Luulen, että mieheni on ihastunut siskooni
Mies on alkanut puhua siskostani ja ehdottaa, että mentäisiin kylään. Tuijottaa siskoa jos näemme ja on tälle korostetun mukava. Tykkäilee paljon siskon kuvista ja jutuista sosiaalisessa mediassa. Saattaa kommentoida jotain minussa ja rivien välistä voi päätellä, että haluaisi, että olisin kuin siskoni. Onko kellekään koskaan käynyt näin? Kuvittelenko vain vai onkohan näin, että voisi olla ihastunut. Tuntuu tosi pahalta ja pidän itseäni huonompana kuin siskoni. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä..
Kommentit (30)
Joo, mun jokainen poikaystävä on ollut ihastunut jompaankumpaan siskoistani. Nykyinen aviomies on selvästi vähän pihkassa toiseen. Ei haittaa mua. Taidan olla vähän outo :D Tai sitten se johtuu siitä, että siskoni ovat perheellisiä ja hyvissä parisuhteissa, niin en pidä todennäköisenä, että selkäni takana tapahtuisi mitään pelailua.
Lukioaikana yksi kaveri vaihtoi luokallani olleen tytön lennosta tämän pikkusiskoon. Se olikin kyllä paljon kauniimpi ja mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis kolmen kimppa?
Tuli seisokki.
Samaa vertahan se on, mikä on ongelma?
Minä lähden kauppaan.
Jääkaappi ihan tyhjä.
Mitäköhän sitä ostaisi?
No, ainakin leipää.
Ja sitten tietysti olutta.
Onpa ikävä tilanne. Tunteilleen ei toki mahda mitään, mutta eri asia on, kuinka näiden tunteiden pohjalta käyttäytyy ja kuinka näitä käsittelee. Ikävää, että miehesi lähtee tällä tavalla tunteidensa mukaan. Oletko jutellut asiasta miehesi kanssa? Voihan olla, että hän kieltää kaiken, mutta mielestäni tällaisissa tilanteissa on järkevintä päivittää parisuhteen rajat ja puhua miltä toisen käytös itsestä tuntuu. Miten sun siskosi on kokenut tämän, oletko jutellut hänen kanssaan ja onko hän huomannut samaa?
Tossa voi olla takana muutakin kuin ihastusta.
Esimerkiksi.
Jos mies on lukenut tätä palstaa, voi hän kuvitella että hänen pitää mielistellä sun perhettä ja ystäviä pitääkseen sut tyytyväisenä. Eli miten hän käyttäytyy muita kohtaan?
Voisiko siskollasi olla jotain muuta, mitä hän haluaa tai mistä on kiinnostunut? Vaikka siis rahaa, omaisuutta, kontakteja?
Jos onkin ihastunut, sellaset tunteet menee ohi.
Ehkä se sisko salaa flirttaa ap:n miehelle ja mies vaan reagoi. Jotkut siskot/naiskaverit on tollasia, kokemusta on..
Vierailija kirjoitti:
Tossa voi olla takana muutakin kuin ihastusta.
Esimerkiksi.
Jos mies on lukenut tätä palstaa, voi hän kuvitella että hänen pitää mielistellä sun perhettä ja ystäviä pitääkseen sut tyytyväisenä. Eli miten hän käyttäytyy muita kohtaan?
Voisiko siskollasi olla jotain muuta, mitä hän haluaa tai mistä on kiinnostunut? Vaikka siis rahaa, omaisuutta, kontakteja?
Jos onkin ihastunut, sellaset tunteet menee ohi.
Kiitos järkevästä kommentista. Joo siskoni on nätti ja urheilullinen ja mukava ja toki siskoni niin eihän se sinällään ole ihme jos mies hänestä viehättyy. Tuntuu itsestä vaan pahalta ajatella, että en ole miehen silmissä se ykkönen..Voihan mies haluta olla siskolleni mukava, koska hän on siskoni. Ollaan oltu miehen kanssa jo vuosia yhdessä ja toisaalta yritän ajatella mitä hyvää minussa on ja ei minun pitäisi verrata itseäni kehenkään. Välillä onnistuu paremmin ja välillä huonommin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sisko salaa flirttaa ap:n miehelle ja mies vaan reagoi. Jotkut siskot/naiskaverit on tollasia, kokemusta on..
En usko, että flirttailee. Mieheni ei ehkä ihan ole siskon tyylinen parisuhdemielessä. Ap
Kyllä miehesi on selvästi ihastunut siskoosi. Pitäisin todennäköisenä, että jättäisi sinut, jos siskosi antaisi vihreää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehesi on selvästi ihastunut siskoosi. Pitäisin todennäköisenä, että jättäisi sinut, jos siskosi antaisi vihreää valoa.
No näin olen itsekin arvellut... Ikävä kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävä tilanne. Tunteilleen ei toki mahda mitään, mutta eri asia on, kuinka näiden tunteiden pohjalta käyttäytyy ja kuinka näitä käsittelee. Ikävää, että miehesi lähtee tällä tavalla tunteidensa mukaan. Oletko jutellut asiasta miehesi kanssa? Voihan olla, että hän kieltää kaiken, mutta mielestäni tällaisissa tilanteissa on järkevintä päivittää parisuhteen rajat ja puhua miltä toisen käytös itsestä tuntuu. Miten sun siskosi on kokenut tämän, oletko jutellut hänen kanssaan ja onko hän huomannut samaa?
Kannattaa muistaa että on myös vastuu niistä omista tunteista! Jos mitään konkreettista näyttöä ole muuta kuin epämääräistä mutua, niin kannattaa kyllä pitää mölyt mahassa. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin se että toinen keksii ja näkee kaikkialla jotain merkkejä milloin mistäkin. Elämme vuotta 2022 ja vieläkään ei ole ymmärretty että tunteet eivät tarkoita että asia olisi totta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä. Myös työkaveri on paljon mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Siskolla vielä tiukka vagina?
Ei se tiukkuus vaikuta yhtään mitään. Se ero tulee jostain muusta, ehkä yhteisestä tunteesta. Ainakin hyvä ulkomuoto, kasvot ja vartalo tuottaa usein pettymyksen sängyssä. mimim. tuon ajan kokenut ja jo ohittanut.
Näkymätön käsi
Miten olis kolmen kimppa?