13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero
Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.
Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.
Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian iso ikäero. Hyh hyh...
Jäbä haluaa pesää.
Jäbä haluaa pesää, tuli mullekin ekaks mieleen. Mutta sehän on vaan iloinen ja ihana asia!!!
Kuten jo kerran aiemmin kirjoitin niin kyllä mulle pelkkä seksikin käy. Ei mun ole pakko saada parisuhdetta.
ap
annatko persettä?
Miksi, oi miksi, te homppelit tulette joka ketjuun ruikuttamaan?
nais persettä.etkö olekkaan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
Jäbä haluaa pesää, tuli mullekin ekaks mieleen. Mutta sehän on vaan iloinen ja ihana asia!!!
Kuten jo kerran aiemmin kirjoitin niin kyllä mulle pelkkä seksikin käy. Ei mun ole pakko saada parisuhdetta.
ap
annatko persettä?
Ei anaaliseksi ole vain homoja varten, mutta on todella asiatonta täällä joka hemmetin keskustelussa kysyä tuota, että annatko persettä. Ei se kuulu yhtään kenellekään antaako joku persettä vai ei.
ap
Aikuisia ihmisiä,ei monista huomaa mitää ikäeroa muuten natsaa, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
ap
annatko persettä?
Ei anaaliseksi ole vain homoja varten, mutta on todella asiatonta täällä joka hemmetin keskustelussa kysyä tuota, että annatko persettä. Ei se kuulu yhtään kenellekään antaako joku persettä vai ei.
ap
nainen joka antaa persettä on kiinostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko laiha ja hyvä kroppanen nainen? ehkä siksi.
Mitä hienoa on laihuudessa? Miksi miehet aina huutavat laihuuden perään? Miksi ei kelpaa normaalipainoiset?
ap
Koirat juoksee luiden perässä,,, "vanha parsi "
(ei loukkaus ketään kohtaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
ap
annatko persettä?
Ei anaaliseksi ole vain homoja varten, mutta on todella asiatonta täällä joka hemmetin keskustelussa kysyä tuota, että annatko persettä. Ei se kuulu yhtään kenellekään antaako joku
No arvon tollo kun sitä et voi tietää yhtään mistään etukäteen.
ap
Osa miehistä haluaa omia lapsia vasta lähemmäs 40v. Siihen saakka voit elättää häntä.
Minua mietityttäisi miehen lapset, varmasti vielä aika pieniä
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä haluaa omia lapsia vasta lähemmäs 40v. Siihen saakka voit elättää häntä.
Oletko vähän yksinkertainen? Etkö osannut lukea aloitusta? Miehellä on jo useampi lapsi eikä halua lisää. Ketään en todellakaan ala elättämään ja olet typerys kun kuvittelet sulle tuntemattoman miehen etsivän elättäjää. Todella vajaa pitää ihmisen olla jos kuvittelee miesten kiinnostuvan vanhemmista naisista vain elättämisen takia.
ap
Eikös jossain juuri ollut siitä juttua, että nuoremmat miehet etsii tinderissä keski-ikäisistä naisista seksiseuraa, ei juuri muuta. Mutta mene tapaamaan häntä, siinähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Minua mietityttäisi miehen lapset, varmasti vielä aika pieniä
Miten ne asiaan vaikuttaa? Ei me lasten aikana tavattaisi. Ja jos pelkkään seksiin päädyttäisiin, niin vielä vähemmän lapset asiaan vaikuttaisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
Eiks kaikki miehet ole pillun perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
No ainakin kaikki heteromiehet on. :D Homot on sitten perseen perään.
ap
Tutustu ja selvitä synkkaako teillä. Kannattaa antaa uudenlaisille asioille joskus mahdollisuus ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
ap
ootko idiootti? minä haluan naisen kanssa peppu seksiä mut en miehen kanssa minkäänlaista.eli en tunne vetoa samaan sukupuoleen ei silloin ole homo.
Kuinka sanon olevani homo, sanomatta suoraan, että olen homo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
ap
ootko idiootti? minä haluan naisen kanssa peppu seksiä mut en miehen kanssa minkäänlaista.eli en tunne vetoa samaan sukupuoleen ei silloin ole homo.
Kukahan tässä nyt idiootti on... Normaali heteromies muuten pitää pillua tärkeämpänä kuin persettä eikä pakkomielteisesti vongu persettä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
ap
Aina nää paskareiän rassaajat ovat homoja. Jotkut eivät vain olet tulleet kaapista tai myönnä edes itselleen. Vakuuttelevat, liikaakin, olevansa heteroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
Eiköhän mutta jos nainen hakee vain parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
ap
tyhmä ainakin olet.minä panen naistani kumpaakin reikään mutta homo en ole vaikka kuinka vänkäät.