Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero

Vierailija
31.08.2024 |

Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.

Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.

Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.

Kommentit (269)

Vierailija
101/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saako sua panna peppuun?

Saako sua?

naiset saa.

Eli olet kaappihomo.

en edelleenkään ole homo usko jo ! naisen kanssa olevat leikit kivoja ja olen mies.

Selitä mitä tahdot. Olet homo, mutta et vain uskalla myöntää sitä itsellesi. 

usko jo idiootti että en ole homo.googlaa mitä homo tarkoittaa jos olet noin tyhmä.tänää emäntä panee mua sräppärilla peppuun sit mä panen emäntää.ikävä ettei tollasta junttia kukaan pane.

Vain homo

vituttaako kun ei ole seksielämää?

Vierailija
102/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paskalla ja pakotin vaimon haistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saako sua panna peppuun?

Saako sua?

naiset saa.

Eli olet kaappihomo.

en edelleenkään ole homo usko jo ! naisen kanssa olevat leikit kivoja ja olen mies.

usko jo idiootti että en ole homo.googlaa mitä homo tarkoittaa jos olet noin tyhmä.tänää emäntä panee mua sräppärilla peppuun sit mä panen emäntää.ikävä ettei tollasta jun

Kyllä mulla on seksielämä ja seksiä oikean miehen kanssa eikä minkään sun kaltaisen homon kanssa. 

Vierailija
104/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homorunkkari ei osaa enää edes lainauksia tehdä. Sen lisäksi tänä vajaaälyinen ei osaa laittaa välilyöntiä pisteen jälkeen eikä tunne isoja alkukirjaimia. Oikein älykkö vauhdissa.

vanha piika nyt nukkumaan jo.sua ei kukaan pane

En ole vanhapiika enkä mene nukkumaan jonkun homon käskystä. Saan seksiä komealta oikealta mieheltä. En huoli mitään aisaa perseeseen ottavia homoja.

Vierailija
105/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saako sua panna peppuun?

Saako sua?

naiset saa.

Eli olet kaappihomo.

usko jo idiootti että en ole homo.googlaa mitä homo tarkoittaa jos olet noin tyhmä.tänää emäntä panee mua sräppärilla peppuun

eli homoilen naisen kanssa sun mielestä ja olen mies?.hyvä hyvä vanha piika.

Vierailija
106/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homorunkkari ei osaa enää edes lainauksia tehdä. Sen lisäksi tänä vajaaälyinen ei osaa laittaa välilyöntiä pisteen jälkeen eikä tunne isoja alkukirjaimia. Oikein älykkö vauhdissa.

En ole vanhapiika enkä mene nukkumaan jonkun homon käskystä. Saan seksiä komealta oikealta mieheltä. En huoli mitään aisaa perseeseen ottavia homoja.

iltaa äikän ope mitä pilkun viilaaja kusipää?

Vierailija
107/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiseen juttuun kannata alkaa missä jokin mietityttää. Se on juurikin se kuuluisa alkuvaiheen punainen lippu jonka moni jättää huomioimatta ja sitten kun juttu karahtaa kiville tai käy vieläkin huonommin niin alkaa kitinä kuinka ei olisi mitenkään voinut tällaista arvata ja voi yhyyy sentään.

Vierailija
108/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan otat sträppäriä perseeseen naiselta kun et uskalla tunnustaa haluavasi mieheltä aisaa. En ole vanhapiika, että uli uli vain vajakkihomo.

Vierailija
109/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs homo?

Vierailija
110/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiva homoilla mun kauniin vaimon kanssa ei tartte katella tollasii läskejä tiukka pipo ämmii.

Kyllä sä vain ihan rohkeasti tunnustaa, että haluat miehen aisaa sun perseeseen. Ei tarvitse esittää heteroa ja elää naisen kanssa. Ole ihan rohkeasti vain homo.

Vierailija
111/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan otat sträppäriä perseeseen naiselta kun et uskalla tunnustaa haluavasi mieheltä aisaa. En ole vanhapiika, että uli uli vain vajakkihomo.

piika nukkumaan jo.en edelleenkään halua miehen kanssa mitään.onko vaikea ymmärtää.

Vierailija
112/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs homo?

mitäs äikän ope?.lihava sika itkee täällä vaa.

Vierailija
113/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiva homoilla mun kauniin vaimon kanssa ei tartte katella tollasii läskejä tiukka pipo ämmii.

Kyllä sä vain ihan rohkeasti tunnustaa, että haluat miehen aisaa sun perseeseen. Ei tarvitse esittää heteroa ja elää naisen kanssa. Ole ihan rohkeasti vain homo.

eikö mene jo päähän etten halua miestä vaan naista.mut tollasta läskiä ei miehet halua.

Vierailija
114/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilinaiset ovat oksettavia.

Vierailija
115/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilinaiset ovat oksettavia.

ja läskit.ne täällä itkee

Vierailija
116/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että käyt tapaamassa miestä. Ei iän takia kannata heivata ketään, varsinkin kun 13 vuotta ei ole mikään iso ikäero. 32 v on jo kuitenkin ihan aikuinen.

Vierailija
117/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että käyt tapaamassa miestä. Ei iän takia kannata heivata ketään, varsinkin kun 13 vuotta ei ole mikään iso ikäero. 32 v on jo kuitenkin ihan aikuinen.

no jos mies mukava ja teillä kivaa niin mitä hiton väliä iällä.

Vierailija
118/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saako sua panna peppuun?

Saako sua?

naiset saa.

Eli olet kaappihomo.

usko jo idiootti että en ole homo.googlaa mitä homo tarkoittaa jos olet noin tyhmä.tänää emäntä panee mua sräppärilla peppuun

oikea mies en usko.dildo sun mies on ja varo ettei mene peppuun tai olet homo.

Vierailija
119/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuore suhde, itse naisena olen vanhempi osapuoli, mies on 18 vuotta nuorempi (44/26). Todella rehti, fiksu, rauhallinen ja mukava kaveri. Itse en odottanut tästä vakavaa, mutta toisin kävi, parisuhde syntyi ja se tuntuu hyvältä. En siis suoraan lähtisi tuomitsemaan pelkän iän perusteella, kannattaa antaa tilaisuus ja tutustua, jos mies vaikuttaa kivalta.

Moni saattaa tätä ikäeroa kauhistella, itsellä se ei tunnu missään, meillä on niin samat arvot ja huumori osuu yksiin. 

Toivon sulle kaikkea hyvää, ap :)

Vierailija
120/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan 9 vuotta nuoremman miehen kanssa kimpassa, sovimme mahtavasti toisillemme. Olen aina ollut normaalipainoinen, pitkä ja huumorintajuinen brunette. Ehkä nämä piirteet vetivät puoleensa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme