla luokalla ja käy meillä usein, kerran toukokuussa mieheni kysyi että onko isällä uusi vaimo. Tähän 12v vastasi että ehkä, ei niitä paljoa näe. Kesän kuluessa kävi selvemmäksi että nuori nainen oli asettumassa taloksi naapuriin. Kävi juttelemassa kyllä ja elämä ulkoisesti jatkui naapuru
Ei ole ok kysyä lapselta isän uudesta ystävästä. Jotain käytöstapoja ja tahdikkuutta olisi hyvä opetella tai tuo pahenee sinun vanhetessa ja omat lapset alkavat karttaa.
Miksi mieheni vaihtaisi minut nuorempaan pulleroon, mitä monet nuoret naiset ovat nykyään. Olen hoikka, kaunis ja sielukas nainen. Ei kait nyt iän takia seurustella, mutta aloitus nyt oli jonkun punakan ja pönäkän peran tarina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mieheni vaihtaisi minut nuorempaan pulleroon, mitä monet nuoret naiset ovat nykyään. Olen hoikka, kaunis ja sielukas nainen. Ei kait nyt iän takia seurustella, mutta aloitus nyt oli jonkun punakan ja pönäkän peran tarina.
Jos löytää hoikan mutta nuoremman?
En tunne ketään miestä enkä naista, jonka tietäisin vaihtaneen nuorempaan. Tunnen satoja ihmisiä.
Töissä tiedän 6 lääkäriä jotka ovat 50-55v vaihtaneet nelikymppiseen sairaanhoitajaan. Kirurgeja enimmäkseen
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään miestä enkä naista, jonka tietäisin vaihtaneen nuorempaan. Tunnen satoja ihmisiä.
Miehiä tunnen jotka vaihtaneet nuorempaan, en yhtään naista joka olisi niin tehnyt
Olen 50 ja mies 48. Olen kaunis ja monien mielestä ainakin 10 vuotta nuoremman näköinen, joten tuskin vaihtaa minua kehenkään. Olen aikamoinen saalis nimittäin.