Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokra nousee vuoden alussa 5 prosenttia ja asumistuki loppuu

Vierailija
01.09.2024 |

Mitä tehdä ...saan vain työmarkkinatukea työttömänä ja Heka nostaa taas vuoksoa kun samalla uhkaa että asumistuki lakkaa kokonaan

..en saa toimeentulotukea perinnön vuoksi jos saisin muutenkaan..

Tähän asti olen ollut oikeutettu edes asumistukeen ja loput asumiskulut olen maksanut säästöistä ja niitä säästöjä onkin palanut oikein kunnolla kun vuokra on 750 euroa kuukaudessa.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käytä idiootti se perintösi.

Jakamaton kuolinpesä ..en voi käyttää ..metsätila on myynnissä 14 000 eurolla josta jää minulle kulujen ja verojen jälkeen ehkä 8000 euroa..mutta tällä kustannustasolla rahat riittää vain muutama kuukausi

meilläkin on jakamaton kuolinpesä ja kukaan ei ole ostanut asuntoa, velkaa mulla 40 000 e, ja tilillä 17 000 e ja koko ajan lyhennän velkaani siitä...vuoden päästä olen ulosotossa koska toimeentulo 300 e kk lakkaa ensi kuusta

+ lisäksi se että olen vuokralla kuolinpesälle josta olen itse osakas, voi olla että keväällä lakkaa myös asumistuki 177 e kk, se on about 500 e kk miinusta tuista. päälle 600 e velkojen lyhennys kuussa + muut menot. 

mistä sen maksan?= 600 e kk työkköristä maksan vasta velkoja, miinukseksi päälle vastike 425e + 60 e sähkö +ruoka + muut menot......vuoden päästä säästöt on mennyt en tiedä kannattasko mennä ulosottoon jo nyt!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla