Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero

Vierailija
31.08.2024 |

Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.

Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.

Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä nainen miehen löytää jos ei nyt ole hirveä läski ja ruma sit voip olla vaikeempaa.

Kyllä rumilla ja lihavilla naisilla on myös miehet.

ai on?

Oletko sokea?

en .kyllä noi punkerot pääasiassa on yksin.ja hyvä kroppaset naiset pääasiassa varattuja.

Olet siis sokea homo.

olen nainen.oletko sä jotenkin vajaa?

Joo totta kai olet nainen. :D Muuten vain kirjoitat samalla tavalla kuin tuon i

Etkö sä tajua, että sun kirjoitustyyli paljastaa sut. :D 

Vierailija
262/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsipä vähän enemmän samanikäinen, ei ole vaikeaa tai sitten niin, että mies vanhempi. Itse en tapaisi, ei tarvisi edes miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuoren miehenkin pitää päästä harjoittelemaan.

Mies on 32v ja hänellä on useampi lapsi. Eiköhän tuo ole jo harjoitellut eikä 32v mikään nuori mies enää ole.

ap

Vierailija
264/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsipä vähän enemmän samanikäinen, ei ole vaikeaa tai sitten niin, että mies vanhempi. Itse en tapaisi, ei tarvisi edes miettiä.

No mä aion tavata miehen. 

ap

Vierailija
265/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä aion tavata miehen. 

ap

Oikein sittenhän sen tietää ei muuten.

Vierailija
266/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma voi olla siinä, että helposti tulee vanhemman ja kenties "viisaamman" rooli, jopa äidillinen tunne, kun elämänkokemusta ja mahdollisesti tietoa on niin paljon enemmän.

Vaatii aika paljon, että pystyy asettumaan ihan toisessa maailmassa eläneen tilanteeseen ja asemaan, jopa sanavarasto ja kieli voi olla aivan toisenlainen, puhumattakaan kaveripiiristä. Jos toinen on vielä ikäisekseen vanhan oloinen ja vierellä nuori mies. äkkiä voi luulla äiti ja poika -pariksi.

Vierailija
267/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa etsiä kokenutta emoa pesueelleen, koko porukka saisi Äidin, joka huolehtii ja samalla miehestä tulee hoivattava "lapsi" sinulle,

Olisit varma ja "turvallinen", kun kuitenkaan voisi jättää pulaan ja ikääkin on jo sen verran, ettei aina ikäistä seuraa löytyisi.

Mies voi elää "poikamiehenä" loppuikänsä kun on saanut ilmaisen hoitajan kotiinsa lapsille.

Vierailija
268/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä nainen miehen löytää jos ei nyt ole hirveä läski ja ruma sit voip olla vaikeempaa.

Kyllä rumilla ja lihavilla naisilla on myös miehet.

ai on?

Oletko sokea?

en .kyllä noi punkerot pääasiassa on yksin.ja hyvä kroppaset naiset pääasiassa varattuja.

Ei, vaan naimisissa ja mies rakastaa myös ylipainoisena.

Vierailija
269/269 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa etsiä kokenutta emoa pesueelleen, koko porukka saisi Äidin, joka huolehtii ja samalla miehestä tulee hoivattava "lapsi" sinulle,

Olisit varma ja "turvallinen", kun kuitenkaan voisi jättää pulaan ja ikääkin on jo sen verran, ettei aina ikäistä seuraa löytyisi.

Mies voi elää "poikamiehenä" loppuikänsä kun on saanut ilmaisen hoitajan kotiinsa lapsille.

No musta ei todellakaan saa mitään hoitajaa lapsilleen. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi