13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero
Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.
Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.
Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko laiha ja hyvä kroppanen nainen? ehkä siksi.
Mitä hienoa on laihuudessa? Miksi miehet aina huutavat laihuuden perään? Miksi ei kelpaa normaalipainoiset?
ap
no laiha tai normaali painoinen on vaa ilo silmälle ja voi pukeukutua esim farkkuihin.ja muutenkin haluttava.läskeihin en tunne minkäänlaista vetoa.
Farkkuihin voi pukeutua minkä painoinen tahansa. Sä et siitä päätä. Tuollainen mies on vastenmielinen kun kuvittelet voivasi määrätä mitä muut saa tehdä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa on laihuudessa? Miksi miehet aina huutavat laihuuden perään? Miksi ei kelpaa normaalipainoiset?
ap
no laiha tai normaali painoinen on vaa ilo silmälle ja voi pukeukutua esim farkkuihin.ja muutenkin haluttava.läskeihin en tunne minkäänlaista vetoa.
Mitä merkitystä tähän ketjuun on, mihin sinä tunnet vetoa? Vaikka tuntisit vetoa oraviin, ei se auta ap:n pohdintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Farkkuihin voi pukeutua minkä painoinen tahansa. Sä et siitä päätä. Tuollainen mies on vastenmielinen kun kuvittelet voivasi määrätä mitä muut saa tehdä.
ap
eli olet läski.farkkuihin ja vyöhön ei todellakaan voi läski pukeutua.ne pukeutuu niihin harmaisiin lökäpöksyihin.läski otti nokkiinsa heh.
Onhan miehellä oleskelulupa jo Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
eli olet läski.farkkuihin ja vyöhön ei todellakaan voi läski pukeutua.ne pukeutuu niihin harmaisiin lökäpöksyihin.läski otti nokkiinsa heh.
Missään en ole kirjoittanut minkä kokoinen olen eikä sillä ole mitään tekemistä tämän ikäero-asian kanssa jossa tässä keskustellaan. Mä en vain voi sietää ihmisiä jotka arvostelevat tuolla tavalla toisia painon perusteella. Olet vastenmielinen ja ilkeä tyyppi eikä tuollaisen tarvitse pilata yhdenkään naisen elämää. Opettele myös laittamaan piste välimerkin jälkeen sekä käyttämään isoja alkukirjaimia lauseen alussa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehellä oleskelulupa jo Suomessa?
Mikä sua vaivaa? Oletko aina tuollainen paskapää? Ihan on kuule täysin suomalainen mies. Mä en todellakaan huoli mitään ulkomaalaisia. Joo kyllähän niiltä tulee tykkäyksiä, mutta hyi saasta. En koske mihinkään ählyihin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Näissä trolleissa ei ikinä ole luonteella mitään merkitystä.
Puhutaan vain ja ainoastaan iästä. Vain ikä.
Mikä hvetin trolli???? Mua sitten ottaa päähän tämä paskapalsta kun ei tänne voi mitään kirjoittaa ilman, että joku määkyy trollista. Painu oikeasti hvettiin. Kyllä ikä nyt vain on asia jota pitää miettiä kun miettii lähteekö edes sen paremmin tutustumaan! Enhän mä voi luonteesta sanoa yhtään mitään koska emme ole tavanneet emmekä tunne toisiamme. Haloo arvon vajaaälyinen.
ap
Niin mikä tossa on kummallista nyt?
Vierailija kirjoitti:
No MULLE on. Ei mulla ole ollut nuorempia miehiä ja tuntuu siksi ajatus oudolta. Miksi tätä on niin vaikea käsittää??
ap
Christiiina kirjoitti:
Se mies vaan etsii elättäjää vanhemmista naisista.
Ei mikään ihme kun miettii miten 20 vuotta sitten tuli toimeen helposti palkallaan ja nykyään kun nuorten aikuisten tulisi elää kuukauden tuloilla, niin sääliksi käy.
Pakko se elättäjä on jostain löydyttävä kun hallituskin leikkasi tukia pois osa-aikatyöstä ja asumistuista.
En ihmettele yhtään ja kansalaisilla on velvollisuus elättää köyhempiä kansalaisia keinolla millä hyvänsä.
Meidän rappukäytävässä elää koditon nuori mies ja hänelle jätetään ovi auki että pääsee nukkumaan rappujen alle. Tähän on menty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No MULLE on. Ei mulla ole ollut nuorempia miehiä ja tuntuu siksi ajatus oudolta. Miksi tätä on niin vaikea käsittää??
ap
Mua taas ihmetyttää miks mun ikäiset naiset deittailee jotain patuja :D Oikeesti. Oman kuolleen isän ikäisiä heppuja joilla on kaljamahat ja persumaiset elämänasenteet.
Meistä vanhempi ikäpolvi on ihan junttia porukkaa ja sä deittailet sen ikäisiä. Nuorilla on paljon terveempi elämänasenne myös naisia kohtaan.
t. M45
Mitään elättäjää musta ei todellakaan saa. Siitä on yhdenkään miehen turha haaveilla.
ap
Ei ne miehetkään mieti ikäeroja yhtään ikinä. Olette kuitenkin molemmat aikuisia etkä ole mitenkään valta asemassa tuossa tilanteessa että se olisi jotenkin kyseenalaista vaikka teillä on suurempi ikäero.
Vierailija kirjoitti:
voiko etovampaa olla kun läski nainen hyi helvetti.ennemin panis mummoa jos normaalipainoinen.
Jankuti, jankuti, jankuti
Nuoremmasta miehestä on pidemmäksi aikaa iloa. Tartu tilaisuuteen nyt vaan rohkeasti!
Ensimmäisenä tulee mieleen, noh, sellainen fetissityyppinen into vanhempaan naiseen. Kavereille kerrotaan yksityiskohtaisesti seksistä tai näytetään luvatta kuvia mature-naisen vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mua taas ihmetyttää miks mun ikäiset naiset deittailee jotain patuja :D Oikeesti. Oman kuolleen isän ikäisiä heppuja joilla on kaljamahat ja persumaiset elämänasenteet.
Meistä vanhempi ikäpolvi on ihan junttia porukkaa ja sä deittailet sen ikäisiä. Nuorilla on paljon terveempi elämänasenne myös naisia kohtaan.
t. M45
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet?? Mitä oman kuolleen isän ikäisiä miehiä?? Ei mulla mitään sellaisia ole ollut ja mun isä elää vielä. Mulla on isääni 33 vuoden ikäero. Ei ole sama asia kuin 20 vuotta ikäeroa kuin on ollut erääseen seurustelukumppaniin. Enkä todellakaan seurustele minkään kaljamahaisten miesten kanssa. Eikä todellakaan voi sanoa pelkän iän perusteella onko joku juntti vai ei. Sä tässä itse vaikutat melkoisen juntilta ja moukalta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen, noh, sellainen fetissityyppinen into vanhempaan naiseen. Kavereille kerrotaan yksityiskohtaisesti seksistä tai näytetään luvatta kuvia mature-naisen vartalosta.
Mitään kuvia ei ole näyttää koska mitään kuvia ei tule.
ap
Miksi yleensäkään tykkäilet nuoremmista Tinderissä?
Jollekin kolahti 😂