Kun joku mies ns. vaihtoi tuttavapiirissäsi nuorempaan, kuinka paljon nuoremmasta naisesta oli näissä kyse?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus, että vaihtaisi hyvää puolisoa iän takia. Eiköhän uuteen vaihdeta yleensä sen takia, että se uusi on itselleni mieluisampi ja sopivampi.
Voin kertoa, että minun mieheni on minua 15 vuotta vanhempi, ja se oli kyllä iso hidaste suhteen alulle. Hänellä meni melkein vuosi uskoa, ettei välttämättä ole kyse keski-iän kriisistä, vaan siitä, että löysi ihanan ihmisen, joka vaan sattui olemaan nuorempi. Onneksi pääsi asiasta yli, nyt jo vuosikymmen yhteistä elämää takana.
Sama, paitsi mun mies on 12v vanhempi ja yhteiseloa on takana jo 19v.
Vierailija kirjoitti:
Ikä saattaa olla sivuseikka, uusi nainen voi olla hoikempi ja paremmin itsestään huolta pitänyt?
Tai sitten vaan mukavampi ja parempaa seuraa.
Olen 42 eikä tuttavapiirissäni ole yhtään tällaista. Kaikki eronneet tai uuden kanssa pettäneet ovat suhteessa suunnilleen saman ikäisen kanssa.
Pomoni vaihtoi 30v nuorempaan. Saman ikäinen suunnilleen kuin hänen omat lapset. Kaipa se hyvin on sujunut kun ovat jo 10v ajan olleet yhdessä. Ellei kohta tarvitse jo vaihtaa taas nuorempaan (tuskin kukaan huolii enää)
Erot eivät ole yleisiä kuplassani, muistan vain äkkiseltään vain kaksi eroa.
Näiden uusissa liitoissa toisessa molemmat olivat suunnilleen samanikäisiä. Toisessa uudessa liitossa mies löysi nelikymppisenä kolmekymppisen naisen ja heille tuli tiukassa tahdissa kolme lasta. Puskaradiossa huhuttiin, että miehen ex ei halunnut lainkaan lapsia.
Että ei ole minun suunnallani todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Pomoni vaihtoi 30v nuorempaan. Saman ikäinen suunnilleen kuin hänen omat lapset. Kaipa se hyvin on sujunut kun ovat jo 10v ajan olleet yhdessä. Ellei kohta tarvitse jo vaihtaa taas nuorempaan (tuskin kukaan huolii enää)
Mun ex-pomo vaihtoi 20 vuotta nuorempaan omaan alaiseensa. Nainen nautti aikansa miehen rahoista ja dumppasi sen jälkeen oman ikäisen miehen vuoksi. Pomo ryömi takaisin vaimonsa luo, en usko että vaimo tajusi kauanko olivat vehdanneet hänen selkänsä takana. Tuskin olisi muuten ottanut takaisin.
Yksi entinen työkaveri vaihtoi jopa 20vuotta nuorempaan (muutaman vuoden lapsiaan vanhempaan). Nainen oli hoikka jne, mutta naamasta ei todellakaan mikään kaunotar ja siksi varmaan vanhempi ukko kelpasi.
Muutaman vuoden päästä tämä nuorempi nainen vaihtoi miestä lennosta ja nyt tämä jo kohta kuusikymppinen ukkeli on sitten yksinään ja ei mitään haluttua tavaraa. Lapsensakin edelleen vihaisia hänelle. Oliko sittenkään niin kannattavaa..
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissäni yksikään mies ei ole vaihtanut nuorempaan
Sama täällä, miehen veli vaihtoi 3 vuotta vanhempaan.
Kireän kiukkuisen vaimon lupsakkaaseen mukavaan naiseen.
Mies löysi vajaa viisikymppisenä itseään 25 vuotta nuoremman naisen ja kaikki entinen sai jäädä. Elin siinä uskossa, että hän on tyytyväinen suhteeseemme ja siinä vallitsevaan toveruuteen. Sellaiseen kämppismäiseen yhdessäoloon eläkepäiviä odotellessa. Vähän sitä toista tuntee, se on jälkikäteen sanottava.
Olen 40 vuotias mies. Tunnen useita miehiä, joilla on itseään nuorempi puoliso, mutta en kyllä ainakaan ihan heti muista yhtään sellaista tuttua, jolla olisi ensin ollut samanikäinen tai vanhempi puoliso, ja hän olisi sitten vaihtanut nuorempaan.
7 vuotta nuorempi. Vaimo oli miestä 3 v nuorempi.
Mun mies vaihtoi vanhempaan eli minuun. Ex oli kaksi vuotta minua nuorempi, mutta eihän meillä ikäeroa mieheen ole kun muutama vuosi.
Mun tuttavapiirissä ikäerot ovat olleen pääosin niin päin, että nainen on vähän vanhempi. Vain yksi isompi ikäero niin että mies on tuntuvasti vanhempi. Ihana että ovat toisensa löytäneet (erittäin vaikea ja häntä viitisen vuotta vanhempi ex tällä miehellä oli ennen), mutta mun tytär kyllä vähän sitä ihmetteli alkuun, kunnes tottui.
Pidän hölmönä tätä palstan ihmeellistä trollausta ikäeroilla, kun niin selvästi huomaa, ettei kyseinen mies ole naisten suosiossa oleva ollenkaan. Saati nuorten naisten suosiossa. Kyllä sellainen mies yleensä on yleisestikin naisten mieleen, pitää arvossa naisia jne. Ellei ole kyse jostain ostomorsiamesta.
Ikäeroa kaverilla ja uudella muijalla 15 vuotta, hyvin tuntuu menevän!
Sepe vaihtoi 15-kesäseen ja poliisit on perässä.
Miksi se on niin kova pala naisille? Miesten onnellisuus nimittäin? Miksi 80-luvulla syntynyt nainen ajattelee että se mies olisi onnellinen tossun alla kotihiirenä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 vuotias mies. Tunnen useita miehiä, joilla on itseään nuorempi puoliso, mutta en kyllä ainakaan ihan heti muista yhtään sellaista tuttua, jolla olisi ensin ollut samanikäinen tai vanhempi puoliso, ja hän olisi sitten vaihtanut nuorempaan.
Naiset satuilee ketjussa. Valtaosa eroista on naisen aikaansaamia ja noista tiedän useamman, jossa miehellä on paljon nuorempi uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni meni eromme jälkeen uusiin naimisiin 13 vuotta minua nuoremman naisen kanssa. Minulla taas oli itseäni 28 nuorempi rakastaja, mutta se ei eksän mielestä ollut yhtään hyvä juttu eikä ollenkaan sama asia.
Ei asia exällesi kuulu, mutta on siinä jotain sairasta, kun naisella on reilusti nuorempi kumppani.
Ihan sama jos miehellä on reilusti nuorempi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitten oikeassa elämässä yleistä? Vai onko vähän kuin myytti. En itse tiedä yhtään tällaista tapausta. Kaikki on vaan julkkiksia lehtien sivuilta.
Sama. Ei ole näin tapahtunut omien tuttujen joukossa. Parin tuntemani naisen uusi mies on ollut nuorempi huomattavasti. Mutta ei sekään varmasti oikeasti yleistä ole.
Minun tuttavapiirissäni isot ikäerot ovat olleet harvinaisia, max. 10 vuotta ja tässä listassa on jo mukana puolitututkin.
N52, M42 (yhdessä jo 15 vuotta)
N55, M50 (kahdeksan yhteistä vuotta)
M65, N56 (aivan tuore pari)
M44, N36 (lapseton mies erosi velasta ja sai perheen, kaksi lasta tekivät peräjälkeen)
M51, N35-36 (?) (harrastus yhdisti, pari vuotta yhteiseloa so far)
M50, N33-36 (?) (kesti vain pari vuotta, vauvan synnyttyä nainen otti eron)
Ja siinäpä ne onkin. Muut ikäerot ovat pari kolme vuotta suuntaan tai toiseen.