Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin miehenä on välillä vaikea tulkita ristiriitaisia viestejä

Vierailija
30.08.2024 |

Näin miehenä on välillä vaikea tulkita ristiriitaisia viestejä. Aina ei edes äly ja hoksottimet riitä, kun näitä naisten antamia kryptisiä viestejä yrittää purkaa auki. En nyt tarkoita mitään tekstiviestejä, vaan flirttailua kasvotusten.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa paljon johtopäätöksiä. Tällä viikolla olin eräällä kurssilla. Siellä ryhmätöissä tapasin naisen, jonka kanssa heti kemiat iskivät yhteen. Jatkoimme päivän agendan jälkeen yhdessä vielä ravintolaan syömään. Hän katsoi minua pitkiä aikoja suoraan silmiin, ja välillä puri huultaan ja siristi silmiään kissamaisesti. Vietettiin yhdessä kiva ilta. Kerroin, että viihdyn hyvin hänen seurassaan, ja hän sanoi myös, että hän nauttii olostaan. Kuitenkin loppuillasta hän ilmaisi, että juttu ei tulisi etenemään pidemmälle. Olen yleensä tottunut siihen, että treffit johtavat fyysiseen kosketukseen, mutta tällä kertaa oli vähän erilainen lopputulos. En ole pettynyt, mutta oli vain yllätys, että flirttailusta huolimatta nainen ei halunnutkaan mitään fyysistä juttua. Oli joka tapauksessa kuitenkin mukava ilta ja hyvää seuraa. Toivottavasti hänellekin jäi hyvät fiilikset.

Nainen todennäköisesti halusi vain nähdä, saako hän kiinnostuksesi heräämään. Haki itsetuntobuustia, jonka sinä ystävällisesti hänelle annoitkin.

Vierailija
22/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa paljon johtopäätöksiä. Tällä viikolla olin eräällä kurssilla. Siellä ryhmätöissä tapasin naisen, jonka kanssa heti kemiat iskivät yhteen. Jatkoimme päivän agendan jälkeen yhdessä vielä ravintolaan syömään. Hän katsoi minua pitkiä aikoja suoraan silmiin, ja välillä puri huultaan ja siristi silmiään kissamaisesti. Vietettiin yhdessä kiva ilta. Kerroin, että viihdyn hyvin hänen seurassaan, ja hän sanoi myös, että hän nauttii olostaan. Kuitenkin loppuillasta hän ilmaisi, että juttu ei tulisi etenemään pidemmälle. Olen yleensä tottunut siihen, että treffit johtavat fyysiseen kosketukseen, mutta tällä kertaa oli vähän erilainen lopputulos. En ole pettynyt, mutta oli vain yllätys, että flirttailusta huolimatta nainen ei halunnutkaan mitään fyysistä juttua. Oli joka tapauksessa kuitenkin mukava ilta ja hyvää seuraa. Toivottavasti hänellekin jäi hyvät fiilikset.

Jos hällä oli moonikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vähän flirttailee niin ei se tarkoita mitään jatkoa välttämättä. Hänellä vaan oli mukava ja rento olo kanssasi.

Mikä teitä miehiä vaivaa? Aina vaan petipuuhat mielessä?

Vierailija
24/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yhtään mitään vääntöä, epäselvyyttä ja "ristiriitaa", toinen osapuoli ei ole kiinnostunut.

Ei välttämättä. Yleensä olen hyvä lukemaan naisen kehonkieltä mutta yhden kerran oli nainen josta sai ristiriitaisen kuvan. Oli ns. Kylmä/kuuma tapaus. Jälkeenpäin kuulin että hän oli kuin olikin kiinnostunut, mutta ilmeisesti olisi pitänyt tulkita jotenkin. No nyt se on myöhästä, en siinä naisessa paljon menettänyt

Vierailija
25/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ilomielin, ja kuten sanoin, niin viihdyin hyvin hänen seurassaan -AP

Vierailija
26/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen mutta ymmärrän Aloittajan ongelman. Vastaus on että et voi olla varma. Siinähän se viehätys osittain piileekin.

Sen sijaan en oikein ymmärrä näitä kysy, älä oleta mitään -ohjeita.  Jos mies, tai yhtä hyvin nainenkin, kysyy että mitä sä tarkoitit tolla, siirtyy välittömästi autistilokeroon. Ei flirttiä voi selittää. Se pitää ymmärtää. Tai sitten olla ymmärtämättä. Valitettavasti. Eihän ihmiset muuten flirttailisi. Ne vaan kyselis toisiltaan lähetkö panee, tai alatko olee, tai mitä nyt sit kukakin tarkoittaisi suoraan sanoa. 

Vierailija
27/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin viestisi on aika kryptinen.

Mutta itse asiasta, minä ainakin saatan lähettää ristiriitaisia viestejä, koska jännitän. Se saattaa vaikuttaa siltä että minua ei kiinnosta vaikka kiinnostaakin. 

Vierailija
28/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet tuo ryhmätyöihminen, niin todennäköisesti tuo nainen oli varattu, mutta piti seurastasi. Toinen vaihtoehto on, että pakit tuli, ehdotit sänkyynmenoa, vaikka olisi pitänyt ehdottaa treffejä.

Ei omakaan ilmaisusi ole kovin selvää.

Vierailija
29/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ihmiset lukisivat vähemmän jotain flirtti ja treffi oppaita. Minä saattaisin hyvinkin purra huuliani treffeillä, ihan vaa koska huuleni voivat kuivua ja silloin minulla on tapana tehdä näin. Silmiäni siristelen noin kun olen väsynyt tai piilarit hankaa. Hän oli varmasti kiinnostunut aluksi, kun lähti kanssasi ravintolaan, mutta ehkä hän olo ystäväpohjalla tai tajusi aterian aikana ettei olekaan sinusta kiinnostunut, kas kun sekin on mahdollista ja aivan sallittua.

Ei siis yhtään kryptistä jos vähänkään asiaa ajattelee.

Vierailija
30/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta aloitus on kyllä aika kryptinen 😂

Onkohan kysyjä kuitenkin nainen? Kyky kryptiseen kysymykseen paljastaa...

Vierailija
31/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jollakin voi olla niin luonnollinen ja kaunis hymy, ettei voi olla hymyilemättä. Eikä se tarkoita yhtään mitään.

Joskus voi olla niin hyvä olo jostain muusta syystä, että hymyilyttää. Eikä se tarkoita muille yhtään mitään, tulevaa tai lupauksia tms.

Joskus näkee niin ihailevan katseen, että hymyilyttää. Eikä sekään tarkoita yhtään mitään.

Ihmisillä nyt on niitä "onnellisia" päiviä.  Ja sitten niitä yksinäisiä päiviä, ja joku kelpaisi jutteluseuraksi kuten esimerkissä, eikä se tarkoita yhtään mitään enempää.

Ne varsinaiset ihastumiset ovat asia erikseen eikä niissä yleensä tarvitse mitään kyselläkään. Kaikki käy luonnostaan.

Vierailija
32/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku alemman tason mies, kun ajattelit että heti iholle? Hullu.

Vierailija
33/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä kurssilla tapaamasi nainen ei halunnut edetä noin suoraviivaisesti. Sinulla oli mielessä pano illan päätteeksi, hän oli ehkä ajatellut, että olisi kiva tutustua sinuun ja katsoa, tuleeko teistä paria.

Olet hölmö, jos luulet, että jokainen seurassasi viihtyvä nainen haluaa saman tien sänkyyn. Aika monilla naisilla on periaatteita, esim. ei yhden illan suhteita.

Sinä taas et pitänyt naista tutustumisen arvoisena, kun jätit homman siihen. Vaikka olit juuri kertonut, miten tykkäät olla kanssaan ja teillä synkkasiT.

Tämmöinen toiminta on suorastaan loukkaavaa naisen kannalta. Ettäs tiedät.

Vierailija
34/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen mutta ymmärrän Aloittajan ongelman. Vastaus on että et voi olla varma. Siinähän se viehätys osittain piileekin.

Sen sijaan en oikein ymmärrä näitä kysy, älä oleta mitään -ohjeita.  Jos mies, tai yhtä hyvin nainenkin, kysyy että mitä sä tarkoitit tolla, siirtyy välittömästi autistilokeroon. Ei flirttiä voi selittää. Se pitää ymmärtää. Tai sitten olla ymmärtämättä. Valitettavasti. Eihän ihmiset muuten flirttailisi. Ne vaan kyselis toisiltaan lähetkö panee, tai alatko olee, tai mitä nyt sit kukakin tarkoittaisi suoraan sanoa. 

Flirrtailu on toodella typerää. Jos tykkää, voi olla rehti ja suora, vilpitön. Ei silti tarvi tunnustaa rakkautta ekalla tapaamisella.