Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin toimeentuleva väki, jota ei huvita käyttää vähää vapaa-aikaa hellan ääressä. Samat ihmiset käyttävät mm. siivouspalveluita. Tämä jostain syystä raivostuttaa heikommin toimeentulevia.
Höpö höpö...... en ikinä tilaisi mitään mättöä. Teen itse kunnollista ruokaa. Siivouspalveluja käytän.
Kannattaisi vähän tutustua asiaan ennen kommentointia. Ei Wolt tai Foodora ole mikään mättöruuan toimituspalvelu... Sieltä saa just niin monenlaista ruokaa, kuin asuinpaikan ravintolat tarjoavat. Lisäksi voit tilata ihan kaupasta niitä samoja aineksia, joista itse teet ne "kunnolliset" ruokasi. Että höpö höpö vaan.
Vierailija kirjoitti:
Patalaiskat ja saamattomat.
Itse en ole ikinä käyttänyt, enkä osaa kuvitella että ikinä käyttäisin.
Vielä jaksaa itse kävellä kauppaan tai pizzeriaan ja syödä siellä.
En myöskään käsitä miksi jotkut hakevat pizzan pizzeriasta mukaan. Jos pizzaa haluaa se syödään siellä pizzeriassa, siksi siellä on pöydät ja tuolit, se on olennainen osa pizzan syöntiä että se syödään siellä. En ole ikinä ostanut pizzaa tai mitään muutakaan pikaruokalasta mukaan.
No kylläpäs sinä olet muita parempi ihminen 😁
Aiheeseen:
Olen woltannut kerran kun olin kipeänä. Tilasin ihan perus ruokatarpeita k-marketista, foodoraa en ole käyttänyt vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Huonotuloiset, palkkakuopassa olevat sairaanhoitajat, ne samat, joille elämä on pilalla ilman huulitäytteitä, hiuslisäkettä ja Louis Vuittonia.
Eli white trash.
Sairaana joskus tilasin. En jaksanut edes ulko-ovelle saati laittamaan ruokaa, joten tilasin ruokaa. Lapset hakivat sen ovelta ja toivat mullekin sänkyyn.
Sellaiset, jotka ei saa tyydytystä S-kaupan robotin kanssa.
Huomaa taas miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin toimeentuleva väki, jota ei huvita käyttää vähää vapaa-aikaa hellan ääressä. Samat ihmiset käyttävät mm. siivouspalveluita. Tämä jostain syystä raivostuttaa heikommin toimeentulevia.
Höpö höpö...... en ikinä tilaisi mitään mättöä. Teen itse kunnollista ruokaa. Siivouspalveluja käytän.
Kannattaisi vähän tutustua asiaan ennen kommentointia. Ei Wolt tai Foodora ole mikään mättöruuan toimituspalvelu... Sieltä saa just niin monenlaista ruokaa, kuin asuinpaikan ravintolat tarjoavat. Lisäksi voit tilata ihan kaupasta niitä samoja aineksia, joista itse teet ne "kunnolliset" ruokasi. Että höpö höpö vaan.
Olet uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun en itse käytä enkä tunne ketään muutakaan joka käyttäisi.
En minä ainakaan tiedä tilaako kaverini tai työkaverit, puhutko asiasta oikeasti kaikkien tuttujesi kanssa?
Ei siitä ole mitään puhuttavaa kenenkään kanssa kun kukaan toimijoista ei toimita sadan kilsan päähän.
Minä esimerkiksi käytän 1-2 kertaa kuussa.
Olen sinkkunainen ja yksinyrittäjä. Jokainen päiväni on työpäivä ja päivittäinen työaika venyy kiireaikoina helposti 10-12 -tuntiseksi.
Normaalisti teen kaiken ruokani itse mutta on päiviä jolloin ei vain ehdi tai jaksa. Silloin on kätevää kun saan annoksen jostain suosikkiravintolastani ovelle toimitettuna. Vähemmän kiireisinä aikoina käyn niissä säännöllisesti syömässä, mutta kun on oikein kiire niin en voi poistua työpaikalta minnekään. On kiva että saan silti hankittua mieleistäni ruokaa mieleisestä ravintolasta.
Samasta syystä käytän myös ruokakaupan kotiinkuljetuspalvelua. Minulla ei tosiaan ole aikaa vaellella kauppojen käytävillä keräilemässä ruokaostoksia koriin. On iso helpotus saada ne ovelle toimitettuna muutamalla klikkauksella.
Millaiset ihmiset tekevät näitä tyhmiä aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään käsitä miksi jotkut hakevat pizzan pizzeriasta mukaan. Jos pizzaa haluaa se syödään siellä pizzeriassa, siksi siellä on pöydät ja tuolit, se on olennainen osa pizzan syöntiä että se syödään siellä. En ole ikinä ostanut pizzaa tai mitään muutakaan pikaruokalasta mukaan.
Kotona on rauhallisempaa syödä. Voi samalla vaikka katsoa Netflixiä.
Ruokaillessa ei jatsota tv:tä, kännykkää tai lueta lehtiä. Ruokaa ja ruokahetkeä pitää kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Näiden alustojen kautta voi tilata muistakin ravintoloista ruokaa kuin pizzerioista. Olisit nyt edes käynyt katsomassa tarjontaa ennen oksennustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet uusavuton.
😂😂 Enkä ole. Mutta sinä taidat olla hiukan yksinkertainen.
Varsinkin matkoilla on kiva tilata eri tyyppisiä annoksia jaettavaksi ja omassa huoneistossa rauhassa istua iltaa. Eiköhän kaikki, joilla rahaa on ja asuvat ihmisten ilmoilla tilaa silloin tällöin ruokaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Heidät pitäisi lähettää autiolle saarelle.
Oletko lapsi vai varaton persu ..Koko keskustelu turha . Kuule ihmiset tekee omilla rahoillaan ihan mitä päättävät .Heidän mollaaminen on ihan turhaa löpinää ..... Meillä ei ole mitään oikeutta puutua toisten tekemisiin .Tehkää tekin niinkuin lystäätte..Ymmärsitkö. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan tilaisi jotain kolmen ruokalajin illallista kotiin, tottakai menen ravintolaan syömään. Olen satavarma että 95% noiden kautta tilatusta ruuasta on mättöä.
Vierailija kirjoitti:
?? Minä tilasin viimeksi kasvisravintolasta ravinteikasta ja terveellistä kasvisruokaa. Edellisen kerran tilasin K-kaupasta ruoka-aineksia, kun en viitsinyt mennä kipeänä kauppaan tartuttamaan muita. Ihan luokatonta juu.
Sellaiset, jotka haluavat Suomeen paaria-luokan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas, miten luokattomasti ihmiset ymmärtävät lukemaansa.
Kotona on rauhallisempaa syödä. Voi samalla vaikka katsoa Netflixiä.