Lista syistä miksi jätän vanhempani heitteille heidän vanhuudessaan
1) Isi ei ostanut minulle ponia kun olin 10-vuotias.
2) Äiti sanoi että minusta tulee isona USA:n presidentti eikä minusta tullut.
3) Isi sammutti Nintendoni liian aikaisin kerran illalla 30 vuotta sitten.
4) Äiti laittoi ruokaa, joka oli täynnä vihanneksia, mistä en lapsena pitänyt.
5) Minun työni on olla galaktinen supersankari, joka pitää Linnunradan pyörimässä. Jos lopetan työni 10 minuutiksi, maailmamme ja Suomen talous romahtaa totaalisesti galaksimme supermassiivisen mustan aukon singulariteettiin.
6) Paradoksaalisesti (liittyy aika-avaruuden kaareutumiseen mustan aukon lähellä, älkää kysykö), minulla on 16 tuntia päivässä aikaa pelata videopelejä, harrastaa ja katsoa typeriä TV-saippuasarjoja ja animea.
7) Lapseni vievät koko vapaa-aikani, siis sen, jona en pelaa videopelejä 16 tuntia päivässä.
8) Jos minulta jää aikaa Maailman Tärkeimmän Työni tekemiseltä niin se kuluu toisessa työssäni etätöissä, jossa loikoilen sohvalla ja naputtelen typeriä dokumentteja ja koodia johonkin turhempaakin turhempaan appiin.
9) Minulla on rahaa vain asuntolainaan, kolmeen katumaasturiautoon, huviveneeseen, kesämökkiin, päältäajettavaan ruohonleikkuriin, vaimon kauneuskirurgiaan, kuntosaliin, Weberin kaasugrilliin, sekä tietysti 100000e maksavaan pelikoneeseen ja peleihin. Ei minulla riitä rahat vanhempieni purkkihernekeittoon tai puhelinlaskuun, jonka joutuisin maksamaan, jos soittaisin vanhemmilleni.
10) Vanhempani haisevat vanhoille ihmisille ja lääkkeille enkä voi sietää sitä.
Lisää listaan omat syysi, miksi jätät vanhempasi "yhteiskunnan hoivaan" eli totaalisesti heitteille. Odotan lisäyksiänne mielenkiinnolla.
Kommentit (2)
Minä en paskankaan vertaa välitä, jos minut perheenjäsenet, suku ja yhteiskunta jättää heitteille. Kävelen metsään marjastamaan, eksyn ja kiellän kaikki etsinnät.
t. mummo 75v
Eikö oikein vanhojen kannattaisi ottaa iso henkivakuutus? Helpottaisi surua kun saisi miljoonia perinnöksi.