13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero
Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.
Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.
Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkään tykkäilet nuoremmista Tinderissä?
Mulla on ilmaisversio, mutta kultatykkäykset näkyy mulle jos tyypin profiili tulee vastaan. Uteliaisuuttani laitoin tykkäyksen tälle miehelle takaisin koska halusin tietää miksi oli laittanut vanhemmalle naiselle tykkäyksen. Siitä se juttelu sitten alkoi. Ikähaitari mulla oli hetkellisesti 18-100 ja etäisyys pieni, että näen keitä paikkakuntalaisia siellä on. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
vedän sua perseeseen.
Ime munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedän sua perseeseen.
Ime munaa.
Niksi, oi miksi, himppelit tulevat nykyisin jokaiseen ketjuun ulisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää miks mun ikäiset naiset deittailee jotain patuja :D Oikeesti. Oman kuolleen isän ikäisiä heppuja joilla on kaljamahat ja persumaiset elämänasenteet.
Meistä vanhempi ikäpolvi on ihan junttia porukkaa ja sä deittailet sen ikäisiä. Nuorilla on paljon terveempi elämänasenne myös naisia kohtaan.
t. M45
Ei ole kaikilla nuorilla terveempi elämänasenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää miks mun ikäiset naiset deittailee jotain patuja :D Oikeesti. Oman kuolleen isän ikäisiä heppuja joilla on kaljamahat ja persumaiset elämänasenteet.
Meistä vanhempi ikäpolvi on ihan junttia porukkaa ja sä deittailet sen ikäisiä. Nuorilla on paljon terveempi elämänasenne myös naisia kohtaan.
t. M45
Eikä kyllä ole kehumista tuon M45 omassakaan asenteessa kun piti tuolla tavalla tuolla soittamaan mulle suutansa.
ap
Mitä sulla tässä nyt on menetettävää?
Parisuhteet joissa ikäero on noin suuri, ovat Suomessa todella harvinaisia, eli hyvin suurella todennäköisyydellä tuosta ei mitään vakavaa synny. Mutta mikä estää silti kokeilemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedän sua perseeseen.
Ime munaa.
Niksi, oi miksi, himppelit tulevat nykyisin jokaiseen ketjuun ulisemaan?
Ihan hetero nainen olen. Sä puhut asiattomalla tavalla jollekin niin mä teen saman sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehellä oleskelulupa jo Suomessa?
Mikä sua vaivaa? Oletko aina tuollainen paskapää? Ihan on kuule täysin suomalainen mies. Mä en todellakaan huoli mitään ulkomaalaisia. Joo kyllähän niiltä tulee tykkäyksiä, mutta hyi saasta. En koske mihinkään ählyihin.
ap
No huh huh, ei ole aikuisen ihmisen tekstiä tämäkään. Kyllä se juntti näyttää olevan myös siellä päässä, vaikka muita sellaisiksi kutsuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M45
Eikä kyllä ole kehumista tuon M45 omassakaan asenteessa kun piti tuolla tavalla tuolla soittamaan mulle suutansa.
ap
Niinpä...
Jos itseäsi mieitityttää onko liian nuori niin silloin on.
Eiku menoks vaan! Itsekään en löytänyt nettideittailussa oman ikäistä seuraa, mutta irl vähän nuoremmat tykkäävät. Mun on pakko tyytyä siihen mitä saan!
Mies 48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen, noh, sellainen fetissityyppinen into vanhempaan naiseen. Kavereille kerrotaan yksityiskohtaisesti seksistä tai näytetään luvatta kuvia mature-naisen vartalosta.
Aika lapsellinen kuvitelma. Sopii jos kyseessä on teinit tai palstaulit, mutta ap:n tapauksessa on kyse ihan aikuisista.
Valitettavasti tuollaisia teinejä löytyy hyvin vielä kolmekymppisistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso ikäero. Hyh hyh...
Jäbä haluaa pesää.
Jäbä haluaa pesää, tuli mullekin ekaks mieleen. Mutta sehän on vaan iloinen ja ihana asia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen, noh, sellainen fetissityyppinen into vanhempaan naiseen. Kavereille kerrotaan yksityiskohtaisesti seksistä tai näytetään luvatta kuvia mature-naisen vartalosta.
Aika lapsellinen kuvitelma. Sopii jos kyseessä on teinit tai palstaulit, mutta ap:n tapauksessa on kyse ihan aikuisista.
Valitettavasti tuollaisia teinejä löytyy hyvin vielä kolmekymppisistäkin.
Varmasti löytyy, mutta yhtä varmasti heidän kehitysvammaisuus tulee esiin, ennen kuin alastomuuteen päädytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
Jäbä haluaa pesää, tuli mullekin ekaks mieleen. Mutta sehän on vaan iloinen ja ihana asia!!!
Kuten jo kerran aiemmin kirjoitin niin kyllä mulle pelkkä seksikin käy. Ei mun ole pakko saada parisuhdetta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
Kuten jo kerran aiemmin kirjoitin niin kyllä mulle pelkkä seksikin käy. Ei mun ole pakko saada parisuhdetta.
ap
Mitä sä täällä sitten vielä olet vastailemassa, sunhan pitäisi olla jo p anemassa sitä nuorta rattopoikaasi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä haluaa pesää.
ap
Mitä sä täällä sitten vielä olet vastailemassa, sunhan pitäisi olla jo p anemassa sitä nuorta rattopoikaasi?!
Miksi mun pitäisi hänen kanssaan olla panemassa??? Vasta tällä viikolla aloimme Tinderissä keskustella enkä mä todellakaan lähde ketään tapaamaan noin vain. Enkä voi myöskään ilman tapaamista sanoa, että haluanko jonkun kanssa seksiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voiko etovampaa olla kun läski nainen hyi helvetti.ennemin panis mummoa jos normaalipainoinen.
Jankuti, jankuti, jankuti
punkero punkero punkero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voiko etovampaa olla kun läski nainen hyi helvetti.ennemin panis mummoa jos normaalipainoinen.
Jankuti, jankuti, jankuti
punkero punkero punkero
Vajakki,vajakki,vajakki