Inhoan näitä iltavuoroja
Että inhoan näitä iltvauoroja. Heräsin tänään seitsemältä, koska en aamuvirkkuna vain pysty nukkumaan myöhempään. Ihan väsynyt nyt jo, vaikka 6 tuntia ollut vasta töissä.
Kenen mielestä 14-22 on jotenkin mukava työvuoro? Kaikkein paras työvuoro on 9-17.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään, teen 13-21. Herään 6 tai 6.30, kerkeää hoitamaan asioita yms. Ennen töitä.
Onhan se toki noinkin. Itse tykkään hoitaa työt "alta pois" ja sitten hoitaa mutbasiat, mitä pystyy.
Ap
Ja perjantai iltavuoro kaikkein paskin, ei edes mitään korvausta.
Perjantai-ilta olis kotona viikon paras hetki.
Koko aamupäivä menee kelloa kytätessä ja miettiessä, että kohta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Osaan ottaa ihan rennosti ennen työvuoron alkua, teen siis jatkuvaa iltavuoroa. Käyn aamuisin salilla ja teen kotihommia/käyn kaupassa ja sitten töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan ottaa ihan rennosti ennen työvuoron alkua, teen siis jatkuvaa iltavuoroa. Käyn aamuisin salilla ja teen kotihommia/käyn kaupassa ja sitten töihin.
Mikä sopii kullekin. Ite tein aikanaan vuoroa 10-18. Jos aamulla puuhastelin kotona jotain meni töissä kaksi tuntia päästä työrytmiin käsiksi ja klo 16 jälkeen oli jo puhti pois niin, että tein vain pakolliset asiat eli käytännössä tein töitä vain 4 tuntia.
Itse tykkään, teen 13-21. Herään 6 tai 6.30, kerkeää hoitamaan asioita yms. Ennen töitä.