Kun joku mies ns. vaihtoi tuttavapiirissäsi nuorempaan, kuinka paljon nuoremmasta naisesta oli näissä kyse?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitten oikeassa elämässä yleistä? Vai onko vähän kuin myytti. En itse tiedä yhtään tällaista tapausta. Kaikki on vaan julkkiksia lehtien sivuilta.
Joo näitä nuorempiin naisiin vaihtaneita miehiä on moninkertaisesti enemmän kuin naisia, joilla on tai on ollut itseään huomattavasti vanhempi mies. En tiedä, miten se on matemaattisesti mahdollista, mutta kai sitten jotenkin...
Tuosta jorpakon toiselta puolelta on saapuu naisia jotka tekevät ankkurilapsen ja eroavat miehestä ja vievät sitten puolet omaisuudesta mukanaan. Kannattavaa bisnestä ja vaihtavat sitten saman ikäiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä se johtuu, mutta mun suvussa molemmilla puolilla ei ole eron jälkeen otettu enää ketään. Sitten vuosikymmeniä yksin. Kyse siis tällä hetkellä n. seitsemänkymppistä ihmisistä. Muuten on ollut sellaista, että ei erota. Tai jos erotaan, niin uusi kumppani saman ikäinen. Paikkakunnalla oli trendi, että vauraat viisikymppiset miehet ottivat parikymppisen thaikun. Kaikilta lähti tuo kumppani muutaman vuoden jälkeen alkoholin takia.
Oliko thaikut liian kovia ryyppäämään?
Itse vaihdoin juuri 22-vuotiaasta 18-vuotiaaseen. M34
Kukaan ei ole vaihtanut nuorempaan. Yksi mies vaihtoi 4 v vanhempaan sen jälkeen, kun edellinen vaimo jätti.
Vierailija kirjoitti:
Ikä saattaa olla sivuseikka, uusi nainen voi olla hoikempi ja paremmin itsestään huolta pitänyt?
Kummalla on enemmän aikaa ja rahaa käyttää omaan hyvinvointiin, sinkulla vai patalaiskaa miestä passaavalla naisella? Kummalla on lapsia?
Haluaisin vaihtaa ton vanhan, jo 20-vuotiaan, vähän nuorempaan. Noin 16-vuotiaaseen prinsessaan.
Minä olen itse 37 vuotias mieshenkilö, minun mielestä 20-25 vuotiaat naiset on kauniita. Naiset harmillisesti "rupsahtaa hyvin nuorena ja naisille kertyy myös kiloja herkästi. Minä miehenä pystyn omaa ulkonäköäni paikkailemaan sillä että menestyn hyvin työelämässä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse 37 vuotias mieshenkilö, minun mielestä 20-25 vuotiaat naiset on kauniita. Naiset harmillisesti "rupsahtaa hyvin nuorena ja naisille kertyy myös kiloja herkästi. Minä miehenä pystyn omaa ulkonäköäni paikkailemaan sillä että menestyn hyvin työelämässä.
M37
No minkä ikäisen naisen kanssa nyt seurustelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Olen tällä hetkellä sinkku. Haluan seurustella vain sellaisen naisen kanssa mistä tykkään eli nuorekkaan ja voisin vielä lapsiakin tehdä kun niitä ei minulla vielä ole.
Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Olen tällä hetkellä sinkku. Haluan seurustella vain sellaisen naisen kanssa mistä tykkään eli nuorekkaan ja voisin vielä lapsiakin tehdä kun niitä ei minulla vielä ole.
M37
Päättyikö sinun edellinen suhde siihen, kun nainen täytti 25?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksilla on varaa 30 -40 vuotta nuorempiinkin.
Taviksen vaihtoarvolla maksimi 10-20 vuotta
Isot ikäerot ovat tavallisimpia vähävaraisten ja vähiten koulutettujen keskuudessa Suomessa. Toki valtaosa viihdejulkkiksista heihin kuuluukin.
Tämä. Kaikenmaailman rauskit ja vastaavat neö-hööd julkkikset pyörivät kaltaistensa seurassa eli siellä on nuoria naisia, jotka haluavat julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mies löysi vajaa viisikymppisenä itseään 25 vuotta nuoremman naisen ja kaikki entinen sai jäädä. Elin siinä uskossa, että hän on tyytyväinen suhteeseemme ja siinä vallitsevaan toveruuteen. Sellaiseen kämppismäiseen yhdessäoloon eläkepäiviä odotellessa. Vähän sitä toista tuntee, se on jälkikäteen sanottava.
Seksiä on jossain, joko kotona tai muualla. Turha ihmetellä, jos tilanne on mennyt kämppismäiseen olotilaan. Meillä on vähän sama tilanne, ja ilmoitin vaimolle, että seksiä on joko kotona tai muualla. Nyt sitä on muualla.
Mulla on tuttavapiirissä parikin kovalla yhteiskunnallisella statuksella olevaa miestä, jotka vaihtoivat koulutetun ja mukavanoloisen vaimon noin 20-25 vuotta nuorempaan naiseen. Vaimot olivat luonnollisesti seota järkytyksestä.
Aluksi mies on kulkenut trofeensa kanssa tyytyväisenä, mutta muutaman vuoden kuluttua on hymy hyytynyt, kun nuorikolla on täysin eri kiinnostuksen kohteet, muistot ja kaveripiiri kuin kohta kuuttakymmentä lähestyvällä miehellä. Mitä mahtavat edes puhua keskenään, jos edes yhteisiä puheenaiheita on?
Tuttavamies vaihtoi lähes samanikäiseen, mutta lihavampaan ja nyt uusi rouva on jo noin 80 kg lihavampi kuin ex-vaimonsa ja näyttää ihan mieheltä. Mutta ilmeisesti ovat aivan onnellisia liitossaan. Sama harrastus molemmilla eli alkoholin runsas käyttö ja syöminen. Ex on liikunnallinen ja hoikka.
Ei ole näkynyt sellaisia vaihtoja. Joillakin tutuista on jopa itseä vanhempi nainen, jonka kanssa ovat perustaneet perheen. Yksi naispuolinen ystävä vaihtoi väsähtäneen aviomiehensä, jolta ei ollut 10 vuoteen saanut enää minkäänlaista huomiota, 7 vuotta nuorempaan malliin. En tiedä onko heidän juttunsa vakavaa, mutta touhuavat kovasti kaikkea kivaa yhdessä. Aiempi kaveri ei sohvalta juuri noussut kuin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavapiirissä parikin kovalla yhteiskunnallisella statuksella olevaa miestä, jotka vaihtoivat koulutetun ja mukavanoloisen vaimon noin 20-25 vuotta nuorempaan naiseen. Vaimot olivat luonnollisesti seota järkytyksestä.
Aluksi mies on kulkenut trofeensa kanssa tyytyväisenä, mutta muutaman vuoden kuluttua on hymy hyytynyt, kun nuorikolla on täysin eri kiinnostuksen kohteet, muistot ja kaveripiiri kuin kohta kuuttakymmentä lähestyvällä miehellä. Mitä mahtavat edes puhua keskenään, jos edes yhteisiä puheenaiheita on?
Varmaan miehen lompakon paksuus ja tulevat hankinnat tai matkat on se yhteinen puheenaihe. Ahneella on paskainen loppu. Sitä saa mitä pyytää eli jos menee ulkonäkö tai ikä ykköskriteerinä, niin mitäpä sitä muuta voi edes odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Päättyikö sinun edellinen suhde siihen, kun nainen täytti 25?
Joku oman elämänsä Leo siellä vaan haaveilee linjoilla. Tuskin on naista ikinä saanutkaan, minkään ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies löysi vajaa viisikymppisenä itseään 25 vuotta nuoremman naisen ja kaikki entinen sai jäädä. Elin siinä uskossa, että hän on tyytyväinen suhteeseemme ja siinä vallitsevaan toveruuteen. Sellaiseen kämppismäiseen yhdessäoloon eläkepäiviä odotellessa. Vähän sitä toista tuntee, se on jälkikäteen sanottava.
Seksiä on jossain, joko kotona tai muualla. Turha ihmetellä, jos tilanne on mennyt kämppismäiseen olotilaan. Meillä on vähän sama tilanne, ja ilmoitin vaimolle, että seksiä on joko kotona tai muualla. Nyt sitä on muualla.
Minulla oli luulo, että mies on kaikin puolin tyytyväinen kumppanuuteemme. Ei hän valittanut seksin puutetta, joten uskoin hänen olevan sitä ikää, jolloin ei enää kykene/kiinnosta. Muuten hän oli hyvä mies, itsestään huolehtiva, liikunnallinen ja menestyvä. Hyvä kokki ja osallistuva isä. Viisitoista vuotta on jo tuosta, joten en enää kanna katkeruutta.
Totuus sattuu?