Näin miehenä on välillä vaikea tulkita ristiriitaisia viestejä
Näin miehenä on välillä vaikea tulkita ristiriitaisia viestejä. Aina ei edes äly ja hoksottimet riitä, kun näitä naisten antamia kryptisiä viestejä yrittää purkaa auki. En nyt tarkoita mitään tekstiviestejä, vaan flirttailua kasvotusten.
Kommentit (34)
Kysy suoraan. Nainen vastaa jotain. Älä ujostele liikaa. Etsittekö samaa asiaa.
Kun nainen hymyilee mulle niin onhan siitä mahdotonta päätellä että haluaako se panna nyt vai huomenna
ongelma tulee siitä, kun alat olettaa ja tulkita. älä tee sitä. Jos et ymmärrä jotain naisen katsetta tai sanallista flirttiä, niin kysy siitä tai jos et voi syystä tai toisesta kysyä, niin anna olla
Jos on yhtään mitään vääntöä, epäselvyyttä ja "ristiriitaa", toinen osapuoli ei ole kiinnostunut.
Ketjussa tulikin jo tärkeä sanoma : jos et ole varma, älä vaan oleta - siis älä ota LIIAN tosissaan. Isoin virhe on ottaa liian tosissaan, se paine näkyy sitten sinusta ja se ei taas ole sytyttävää. Pysy siis rennossa tai pyri rentoon olemisen tilaan!
Jos et tiedä miten vastata tai olla, niin varminta on: rennosti, vähän huumorilla. Kivamielistä huumoria, ei tunkeilevaa tai liian yrittävää. Jos sinusta tuntuu ettei huumoria tule, niin ei ole pakko, silloin vaan hymyilet ja sanot jotain mikä on sinusta luontevaa ja ok.
Naiset ymmärtävät sen että kaikki eivät ole niin huumorin kanssa, vanhanajan miehekkäissä opeissahan oli tämä että vahva mies on paikallaan myös sanoissa, vaikka hiljaisemmin mutta luotettavasti. Eli hiljaisempi miehinen oleminen on ok. Moni nainen puhuu mielellään muutenkin enemmän, niin ei huolta. Kunhan ymmärrystä on ja kemiaa ilmassa, parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran tunnistat viestin flirttailuksi, niin mikä on ongelma?
Miespupu ei halua, että hänelle naiset flirttailee?
Opiskelin tänään epävakaata persoonallisuushäiriötä. Heikäläisillä on tapana kovasti ylitulkita muita ihmisiä.
Se ei johda yhtään mihinkään, ärsyttää vain.
Joten otapa käyttöön se ainut ihmisaivojen välinen tiedonsiirtoväline: puhuttu kieli. Kirjoittaminenkin ok, mutta aika omituista esim. pöydän yli.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen hymyilee mulle niin onhan siitä mahdotonta päätellä että haluaako se panna nyt vai huomenna
Vai pitääkö se sua vaarallisena idioottina
Kyllä niitä kryptisiä tekstiviestejäkin olen saanut, ja sama kasvotusten. Ensimmäinen kosketus oli myös se kuuluisa viimeinen.
Ei haittaa, on ollut myös sanatonta yhteisymmärrystä ja välittämistä. Ja hitto, kun nainen johon olet juuri tutustunut päättää aloittamasi lauseen, se on hienoa ja pelottavaa samaan aikaan.
Kommenteissa paljon johtopäätöksiä. Tällä viikolla olin eräällä kurssilla. Siellä ryhmätöissä tapasin naisen, jonka kanssa heti kemiat iskivät yhteen. Jatkoimme päivän agendan jälkeen yhdessä vielä ravintolaan syömään. Hän katsoi minua pitkiä aikoja suoraan silmiin, ja välillä puri huultaan ja siristi silmiään kissamaisesti. Vietettiin yhdessä kiva ilta. Kerroin, että viihdyn hyvin hänen seurassaan, ja hän sanoi myös, että hän nauttii olostaan. Kuitenkin loppuillasta hän ilmaisi, että juttu ei tulisi etenemään pidemmälle. Olen yleensä tottunut siihen, että treffit johtavat fyysiseen kosketukseen, mutta tällä kertaa oli vähän erilainen lopputulos. En ole pettynyt, mutta oli vain yllätys, että flirttailusta huolimatta nainen ei halunnutkaan mitään fyysistä juttua. Oli joka tapauksessa kuitenkin mukava ilta ja hyvää seuraa. Toivottavasti hänellekin jäi hyvät fiilikset.
Siis jo ekan illan jälkeen olisi pitänyt päästä sänkyyn!?
Voithan kysyä kiinnostaisiko jatkaa tutustumista jonkun yhteisen tekemisen merkeissä? Kävelylle, taidenäyttelyyn tms
mukavaa jossa voi tutustua syvemmin.
Ainoa viesti, minkä se kaupan kassahenkilö sinulle "lähettää", on että siirry eteenpäin siitä nahjustelemasta, että muutkin pääsee maksamaan.
Täällä katkerat vanhat naiset noitailee, kun ette ole ikinä treffeillä olleet, saati miehelle jutelleet. Ei ihme että nillitätte täällä sitä kun miehet ei kiinnostu teistä. Vika on teissä itsessänne.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin tänään epävakaata persoonallisuushäiriötä. Heikäläisillä on tapana kovasti ylitulkita muita ihmisiä.
Se ei johda yhtään mihinkään, ärsyttää vain.
Joten otapa käyttöön se ainut ihmisaivojen välinen tiedonsiirtoväline: puhuttu kieli. Kirjoittaminenkin ok, mutta aika omituista esim. pöydän yli.
Sanoppa mulle mikä on se normaali ihminen ?
Mulla ei ole tuota ongelmaa, koska naiset joko ingnoroivat minut täysin, tai vaihtoehtoisesti suhtautuvat minuun avoimen vihamielisesti.
En siis voi joutua tilanteeseen, jossa minulle tulisi "ristiriitaisia signaaleja" 😃
Millaisia viestejä?